Gönderen Konu: Tsu  (Okunma sayısı 2237 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

14 Şubat 2016, 16:44:23

Çevrimdışı Futurenet

  • eTüccar Puanı: (3)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 1.811
  • Cinsiyet: Bayan
  • İnternette para kazanmayı seven biri :)
  • Beğeni: +187
    • Para kazanmanın adresi
Tsu
« : 14 Şubat 2016, 16:44:23 »
0
selam arkadaşlar size Tsu dan bahsedeceğim tsu tıpkı facebook gibi bir sosysl site faka bu sosyal network yani burdan para kazanabiliyorsunuz. Ücretsiz üye oluyorsunuz arkadaşlar ve sitede aktif oluyorsunuz aktiflikten kastımız sürekli beğen beğeni al yorum yap yorum al olayıdır. Sitenin istatistiğini artırdıkçada para kazanıyorsunuz

http://www.tsu.co/Turkey1


Spoiler İçeriğini Göster
Üzgünüz, mesajın bu kısmını görme yetkiniz yok. Lütfen giriş yapın veya üye olun.


Sizin için türkçeye çevirdim Ad soyad klasik kayıt olma şeklinde arkadaşlar

Üyelik linki: http://www.tsu.co/Turkey1



  alttaki resimde istatistiğe göre kazancınızı gösteriyor

Spoiler İçeriğini Göster
Üzgünüz, mesajın bu kısmını görme yetkiniz yok. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
« Son Düzenleme: 22 Şubat 2017, 17:16:46 Gönderen: kazims »

Sponsor Linkleri
     

14 Şubat 2016, 17:38:12Yanıtla #1

Çevrimdışı Futurenet

  • eTüccar Puanı: (3)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 1.811
  • Cinsiyet: Bayan
  • İnternette para kazanmayı seven biri :)
  • Beğeni: +187
    • Para kazanmanın adresi
Ynt: YENİ BİR İŞ
« Yanıtla #1 : 14 Şubat 2016, 17:38:12 »
0
Arkadaşlarınızı da davet ederek kazanıyorsunuz

Yapamayan arkadaşlar mesaj atsın yardımcı olurum :)
« Son Düzenleme: 15 Şubat 2016, 18:23:51 Gönderen: Dio »

15 Şubat 2016, 14:08:29Yanıtla #2

Çevrimdışı Futurenet

  • eTüccar Puanı: (3)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 1.811
  • Cinsiyet: Bayan
  • İnternette para kazanmayı seven biri :)
  • Beğeni: +187
    • Para kazanmanın adresi
Ynt: YENİ BİR İŞ
« Yanıtla #2 : 15 Şubat 2016, 14:08:29 »
0
tsu çok kolay arkadaşlar korkmayın 2008 den bu yana var.
« Son Düzenleme: 15 Şubat 2016, 18:25:35 Gönderen: Dio »

15 Şubat 2016, 15:47:11Yanıtla #3

Çevrimdışı ElisaMcCline

  • Yönetici
  • eTüccar Puanı: (63)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 34.106
  • Gargamel
  • Beğeni: +10930
Ynt: YENİ BİR İŞ
« Yanıtla #3 : 15 Şubat 2016, 15:47:11 »
0
Sitenin adı YENİ BİR İŞ mi ? TSU mu ?

15 Şubat 2016, 18:01:08Yanıtla #4

Çevrimdışı erenyener

  • eTüccar Puanı: (1)
  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 772
  • Cinsiyet: Bay
  • Pikachu artık ağlamıyor...
  • Beğeni: +260
Ynt: YENİ BİR İŞ
« Yanıtla #4 : 15 Şubat 2016, 18:01:08 »
0
Hocam simdi biz burdan nasil para kazaniyoruz ben anlamadim diyelimki hesabi actik bu adamlar neden bize para gondersinlerki ne yapinca para gondercekler bi anlatirmisiniz detayli bicimde

15 Şubat 2016, 18:35:03Yanıtla #5

Çevrimdışı Futurenet

  • eTüccar Puanı: (3)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 1.811
  • Cinsiyet: Bayan
  • İnternette para kazanmayı seven biri :)
  • Beğeni: +187
    • Para kazanmanın adresi
Ynt: YENİ BİR İŞ -Tsu nedir?
« Yanıtla #5 : 15 Şubat 2016, 18:35:03 »
0
Kullanıcı tarafından üretilen içeriklerden kullanıcıya hiç pay düşmemesini önlemeyi amaçlayan ilk sosyal ağ ve ödeme platformu

15 Şubat 2016, 18:35:29Yanıtla #6

Çevrimdışı Futurenet

  • eTüccar Puanı: (3)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 1.811
  • Cinsiyet: Bayan
  • İnternette para kazanmayı seven biri :)
  • Beğeni: +187
    • Para kazanmanın adresi
Ynt: YENİ BİR İŞ -Tsu nedir?
« Yanıtla #6 : 15 Şubat 2016, 18:35:29 »
0
Tsu evet

15 Şubat 2016, 18:40:18Yanıtla #7

Çevrimdışı Futurenet

  • eTüccar Puanı: (3)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 1.811
  • Cinsiyet: Bayan
  • İnternette para kazanmayı seven biri :)
  • Beğeni: +187
    • Para kazanmanın adresi
Ynt: YENİ BİR İŞ -Tsu nedir?
« Yanıtla #7 : 15 Şubat 2016, 18:40:18 »
0

TSÜ,Facebook gibi gücünü kullanıcılarından alan bir site bu sitenin facebook'tan en bariz farkı ise siz içerik yarattıkça,beğeni kazandıkça ve TSÜ'ye kullanıcı kazandırdıkça TSÜ'size bunun karşılığında bir ödeme yapıyor ve ödemeler her geçen gün artıyor büyük bir kitleye ulaşırsanız daha'da büyük işler yapabilirsiniz
Yani anlıycan sitenin istatistiği senin haliyetlerin sonucu artar ve sende ödüllendiriliyorsun eren kardeşim

15 Şubat 2016, 18:43:03Yanıtla #8

Çevrimdışı erenyener

  • eTüccar Puanı: (1)
  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 772
  • Cinsiyet: Bay
  • Pikachu artık ağlamıyor...
  • Beğeni: +260
Ynt: YENİ BİR İŞ -Tsu nedir?
« Yanıtla #8 : 15 Şubat 2016, 18:43:03 »
0
iyi hosta bu adam nerden kazaniyor parayi reklam yok sitede gordugum kadariyla odeme konusunda birsey diyemem odeme yaptigi dogrudur ama nerden kazaniyor :D

15 Şubat 2016, 18:46:06Yanıtla #9

Çevrimdışı Futurenet

  • eTüccar Puanı: (3)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 1.811
  • Cinsiyet: Bayan
  • İnternette para kazanmayı seven biri :)
  • Beğeni: +187
    • Para kazanmanın adresi
Ynt: YENİ BİR İŞ -Tsu nedir?
« Yanıtla #9 : 15 Şubat 2016, 18:46:06 »
0
Reklam var siteye üye olduğunuz zaman göreceksiniz zaten reklam yerleştirilmiş şöyle facebook nasıl para kazanıyor reklam alıyor o reklamı bizler görüyoruz sitenin istatistiği yükseldikçe facebook daha çok kazanıyor bu sitede öyle sen aktif olduğun iöin sana ödül veriyor