Gönderen Konu: 6 aylık Blog siteme adsense reklamı nasıl alabilirim ?  (Okunma sayısı 1319 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

27 Eylül 2016, 02:46:37

Çevrimdışı ayhanyenicer

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 140
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +3
    • İnternetten Para Kazandıran İşler İçin Tıklayın... !!!
Arkadaşlar yaklaşık 6 aydır kendi blog sitemde yazılar yazıyorum. yazıların hepsi orjinaldir kopya vs. yoktur. Sitem özellike son 1 haftadır günlük ortalama tık sayısı 1.000 civarında. Sitemin içerisinde de şuan 52 içerik mevcut ve son zamanlarda her gün en az 1 içerik paylaşıyorum. Siteme adsense daha önce 2 kez başvuru yaptım. En son başvuruyu da 1 hafta önce yaptım fakat içerik yetersiz biraz daha fazla içerik yap gibi mesaj attılar.

Fakat sitede 52 içerik var 52 içerik azmı ?
bide adsense den kolayca reklam alma yolu bilen birisi varmı acaba ?

Web sitem: www.bilinmeyenibilin.com

Sponsor Linkleri
     

05 Ekim 2016, 15:17:56Yanıtla #1

Çevrimdışı ayhanyenicer

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 140
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +3
    • İnternetten Para Kazandıran İşler İçin Tıklayın... !!!
Ynt: 6 aylık Blog siteme adsense reklamı nasıl alabilirim ?
« Yanıtla #1 : 05 Ekim 2016, 15:17:56 »
0
Kimse yokmu ?

05 Ekim 2016, 15:40:47Yanıtla #2

Çevrimdışı cocoextra

  • Bölüm Moderatörü
  • eTüccar Puanı: (36)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 2.809
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +933
Ynt: 6 aylık Blog siteme adsense reklamı nasıl alabilirim ?
« Yanıtla #2 : 05 Ekim 2016, 15:40:47 »
+1
@sterkamed arkadaşımız adsense kısmı hakkında yardımcı olacaktır, ben pek anlamıyorum  :y

05 Ekim 2016, 18:02:19Yanıtla #3

Çevrimdışı sterkamed

  • eTüccar Puanı: (8)
  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 696
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +115
Ynt: 6 aylık Blog siteme adsense reklamı nasıl alabilirim ?
« Yanıtla #3 : 05 Ekim 2016, 18:02:19 »
0
hocam elli içerik girildi diye verecekleri anlamına gelmiyor malesef, adamların o an ki psikolojine bağlı sanırım geçen arkadaşın birinin 400 küsür konulu özgün sitesinede yetersiz içerik dediler, yapmanız gerek tek şey var sabırla yeni konular girip tekrardan başvurmanızdır, ve bu sırada sitenizin temasıda çok önemli gelen şahıs gezinmesi için rahat olacak vs....gizllilik politikası, hakkımızda falan bölümlerini muhakkak koyun siteye

09 Ekim 2016, 18:37:34Yanıtla #4

Çevrimdışı ayhanyenicer

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 140
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +3
    • İnternetten Para Kazandıran İşler İçin Tıklayın... !!!
Ynt: 6 aylık Blog siteme adsense reklamı nasıl alabilirim ?
« Yanıtla #4 : 09 Ekim 2016, 18:37:34 »
0
Ya bazı sitelerde içerik bile yok ama sitede google reklamı var yada 10-15 içerik var ama google reklamları var. sitemde 63 içerik oldu ama hala içerik az diyo.

10 Ekim 2016, 11:59:25Yanıtla #5

Çevrimdışı sterkamed

  • eTüccar Puanı: (8)
  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 696
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +115
Ynt: 6 aylık Blog siteme adsense reklamı nasıl alabilirim ?
« Yanıtla #5 : 10 Ekim 2016, 11:59:25 »
0
Ya bazı sitelerde içerik bile yok ama sitede google reklamı var yada 10-15 içerik var ama google reklamları var. sitemde 63 içerik oldu ama hala içerik az diyo.


adsenseyi hangi site üzerinden aldığını biliyormusun hocam,?

12 Ekim 2016, 16:23:06Yanıtla #6

Çevrimdışı turion

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 18
  • Beğeni: +2
Ynt: 6 aylık Blog siteme adsense reklamı nasıl alabilirim ?
« Yanıtla #6 : 12 Ekim 2016, 16:23:06 »
0
youtube ile açtığım adsense hesabımı 12 konu ekli pdf kitap indirme bloguma bağladım, hiç bi onay süreci falan görmedim. reklamlar doğrudan çıktı, bi senedir kazanıyorum blogger sitemden.

21 Ekim 2016, 18:58:04Yanıtla #7

Çevrimdışı ayhanyenicer

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 140
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +3
    • İnternetten Para Kazandıran İşler İçin Tıklayın... !!!
Ynt: 6 aylık Blog siteme adsense reklamı nasıl alabilirim ?
« Yanıtla #7 : 21 Ekim 2016, 18:58:04 »
0
youtube dan aldım zaten adsensi ama kabul edilmiyor bi türlü şuan alexa da site 25.000 inci

06 Aralık 2016, 22:36:04Yanıtla #8

Çevrimdışı ekisara

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 5
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +1
    • ARABACI
Ynt: 6 aylık Blog siteme adsense reklamı nasıl alabilirim ?
« Yanıtla #8 : 06 Aralık 2016, 22:36:04 »
+1
Adsense almak için sabırlı olmalı ve tek amaç adsense olmamalıdır.
Gerçek bir sitede olması gereken bölümler oluşturulmalıdır.
Hakkımızda sayfası, iletişim sayfası, Künye mutlaka oluşturulmalıdır.
Yazılar da özen gösterilerek yazılmalıdır.
Sitenizde yazım yanlışları var. En basit, noktalar cümle sonundan çok uzaktalar.
Bu durum bile ciddiyetsizlik olarak algılanır.
« Son Düzenleme: 06 Aralık 2016, 22:36:48 Gönderen: strenergy »
Tomurcuk derdinde olmayan ağaç, odundur.

06 Ocak 2017, 14:54:40Yanıtla #9

Çevrimdışı raramazan

  • eTüccar Puanı: (14)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 83
  • Cinsiyet: Bay
  • Hasbunallahu ve ni'mel vekil
  • Beğeni: +6
    • Bilgisayar-Donanım
Ynt: 6 aylık Blog siteme adsense reklamı nasıl alabilirim ?
« Yanıtla #9 : 06 Ocak 2017, 14:54:40 »
0
özgün içerik girmeye devam et ve iletişim kısmını kesinlikle ekle. illaki kabul edercekler. ama şimdi, ama 3 ay sonra. sabırlı olmak gerek. :y
Hasbunallahu ve ni'mel vekil