Gönderen Konu: Yllix Media İle Sizde Kazanın-Haftalık Ödeme-Min. 1 Dolar  (Okunma sayısı 11129 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

03 Aralık 2012, 01:09:24Yanıtla #20

Çevrimdışı ELANOO

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 20
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +2
    • Anket Doldur Para Kazan
Ynt: Yllix Media İle Sizde Kazanın-Haftalık Ödeme-Min. 1 Dolar
« Yanıtla #20 : 03 Aralık 2012, 01:09:24 »
0
Peki..
ilgilendiğiniz için teşekkürler...
Ref linkinizi sisteme üye olduktan sonra Affiliate sisteminden alıp paylaşabilirsiniz.

Sponsor Linkleri
     

23 Şubat 2015, 16:55:28Yanıtla #21

Çevrimdışı ata07

  • VIP Üye
  • eTüccar Puanı: (28)
  • Forum Müdavimi
  • *
  • İleti: 2.742
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +346
Ynt: Yllix Media İle Sizde Kazanın-Haftalık Ödeme-Min. 1 Dolar
« Yanıtla #21 : 23 Şubat 2015, 16:55:28 »
0
Siteden 6 kere ödeme aldım geçen hafta ödeme istemistim hesabımı kapatmışlar attığım ticket için cevapta vermediler siteyi kullanan varmı ?

23 Şubat 2015, 18:10:14Yanıtla #22

Çevrimdışı TheLeaks

  • eTüccar Puanı: (3)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 108
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +5
Ynt: Yllix Media İle Sizde Kazanın-Haftalık Ödeme-Min. 1 Dolar
« Yanıtla #22 : 23 Şubat 2015, 18:10:14 »
0
Hitleap kabul ediyormu ve nekadar hite nekadar veriyor

24 Temmuz 2015, 20:25:23Yanıtla #23

Çevrimdışı atLL

Ynt: Yllix Media İle Sizde Kazanın-Haftalık Ödeme-Min. 1 Dolar
« Yanıtla #23 : 24 Temmuz 2015, 20:25:23 »
0
valla hocam tıklama başına güzel para veriyor tıklayan da alışveriş veya üye olursa 0.50$ veriyor 1$ birikti bakalım ödeme yapmasını bekliyorum

24 Temmuz 2015, 20:39:32Yanıtla #24

Çevrimdışı Dio

  • eTüccar Puanı: (44)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 5.270
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +1688
Ynt: Yllix Media İle Sizde Kazanın-Haftalık Ödeme-Min. 1 Dolar
« Yanıtla #24 : 24 Temmuz 2015, 20:39:32 »
0
valla hocam tıklama başına güzel para veriyor tıklayan da alışveriş veya üye olursa 0.50$ veriyor 1$ birikti bakalım ödeme yapmasını bekliyorum

peki gösterim başı veriyor mu? veriyorsa ne veriyor? ben bulamadım sitede ne verdiğini

25 Temmuz 2015, 14:14:03Yanıtla #25

Çevrimdışı atLL

Ynt: Yllix Media İle Sizde Kazanın-Haftalık Ödeme-Min. 1 Dolar
« Yanıtla #25 : 25 Temmuz 2015, 14:14:03 »
0
peki gösterim başı veriyor mu? veriyorsa ne veriyor? ben bulamadım sitede ne verdiğini
valla hocam bende anlamış değilim 1.05$ oldu nasıl oldu onu da anlamadım ortalama 1.5-2k arası tekil ziyaretçi geliyor siteme reklamlara tıklayanlara para veriyor herhalde

26 Eylül 2015, 17:28:34Yanıtla #26

Çevrimdışı turion

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 20
  • Beğeni: +2
Ynt: Yllix Media İle Sizde Kazanın-Haftalık Ödeme-Min. 1 Dolar
« Yanıtla #26 : 26 Eylül 2015, 17:28:34 »
0
jingling hitiyle 0.98$ kazanmıştım :D
o kadar ciddi kazandırmasa da işini ciddi yapan bi sistem. ödemeler ben kullanırken otomatikti.

sistemden soğumamun sebebi, gereksiz heyecan yaşattılar. sistemdeki hatadan dolayı hesabımda görünen 1000 küsür doları ödemediler diye soğudum :D

27 Eylül 2015, 11:49:15Yanıtla #27

Çevrimdışı atLL

Ynt: Yllix Media İle Sizde Kazanın-Haftalık Ödeme-Min. 1 Dolar
« Yanıtla #27 : 27 Eylül 2015, 11:49:15 »
0
cok cinsel icerikli reklam var sitemin hitini dusuruyor diye kaldirdim ben 1$ oldugu gibi

20 Ekim 2015, 17:14:30Yanıtla #28

Çevrimdışı tyriaeum

  • eTüccar Puanı: (1)
  • Tam Üye
  • ***
  • İleti: 360
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +28
    • Clashofclanskoyduzeni.com
Ynt: Yllix Media İle Sizde Kazanın-Haftalık Ödeme-Min. 1 Dolar
« Yanıtla #28 : 20 Ekim 2015, 17:14:30 »
0
cok cinsel icerikli reklam var sitemin hitini dusuruyor diye kaldirdim ben 1$ oldugu gibi
Siteye ekleyeceğiniz reklam kodu sayfasında cinsel içerikli reklamları engelleyebilirdiniz.




Benim de bir sıkıntım var. Günde 400-600 tekil hiti var sitemin. Çoğu ziyaretçi ABD, Almanya, Rusya'dan. Kodları yerleştiriyorum. Gösterimler sayılıyor ama hiç bir gelir elde edemiyorum. Neden olabilir bu arkadaşlar?

24 Ekim 2015, 17:27:32Yanıtla #29

Çevrimdışı recepp880

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 36
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +11
Ynt: Yllix Media İle Sizde Kazanın-Haftalık Ödeme-Min. 1 Dolar
« Yanıtla #29 : 24 Ekim 2015, 17:27:32 »
0
tıklama olmadıgı için bir gelir elde edemiyo olabilirsin yllix den popup kodunu sitene entegre edersen gezinirlerken altta reklam açılır küçük meblalarda olsa hiç yoktan iyidir