Gönderen Konu: Polypad 7208HD 7" Android 4.0 - Düşünceleriniz  (Okunma sayısı 2018 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

22 Ocak 2013, 12:39:52

Çevrimdışı gokovic

  • eTüccar Puanı: (16)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 3.242
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +853
Polypad 7208HD 7" Android 4.0 - Düşünceleriniz
« : 22 Ocak 2013, 12:39:52 »
0
http://shiftdelete.net/polypad-7208hd-tablet-video-inceleme-41010.html

Hediye olarak Tablet alıcam fiyat 300 tl civarı. Biraz araştırma yapıyordum. Bu tableti herkes iyi anlatmış.
Fikriniz nedir veya daha iyi önerebilceğiniz birşeyler varmı.

http://www.gold.com.tr/U209858/Polypad-7208HD-7-Android-4-0-1-5GHz-cift-cekirdekli-ARM-Cortex-9-Wi-Fi-Tablet

Sponsor Linkleri
     

27 Ocak 2013, 21:40:09Yanıtla #1

Çevrimdışı gokovic

  • eTüccar Puanı: (16)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 3.242
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +853
Ynt: Polypad 7208HD 7" Android 4.0 - Düşünceleriniz
« Yanıtla #1 : 27 Ocak 2013, 21:40:09 »
0
Yokmu arkadaşlar Tablet konusunda bi fikri olan.

27 Ocak 2013, 21:56:13Yanıtla #2

Çevrimdışı enderege

  • eTüccar Puanı: (17)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 19.568
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +6648
Ynt: Polypad 7208HD 7" Android 4.0 - Düşünceleriniz
« Yanıtla #2 : 27 Ocak 2013, 21:56:13 »
0
Yokmu arkadaşlar Tablet konusunda bi fikri olan.

Valla olsa dükkan senin gokovic.

Hatta banada bi hediye tablet geldi. Wireless den internete bağlanamıyorum. Uydunet kullanıyorum. Bir başka kişinin TTnet modeminden wireless bağlanıyor benim uydunetten bağlanmıyor? Modemin şifresini iptal edince bağlanıyor?

Bana gelen tablette ucuz yollu bişey. O nedenle bu tip konulara dikkat et bence.
Bize bu dünya atalarımızdan miras kalmadı, Çocuklarımızdan ödünç aldık.

27 Ocak 2013, 23:07:38Yanıtla #3

Çevrimdışı gokovic

  • eTüccar Puanı: (16)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 3.242
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +853
Ynt: Polypad 7208HD 7" Android 4.0 - Düşünceleriniz
« Yanıtla #3 : 27 Ocak 2013, 23:07:38 »
0
Teşekkürler hocam yorum için. Bence inceliyorum henüz bi karar veremedim. Polypad iyi anlatmışlar nette ama. Yakından bi incelemek lazım. Gold ve Bimekste varmış. Bakıcam artık.