Gönderen Konu: Rotate4all (PTP + Surf)  (Okunma sayısı 80615 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

14 Mayıs 2022, 11:14:20Yanıtla #480

Çevrimdışı nebu

  • eTüccar Puanı: (2)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 3.877
  • Cinsiyet: Bay
  • Uykucu Şirin
  • Beğeni: +1174
Ynt: Rotate4all (PTP + Surf)
« Yanıtla #480 : 14 Mayıs 2022, 11:14:20 »
0
Site Surf yaparak her gün 0.40 USDT kazandırmaya devam ediyor arkadaşlar. Boş vakti olanlara, işi olmayanlara, paraya ihtiyacı olanlara öneririm. Malum 15 üstüne çıkmışken, ayda 200 TL'ye yakın para yapar. En azından evin ekmek parası çıkar ;)

Sponsor Linkleri
     

14 Mayıs 2022, 13:21:54Yanıtla #481

Çevrimdışı Dark

  • eTüccar Puanı: (5)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 2.066
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +2469
Ynt: Rotate4all (PTP + Surf)
« Yanıtla #481 : 14 Mayıs 2022, 13:21:54 »
0
Deneyimlediğim kadarıyla yatırım yapıp veya bakiyeler kullanılıp reklam verilen PTC sitelerinin hiçbiri kar getirmiyor (indiaclix hariç verdiği özel üyelik sayesinde) nerdeyse hatta bazıları zarar ettiriyor çünkü her bir tıklamaya çok az verdiği için site dolayısıyla çok iyi kazanmak da mümkün olmuyor.

@nebu surfü çok denemedim ama uğraşmak gerekiyor benim gibi uğraştığınız başka siteler de varsa çok cazip değil çünkü izleme zorunluğu var bi de.
« Son Düzenleme: 14 Mayıs 2022, 13:47:11 Gönderen: Dark »

16 Mayıs 2022, 09:33:58Yanıtla #482

Çevrimdışı nebu

  • eTüccar Puanı: (2)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 3.877
  • Cinsiyet: Bay
  • Uykucu Şirin
  • Beğeni: +1174
Ynt: Rotate4all (PTP + Surf)
« Yanıtla #482 : 16 Mayıs 2022, 09:33:58 »
+2
Deneyimlediğim kadarıyla yatırım yapıp veya bakiyeler kullanılıp reklam verilen PTC sitelerinin hiçbiri kar getirmiyor (indiaclix hariç verdiği özel üyelik sayesinde) nerdeyse hatta bazıları zarar ettiriyor çünkü her bir tıklamaya çok az verdiği için site dolayısıyla çok iyi kazanmak da mümkün olmuyor.

@nebu surfü çok denemedim ama uğraşmak gerekiyor benim gibi uğraştığınız başka siteler de varsa çok cazip değil çünkü izleme zorunluğu var bi de.

Zaten vakti olan için geçerli. Millet ıvır zıvır sitelerle oyalanacağına buna vakit ayırsa temiz kazanç herkes için :)

Diğer konu başlıklarında paylaştığımı burada toparlayayım aslında, çünkü sürekli soru geliyor ne yapsak ne etsek de biraz para kazansak diye :)

Arkadaşlar, bu siteyle ilgili yapılacaklar zaten belli. Diğer kazanç yolları ise şöyle:

@ElisaMcCline üstadımız browser madencilik yapıyor ve zahmetsiz. Kendisinden bu konuda bilgi alabilirsiniz.

Bir diğeri Freebitco sitesi. Yapın üyeliğinizi, kurun browsera eklentinizi, 7/24 çalışsın sizin için.

Diğer kazanç yolları ise borsaların kampanyalarından istifade etmek. Çok basit testler oluyor, ufak alım satımlar oluyor ve bunun için azar azar da olsa sürekli kazanabiliyorsunuz. Kampanyaları sürekli takip edin. Binance - Kucoin ve Bybit önerimdir. Bir süre sonra, vay be gerçekten damlaya damlaya göl oldu diyeceksiniz, emin olun.

Gerçi bu konu bunları açıklamak için çok doğru bir yer değil ama, belki gören bir arkadaş istifade eder de hayır duasını alırız :)

Bir ekleme daha yapayım da içimde kalmasın :)

Arkadaşlar, Brave Browser kurun bilgisayara. İnternette gezinirken mutlaka bu Browserı kullanın. Aylık 2 - 10 USDT arası kazanç sağlayabilirsiniz. Ancak Rotate sitesinde surf yaparken bu browserı kabul etmiyor bildiğim kadarıyla. Rotate için diğer browserları denemeniz lazım.
« Son Düzenleme: 16 Mayıs 2022, 09:43:06 Gönderen: nebu »

20 Mayıs 2022, 16:42:41Yanıtla #483

Çevrimdışı Dark

  • eTüccar Puanı: (5)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 2.066
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +2469
Ynt: Rotate4all (PTP + Surf)
« Yanıtla #483 : 20 Mayıs 2022, 16:42:41 »
0
Önceki mesajımda dediğim indiaclixin yanına offersbuxı da dahil etmeliydim biriktirdiğim kredilerle reklam verdim bedavaya, Rotate4all yine de çok fazla vermese de şu an iyi gelir offersbuxtan geliyor reklam verdiğim siteler arasında dün 11 cent geldi.
« Son Düzenleme: 20 Mayıs 2022, 20:46:07 Gönderen: Dark »

04 Temmuz 2022, 02:42:35Yanıtla #484

Çevrimdışı ulkucudogi

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 97
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +23
Ynt: Rotate4all (PTP + Surf)
« Yanıtla #484 : 04 Temmuz 2022, 02:42:35 »
0
İçeride yaklaşık 14$ param birikmişti. Uzun süredir FaucetPay açılsın diye bekliyordum. Admine mail attım faucetPay’i açta parayı çekeyim diye. Art niyet aramak istemiyorum ama tam da mail attığım gun hesabım multi hesap açmak suçundan askı yedi. Tekrar mail attım bana multi hesabımı kanıtla diye. Cakal herif bi FaucetPay’i aktifleştir dedik diye banladıysan Allah belani versin

07 Ağustos 2022, 20:41:34Yanıtla #485

Çevrimdışı Dark

  • eTüccar Puanı: (5)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 2.066
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +2469
Ynt: Rotate4all (PTP + Surf)
« Yanıtla #485 : 07 Ağustos 2022, 20:41:34 »
0
Sitede surfe tekrar bakiyim dedim biraz yaptım ama istatistiklerde bir değişme yok acaba belli bir yüzdeye mi gelmek gerekiyor günlük?

Edit : Tamamdır geldi şimdi ayrıca izleme zorunluluğu yok denmiş ama surfte izleme zorunluluğu var.
« Son Düzenleme: 08 Ağustos 2022, 16:19:04 Gönderen: Dark »

03 Eylül 2022, 14:07:29Yanıtla #486

Çevrimdışı Dark

  • eTüccar Puanı: (5)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 2.066
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +2469
Ynt: Rotate4all (PTP + Surf)
« Yanıtla #486 : 03 Eylül 2022, 14:07:29 »
0
Siteyi son ödememi alıp bırakıcaktım ama o bile zor olucak gibi görünüyor sadece indiaclix ve clixtoyou var reklam verdiğim şu an zaten indiaclix (o da özel üyelikle oluyor) hariç hemen hemen tüm sitelerde reklam verince zarar ediyorsunuz (bazılarında hem de bayağı mesela 1 dolara aldığınız reklamdan bi iki cent dahi gelebiliyor sadece) hem her bir tıklamaya çok az veriyor hem de önceye göre kazançları düşürdükleri için artık hiç kazanılmıyor ve kar edilemiyor, indiaclixten de günlük 2 cent geliyor sadece böyle cent cent zar zor 5 dolara ulaşmaya çalışıyorum 5 dolar da fazla zaten alt limit, easyhits4u gibi TE siteleri ee ondan da günlük kassanız en fazla 2-3 cent geliyor, kısacası çok düşük kazançlı, değmiicek sitelerden yani benim için öyle (her bir tıklamaya verdiği ücret falan herkeste aynıdır heralde tabi neden farklı ve fazla olsun) ve bırakıcam da dediğim gibi. Login sayfasından da gördüğüm üzere surf ücretini de düşürmüşler onla da uğraşmaya değmez zaten hem izleme zorunluluğu var.
« Son Düzenleme: 03 Eylül 2022, 16:06:37 Gönderen: Dark »

11 Ekim 2022, 18:19:24Yanıtla #487

Çevrimdışı konferans123

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 266
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +328
Ynt: Rotate4all (PTP + Surf)
« Yanıtla #487 : 11 Ekim 2022, 18:19:24 »
0
Bir diğeri Freebitco sitesi. Yapın üyeliğinizi, kurun browsera eklentinizi, 7/24 çalışsın sizin için.

bu olay tam olarak nasıl oluyor acaba? rica etsem bilgi verir misiniz. teşekkürler. (spk)
https://tinyurl.com/3btjbrxc
EN KAZANÇLI FAUCET SİTESİ

06 Kasım 2022, 05:01:33Yanıtla #488

Çevrimdışı Ahir Zaman

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 171
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: -5
Ynt: Rotate4all (PTP + Surf)
« Yanıtla #488 : 06 Kasım 2022, 05:01:33 »
0
rotate4all u mu bıraktınız..sadece easyhits4u ile kassak olur mu bu siteyii...

06 Kasım 2022, 15:57:32Yanıtla #489

Çevrimdışı Dark

  • eTüccar Puanı: (5)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 2.066
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +2469
Ynt: Rotate4all (PTP + Surf)
« Yanıtla #489 : 06 Kasım 2022, 15:57:32 »
0
rotate4all u mu bıraktınız..sadece easyhits4u ile kassak olur mu bu siteyii...

Offersbux kredileri sayesinde devam ediyorum siteye o yüzden bırakmadım sadece easyhits4uyla çok zor dediğim gibi.