Gönderen Konu: Herkese Merhaba Akıl Danışmaya Geldim  (Okunma sayısı 4300 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

02 Ekim 2015, 12:42:34

Çevrimdışı Crowdturk

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 10
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: 0
Herkese Merhaba Akıl Danışmaya Geldim
« : 02 Ekim 2015, 12:42:34 »
0
öncelikle merhaba, ben yaklaşık 1 yıldır crowdflower taskı çözüyorum uzun zamandır level 3 seviyedeyim ve güzel paralar kazanıyorum.

şöyleki minimum kazancım ayda en az 300$ sadece tasktan ortalama 350 375$ kazanıyordum. crowdflower elite üzerinde ancak, bir hesap daha olsa ayda 500 600$ kazanabilirim diye düşündüm.

gittim 2. bir elite hesabı açtım farklı mail ile ve vpn kullanarak.. hesabı açar açmaz üyelik askıya alındı. bende bıraktım boşver eldeki bulgurdan olmayalım dedim.

oda ne esas elite hesabımda askıya alınmış. nasıl olduysa anladılar dahası hesapta yaklaşık 80$ vardı oda gümledi :'( neyse hemen ticket attım,

gelen mesaj hesabın askıya alınması otomatik olarak gerçekleşmiş senin birden fazla hesabın saptanmış dedi. yapabilecek birşey olmadığını söyledi.

bende peki yeni bir elite hesap açabilirmiyim diye sordum.

hayır açamazsın eğer açarsan crowdflower hesabında gider dedi. şimdi ben elite kapandığından beri neobuxta task yapamaya devam ediyorum. hatta elite hesabım kapanalı 1 ay oldu bu süre zarfında bir 300$ daha kazandım



ağustos ayı - 301$

şimdi elite ne kesinti yapıyordu, ne de komisyon alıyordu neobux ortalama yüzde 30 kesiyor yüzde 15 geri ödüyor kısaca kesintilerle beraber yüzde 20 kesiyor. buda ayda 60$ demek

benim kazancım çok olduğu için yazık günah, ben neden neobux a paramı yedireyim. clixsense de durum daha vahim.

şimdi benim nasıl bir yol izlemem gerekir? 2 hesaptan vazgeçtim eskisi gibi olsun yeter ama nasıl? komisyon ödemek istemiyorum ayda 60$ 180 lira yapar gider o parayla ve bir sürü eşya alırım yani..

Sponsor Linkleri
     

02 Ekim 2015, 12:46:22Yanıtla #1

Çevrimdışı qolddraqon

  • eTüccar Puanı: (29)
  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 1.043
  • Beğeni: +317
Ynt: Herkese Merhaba Akıl Danışmaya Geldim
« Yanıtla #1 : 02 Ekim 2015, 12:46:22 »
0
Cf hesabının üzerine yeni bi elite hesap açabilirsin bende account suspansed yedim vpn den deil ama sebebini bilmiyorum yeni elite açtım devam ediyorum onların ağzına pek bakmamak gerek ama sana garanti bişey olmazda demiyorum sadece yaptım oldu  :y

02 Ekim 2015, 12:50:49Yanıtla #2

Çevrimdışı Crowdturk

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 10
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: 0
Ynt: Herkese Merhaba Akıl Danışmaya Geldim
« Yanıtla #2 : 02 Ekim 2015, 12:50:49 »
0
Cf hesabının üzerine yeni bi elite hesap açabilirsin bende account suspansed yedim vpn den deil ama sebebini bilmiyorum yeni elite açtım devam ediyorum onların ağzına pek bakmamak gerek ama sana garanti bişey olmazda demiyorum sadece yaptım oldu  :y

evet şuan cf profil channell de bir adet elite id numarası var.  yeni hesap açarsam 2 tane olucak buda ban sebebi sanırım. ne kadar süredir bu şelide kulanıyorsun?

02 Ekim 2015, 12:57:00Yanıtla #3

Çevrimdışı qolddraqon

  • eTüccar Puanı: (29)
  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 1.043
  • Beğeni: +317
Ynt: Herkese Merhaba Akıl Danışmaya Geldim
« Yanıtla #3 : 02 Ekim 2015, 12:57:00 »
0
yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve hesabım askıya alındığında aynı bende böyle konu açmıştım buraya 2. cisi ban sebebi diyorsun ama bide şöyle düşün neo hesabından başka bir nedenle ban yedin artık neobuxda o cf hesabını hiç kullanamayacakmısın tabikide hayır yeni neobux açıyorsun profilde 2 neobux oluyor devam ediyorsun doğrumu yani sen yapmadıysan ben bunuda yaptım yapanlarda var bu da onun gibi bişey yeni id ekleniyor yani bana konu açtığımda da yardımcı olabilen çıkmamıştı kendi bulduğum çözüm bu sadece elite açarken farklı yeni bi e postayla açıp paypalıda aynı şekilde farklı bi e postayla ekle bi önceki mesajda dediğim gibi garanti etmiyorum ama bu hesapla elite diyorsan yapacağın bu yoksa yeni hesap kasmaktan başka bişey yok doğrumuyum?

02 Ekim 2015, 13:08:55Yanıtla #4

Çevrimdışı Crowdturk

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 10
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: 0
Ynt: Herkese Merhaba Akıl Danışmaya Geldim
« Yanıtla #4 : 02 Ekim 2015, 13:08:55 »
0
komisyon almayan başka site varmıdır acaba?

02 Ekim 2015, 13:16:02Yanıtla #5

Çevrimdışı qolddraqon

  • eTüccar Puanı: (29)
  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 1.043
  • Beğeni: +317
Ynt: Herkese Merhaba Akıl Danışmaya Geldim
« Yanıtla #5 : 02 Ekim 2015, 13:16:02 »
0
zirve elite, harici en iyi ücret ödeyen neobux var kimse senin kalkıpta profilindeki id e bakmaz ticket atarken bile bizden istiolar id numaramızı ama sen en iyisi yeni hesap kasmayı dene benden bu kadar daha iyi fikri olan varsa yardımcı olsun yine.

03 Ekim 2015, 04:25:01Yanıtla #6

Çevrimdışı Crowdturk

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 10
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: 0
Ynt: Herkese Merhaba Akıl Danışmaya Geldim
« Yanıtla #6 : 03 Ekim 2015, 04:25:01 »
0
çerezleri sildim, yeni tarayıcı indirdim kurdum sonra modemide kapatım açtım ip adresii kontrol ettim değişti. yeni hesap açtım elite ve cf de level 0 taskı vardı yaptım 50 tane artık level atlarsam yeni hesap ile yola devam edicem.

level atlayana kadar ise mevcut hesabımla task yapmaya devam edicem.

bu şekilde beni yakalayamazlar sanırım? zira level 0 taskı çıktığı zaman  çerezleri silip modemi restleyip level 0 taskını yapıp sonra aynı işlemi yapıp mevcut hesabıma devam etmeyi düşünüyorum

03 Ekim 2015, 22:24:13Yanıtla #7

Çevrimdışı amateur15

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 19
  • Beğeni: +2
Ynt: Herkese Merhaba Akıl Danışmaya Geldim
« Yanıtla #7 : 03 Ekim 2015, 22:24:13 »
0
O kadar yüksek oranlara nasıl ulaştınız, gerçekten samimi soruyorum paylaşırsanız çok makbule geçer. Ben hem neobux hem kendi sitesi üzerinden kayda değer bir süredir ara ara bakıyorum bırakın level atlamayı çoğu zaman hiç task yakalayamıyorum. Ayrıca bir süre sonra da saçma sapan nedenlerle oranlarımı düşürüyor. Sadece buna yoğunlaşıp başka birşeyle uğraşmamak istemiştim. Zira benim için de 300 $ civarı bir para çok çok güzel bir rakam. Ancak dediğim gibi olmadı bir türlü, sonrada bıraktım gitti zaten. Yazınızı görünce şimdi yeniden merak ettim. Biraz taktik paylaşma imkanınız varsa sevinirim. Yoksa da yine de yolunuz açık olsun.
« Son Düzenleme: 03 Ekim 2015, 22:24:42 Gönderen: amateur15 »

04 Ekim 2015, 01:20:27Yanıtla #8

Çevrimdışı ptcsite46

  • eTüccar Puanı: (15)
  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 1.699
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +528
    • Yatırım Siteleri
Ynt: Herkese Merhaba Akıl Danışmaya Geldim
« Yanıtla #8 : 04 Ekim 2015, 01:20:27 »
0
sabahtan akşama kadar task yapıyor arkadaş heralde:) internet cafe işletmecisi falanmısınız?

04 Ekim 2015, 02:38:02Yanıtla #9

Çevrimdışı Coulers79

  • eTüccar Puanı: (9)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 6.662
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +4878
Crowd Flower Elite
« Yanıtla #9 : 04 Ekim 2015, 02:38:02 »
0
Tasklarını Crowdflower Elite hesabı üzerinden direkt yapıyor. Tasklar için en yüksek ücret, PTC'lere falan komisyon gitmediği için oradaymış.

Sadece modemin düğmesine basarak, heleki ciddi kazançlar olan yerler için böyle kolay kimlik değişmemesi lazım.