Gönderen Konu: Payza'dan nasıl para çekilir?  (Okunma sayısı 27500 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

12 Ocak 2016, 23:18:14Yanıtla #20

Çevrimdışı Coulers79

  • VIP Üye
  • eTüccar Puanı: (8)
  • Forum Müdavimi
  • *
  • İleti: 7.079
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +4831
Ynt: Payza'dan nasıl para çekilir?
« Yanıtla #20 : 12 Ocak 2016, 23:18:14 »
0
Bi sonraki forum mesajımdan, copy paste yaptın mı yapmadın mı onu diyiver bana? :D Cevaplar için very thank you.

Sponsor Linkleri
     

13 Ocak 2016, 11:28:58Yanıtla #21

Çevrimdışı tayfunxl

  • eTüccar Puanı: (15)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 2.739
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +1140
Ynt: Payza'dan nasıl para çekilir?
« Yanıtla #21 : 13 Ocak 2016, 11:28:58 »
+1
Bi sonraki forum mesajımdan, copy paste yaptın mı yapmadın mı onu diyiver bana? :D Cevaplar için very thank you.

rica ederim hocam :) aslında useclix benim payza exchanger sitemdi , şimdi bi kaç sitem kaldı onlarda sıkıntı çıkarmaz inşallah
paran var derdin var arkadaş :)

13 Ocak 2016, 17:36:47Yanıtla #22

Çevrimdışı ibrhmsny

  • eTüccar Puanı: (10)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 3.404
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +1062
Ynt: Payza'dan nasıl para çekilir?
« Yanıtla #22 : 13 Ocak 2016, 17:36:47 »
0
Bugün payza support ile canlı sohbet ettik:)
Çat pat cümleler kurdum ilkokul 4 seviyesinde. Visa kredi kartım yok banka kartı  olur mu dedim, olur dedi :)
Yazdığım cümleyi aynen yazıyorum :)
i have a visa bank card
Ok?

Doğru  anlamıştır değil mi :))
Bitcoin mining yaptığını düşündüğünüz veya bir sektörde iş yapıldığını düşündüğünüz bütün siteler ponzi şemasına sahiptir.

https://www.gelirkapisi.com/hyip/hyip-monitors(paylasim-goze-carpan-guvenilir-yorumlar)/

14 Ocak 2016, 19:06:00Yanıtla #23

Çevrimdışı powercan

  • eTüccar Puanı: (1)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 88
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +7
Ynt: Payza'dan nasıl para çekilir?
« Yanıtla #23 : 14 Ocak 2016, 19:06:00 »
0
Rica ederim modum :)
Karta çekim daha ekonomik görünüyor ancak karta çekim yaparken kartımızın döviz hesaplı olması mı gerekiyor yoksa kur farkını alıp TL'ye çeviriyor mu ???

Hadi toplanıp karta çekelim :P

Enpara hesabıma bir de USD hesabı ekledim, yarın öbür gün elimde ciddi Payza birikirse belki bankaya çekimi test edebilirim :y
« Son Düzenleme: 14 Ocak 2016, 23:58:09 Gönderen: powercan »

15 Ocak 2016, 03:16:17Yanıtla #24

Çevrimdışı ElisaMcCline

  • Yönetici
  • eTüccar Puanı: (63)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 34.396
  • Gargamel
  • Beğeni: +11389
Ynt: Payza'dan nasıl para çekilir?
« Yanıtla #24 : 15 Ocak 2016, 03:16:17 »
0
Türkiye için sadece kredi kartına çekim var arkadaşlar.
VISA kartı olup bunu eklemeyen arkadaşlar, Bankaya çekimi düşünmesin.

Sanal karta da izin vermiyorlarmış artık.

Bilginize.

15 Ocak 2016, 16:51:50Yanıtla #25

Çevrimdışı elayk2000

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 31
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +4
Ynt: Payza'dan nasıl para çekilir?
« Yanıtla #25 : 15 Ocak 2016, 16:51:50 »
0
Teşekkürler bilgilendirme için

18 Ocak 2016, 03:08:23Yanıtla #26

Çevrimdışı murratt

  • eTüccar Puanı: (21)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 264
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +29
Ynt: Payza'dan nasıl para çekilir?
« Yanıtla #26 : 18 Ocak 2016, 03:08:23 »
0
Türkiye için sadece kredi kartına çekim var arkadaşlar.
VISA kartı olup bunu eklemeyen arkadaşlar, Bankaya çekimi düşünmesin.

Sanal karta da izin vermiyorlarmış artık.

Bilginize.
Payza'da ülkelere ait ödeme seçeneklerinin bulunduğu bölümde Türkiye seçildiğinde kredi kartı,bank wire ve bitcoin var.  Yani payza dan bank wire ile para çekebilirmiyiz?

18 Ocak 2016, 03:23:24Yanıtla #27

Çevrimdışı ElisaMcCline

  • Yönetici
  • eTüccar Puanı: (63)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 34.396
  • Gargamel
  • Beğeni: +11389
Ynt: Payza'dan nasıl para çekilir?
« Yanıtla #27 : 18 Ocak 2016, 03:23:24 »
0
Payza'da ülkelere ait ödeme seçeneklerinin bulunduğu bölümde Türkiye seçildiğinde kredi kartı,bank wire ve bitcoin var.  Yani payza dan bank wire ile para çekebilirmiyiz?

Türkiye için sadece kredi kartına çekim var arkadaşlar.

22 Ocak 2016, 22:39:03Yanıtla #28

Çevrimdışı tayfunxl

  • eTüccar Puanı: (15)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 2.739
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +1140
Ynt: Payza'dan nasıl para çekilir?
« Yanıtla #28 : 22 Ocak 2016, 22:39:03 »
+1
Payzada doları Btc ye çevirme %2 fee işlem ( Çekilen btc nin hesaba aktarılma işlem süresi 2-5 iş günü )
( Ayrıca payza btc kuru satarken düşük %2 kadar , alırken tersi payza btc nin o anki fiyatından da kar ediyor )
Btc türk hesaba btc gelince %0,01
bozdurunca %0,04 ( serbest fiyattan eğer fiyat verirsen ve beklersen %0,07 )
bankaya çekince 5 tl işlem ücreti

Gün içinde btc bazen çok dalgalanıyor 420$ ile 370$ arasında oynadığı oluyor , bunuda hesaba katmak lazım
düşükten denk gelip yüksekten bozdurulabilir
yada tam tersi olabilir  :m
 (spk)
« Son Düzenleme: 23 Ocak 2016, 14:18:18 Gönderen: tayfunxl »

25 Ocak 2016, 01:57:41Yanıtla #29

Çevrimdışı ElisaMcCline

  • Yönetici
  • eTüccar Puanı: (63)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 34.396
  • Gargamel
  • Beğeni: +11389
Ynt: Payza'dan nasıl para çekilir?
« Yanıtla #29 : 25 Ocak 2016, 01:57:41 »
+2
Arkadaşlar,
Test denememiz kredi kartına yatmış. :) (ok)

Payza işlem başına 8$ alıyor ve para hiç kesintisiz kredi kartına geliyor. (Şu anda kredi kartına $ olarak gelmiş durumda) :y
1 haftayı geçti transfer süresi. Ancak o hesaptan karta ilk çekim olması dolayısıyla da zaman uzamış olabilir.
Bunu bir sonraki transferde öğreneceğiz.
Gelsin de, 1 hafta sonra gelssin diyenler, aşağıdaki detaylara da bakıp öyle kararlarını verebilirler :)

Bundan sonra göreceğimiz 2 detay var;
1- banka, karta $ olarak gelmiş bu miktarı TL ye çevirirken ne gibi bir kur uygulayacak (muhtemelen hesap kesimi zamanındaki alış kuru)
2- Karta gelen parayı hesaba aktarmaya izin veren bankalar var. Hesabımıza alabilip alamayacağımızı, ve bunun sürekli yapılıp yapılamayacağını da yarın öğreneceğiz.

2 nolu detay, herkes için sorun olmayabilir.
Ancak gruplara dağıtılacak para olunca, bizim için bir sorun olarak duruyor :)

Şimdilik bilgiler bunlar, ek bir soru sorarsanız, drek cevabını vereyim, bilmiyorum :D
Bilgi edindikçe paylaşmaya devam ederiz zaten ;)
« Son Düzenleme: 25 Ocak 2016, 01:57:58 Gönderen: ElisaMcCline »