11 Adımda Dispute ve Hak Talebi

Başlatan universitely76, 28 Kasım 2011, 01:31:19

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

fzthkurmaz

#60
bende aradım paypal ı adamlar bidaha dispute açamazsın ama şikayetini yazabilirsin değerlendirirler diyor [email protected] adresine olumsuz dispute gelen arkadaşlarla ortak bir metin yollayabiliriz arkadaşlar sonuçta bir kısmını haklı buluyor bir kısmını bulmuyor durum aynı durum adaletse herkese adalet olmalı paypal gibi büyük bir firmada ya hep ya hiç önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar ha bu arada görüştüğüm adam eğer karşı firmayla anlaşamazsak paralarına el koyarsak sizin paranızda otomatik ödenir diyor ... Hatta tr paypal halledemiyorsa merkezleri neredeyse oraya mail atalım dil bilen arkadaşlarla

Coulers79

O vakaları göster dedikten sonra nedeni değiştir kısmından temyize gitme durumunuz var. Uzun sürebilir hiç bir şey olmayadabilir.

universitely76

Arkadaşlar PP ile sonuna kadar iletişimde kalın, müşteri temsilcisiyle görüşmelerinizde baktınız ki iş tıkandı gitmiyor artık son olarak chargeback (banka yoluyla temyiz) yapacağınızı söyleyin.. PP bankanın işe girmesini pek istemez.. buna rağmen para iadesi yapılamadıysa kaybettiğiniz miktara da yanıyorsanız bankanız ile görüşüp chargeback yapmaktan geri durmayın.. :y

zamanında çok ciddi para kaybeden arkadaşlar bu yolla paralarını geri almışlardı.. :y

Ayrıca ben kendi hesabımda paramı geri almakla birlikte arkadaşım için açtığım 65$lık disputem hala devam ediyor, şu ana kadar sonuçlanmadı ve sanırsam sizin akıbetinizi yaşayacak o da..
Şu sıra imzasız'ım...

fzthkurmaz

chargeback (banka yoluyla temyiz)  hakkında bilgi verebilir misiniz arkadaşlar paypal martaval okuyup duruyor forum ve sitelerde nasıl oluyorda bir kısmını haklı bulurken bir kısmını haksız buluyor paypal adaletiniz bu mu diyorum adamlar aynı firmaya ait disputelerde. bankayı arayımda chargeback için bi prosödürü varsa tecrübeli arkadaşlardan bilgi alabilirsek iyi olacak . teşekkürler.

universitely76

Bu konuda dilekçe var, dilekçeye bakmadım ama siz indirip biraz inceleyin..
http://www.gelirkapisi.com/genel-konular-47/chargeback-dilekce-ornegi/

Ardından süreci ayrıntılı bilmemekle birlikte PayPal da kullandığınız kredi kartını çıkardığınız bankaya başvuracaksınız.. durumu anlatıp chargeback yapmak istediğinizi belirteceksiniz ve geri kalanı onlar halledecek.. yaklaşık 45 gün sürüyor sanırsam..

Ayrıca chargeback yapmadan PayPal hesabınızda varsa tüm bakiyeyi eritmenizi tavsiye ederim, PP hesabınız askıya alınacak/hatta kapatılacak..
Kolay gelsin :y
Şu sıra imzasız'ım...

ElisaMcCline

Evet, bu konuda karar verirken, rakama ve PP hesabınızın sizin için değerine göre önceden bir karar vererek hareket edin.
Bankadan kesin geri alırsınız, sorun olmaz.

Sadece;
Karar verir ve başvurursanız, her bankanın prosedürü farklı. Sizin bankanız için prosedürü de başvuru esnasında iyice öğrenin.


alikopat

Merhaba arkadaşlar,
Ben de NeatClix için dispute açtım geçenlerde, daha etkili olur diye ingilizce yazdım. Birkaç gün sonra NeatClix'ten tepki gelmiş.
Ben elime ürün ulaşmadı diyerek açmıştım ve $105 yatırdım ve karşılığında hiçbir hizmet almadım falan yazmıştım.
Şöyle demişler: "Buyer received the purchased services on our website tracking # Intangible goods received directly from our website"
Yani alıcı parasını ödediği servisleri (soyut ürünleri) sitemiz üzerinden direkt olarak almıştır demişler.

Paypal bu durumda bana 2 seçenek sunuyor ve ben bir cevap vermezsem "bir süre sonra araştırmamızı tamamlayıp $105 haklı olana vereceğiz" diyor.
Bu durumda diğer arkadaşlar gibi ben de kaybedeceğim gibi görünüyor. Yani şu aşamada vereceğim cevap veya belgeler çok önemli.
Verilen 2 seçenekten birinde zaten sorun çözüldü iptal edeceğim var tabi ki bunu saymıyoruz bile, ikinci seçenek ise ürün geldi ama beklediğim gibi değildi şeklinde.
Ben şimdi ne yapayım da PayPal'ı ikna edebileyim arkadaşlar. Bişeyleri ispatlamam lazım. Sözlerinde durmadılar diyeceğim ama ispatlayamıyorum.
Hesabımda biriken paraları beklemede olan ödemelerimi resim çekip göndereyim diyorum ama malum resimle oynamak kadar basit bişey yok. bunu ispat saymaz kimse.
E alın kullanıcı adım ve şifrem girin neatclix'e bakın hesabımda paraları biriktirdim ve ödeme istedim kimse bişey göndermedi desem PayPal'a, bana bitaraflarıyla gülerler.
Şu anda karşı taraf benden daha haklı görünüyor arkadaşlar, $85 sitemizin bir yıllık abonelik ücreti ve alikopat sitemiz üzerinden 1 yıllık üyelik sahibi zaten, $20 da 100 rr parasıydı e bunlara da sahip oldu demiş oldular ve bu konularda haklı görünüyorlar da. lakin ortada tutulmamış sözler ve bana verdikleri servisin biriktirdiğim paraları bana geri ödeme gibi uygulanmayan yönleri var. Ama benim bir şekilde bunları PayPal'a ispatlamam lazım.

Yani göz göre göre dispute ve $105 elden gidiyor arkadaşlar. Bana bir çare bulun.  :(

fzthkurmaz

valla aynı durumu bizde yaşıyoruz tecrübeli arkadaşlardan bilgi alıyoruz ve bilgi verirlerse daha çok seviniriz ama chargeback ile tamamen alınabildiğini söylemişti arkadaşalr

ElisaMcCline

Arkadaşlar, maalesef bu konu o olursa bunu yap, bu olmazsa şöyle çevir gibi bir konu değil.
Karşınızda insanlar var ve kendi kriterlerine göre bu paranın doğru kişide kalması için karar vermek durumundalar.
Sorun şu ki, tarafsız olma şanşları maalesef zor. Çünki parayı elde tutan olarak aynı zamanda bir taraf olmak durumundalar.

Bu yüzden en doğru çözümler hep telefonda üretiliyor. Kendinizi daha kolay anlatmanız telefon ile daha mümkün.
Sonuçta yalan beyan ile kimseyi kandırmaya çalışmıyorsunuz, karşılığını alamadığınız ödemenizi geri almaya çalışıyorsunuz.

Coulers79

#69
Chargeback ile Paypal'ı bankaya şikayet etmişsin gibi bir durum oluyor. Paranı kurtarıyorsun belki ama paypal hesabın ve kredi kartını aynı işlemlerde kullanamıyorsun. Gerçi banka güvenlik açısından kartını yenileyebilir. Fakat yeni onaylı PP hesabı açmak zor gözüküyor.