GelirKapısı

İnternetten Kazanç Yöntemleri => GelirKapısı Site Değerlendirmeleri => Önerilmeyen Siteler => Konuyu başlatan: lebowskia - 20 Temmuz 2018, 01:07:22

Başlık: Norclix
Gönderen: lebowskia - 20 Temmuz 2018, 01:07:22
- Site Adı: Norclix

- Tık Değerleri:  $0.005 - $0.002 - $0.001

- Reklam Sayısı: 30

- Günlük Ortalama Kazanç: 0.05$

-Ödeme Limiti: $2

- Ödeme Yöntemleri:  Perfect Money, Payeer, Bitcoin, Paypal

- Premium Özellikleri ve Ücreti:
Spoiler İçeriğini Göster
Üzgünüz, mesajın bu kısmını görme yetkiniz yok. Lütfen giriş yapın veya üye olun.


- Reklam İzleme Zorunululuğu: Yok

- Ek Özellikler: ClixGrid, Jackpot Game, Referral Contest

(https://www.gelirkapisi.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fnorclix.com%2Fbanner02.gif&hash=090dd055e595aa3c259500e643115b20) (http://norclix.com/?ref=lebowskia)


Kayıt: http://norclix.com/?ref=lebowskia (http://norclix.com/?ref=lebowskia)

Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: cocoextra - 20 Temmuz 2018, 15:34:05
@lebowskia konu onayınız verilmiştir bol kazançlar (ok)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: lebowskia - 20 Temmuz 2018, 20:00:19
Teşekkürler modum. :)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: enes06 - 21 Temmuz 2018, 15:16:28
Tavsiye Ederim  (ok)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Eylul - 19 Ağustos 2018, 12:23:03
...
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: strenergy - 19 Ağustos 2018, 12:25:38
@Eylul zaten var olan bir konuda ref link paylaşımı yapamazsınız. Bu forum kurallarımız gereği yasaktır. Yalnızca imzanızda ve aldığınız her ödeme kanıtına ait iletide paylaşabilirsiniz.

Lütfen tekrarlamayın  : (ok)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: borsacı34 - 19 Ağustos 2018, 12:32:21
Buralardan para kazanilabiliyo mu cidden?? Yeniyim kusura bakmayin
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: strenergy - 19 Ağustos 2018, 12:38:04
Buralardan para kazanilabiliyo mu cidden?? Yeniyim kusura bakmayin

Tabiki. Yatırımsız olarak kazancınız minimum olur ancak yine de reel para kazanabilirsiniz ;)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: borsacı34 - 19 Ağustos 2018, 12:50:07
Tabiki. Yatırımsız olarak kazancınız minimum olur ancak yine de reel para kazanabilirsiniz ;)

Valla bu konuda hic bilgim yok ustada yatirimli yani 500 tl yatirsam ne kadar calisma ile amorti edrrim acaba  (spk)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: strenergy - 19 Ağustos 2018, 12:55:49
PM ile dönüş yapıldı  (ok)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: lebowskia - 19 Ağustos 2018, 21:32:39
neden bilmiyorum ama site açılmıyor şuan
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: strenergy - 19 Ağustos 2018, 21:34:17
Sorunsuz açılıyor bende. Google DNS aktif  ;)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: lebowskia - 19 Ağustos 2018, 21:36:07
tamam sorun bendeymiş dns değiştirmiştim daha yeni o yüzdenmiş :) site gitti sandım bir an
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Ufuko - 05 Eylül 2018, 16:42:08
@Balansci hocam $1000'a oynuyor  (prt)
Umarım gerçekten  verir, miktar çok geldi bana  :D  ($$)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Nathan47 - 05 Eylül 2018, 17:18:25
İnşallah @Balansci 1. Olur :y
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Ufuko - 05 Eylül 2018, 17:22:57
Yarışma bitimine az kalmış, zaten 1. ama destek amaçlı Ref destek konusuna (https://www.gelirkapisi.com/ptc-siteleri/aktif-ref-yarismasi-destek-konusu/) eklensin bence  :y @ikose  (k) @utkuberk
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Balansci - 05 Eylül 2018, 18:17:08
valla teşekkürler arkadaşlar 1. yada 2. olursam gelen ödemeden bana destek veren arkadaşlara @ikose  hocama dedigim gibi allah biliyor pay dagıtacagım @Ufuko  @Nathan47  (spk)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: ikose - 05 Eylül 2018, 23:38:26
arkadaşlar ben bu hafta arkadaşımıza söyledi ama ben hallederim dedi ve yarışma konusuna eklemek istemedi
ama madem ekleyelim diyorsunuz , ekledim gitti  :y
dilerse yarın sileriz
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: cocoextra - 06 Eylül 2018, 00:10:31
@Balansci abi 1. olursan artık galatayamı gideriz nevizadeyemi sana bırakıyorum  :P  Asmalıda olur bak  8)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Balansci - 06 Eylül 2018, 10:16:02
senin canın sag olsun hele 1. olalımda bakarız (dnsz) ($$) :P
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Neutron - 06 Eylül 2018, 13:17:00
@Balansci  Yarışma için destek  +1
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Balansci - 06 Eylül 2018, 14:35:29
teşekkürler gördüm  (spk) @Neutron
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Kamrey - 06 Eylül 2018, 16:49:09
teşekkürler gördüm  (spk) @Neutron


Ben geç gördüm :) +1 benden de @Balansci
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Balansci - 06 Eylül 2018, 17:10:06
teşekkürler arkadaşlar  (spk) @Kamrey
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Nathan47 - 06 Eylül 2018, 17:11:44
Senin kazanman bizim için en güzel Pay olur @Balansci :y
Başarılar Dilerim. Az kaldı.
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Kamrey - 06 Eylül 2018, 17:13:32
Hadi desteğe gelin son 60 kişi

@cimbomlu88  @hispasat  @Kamrey   @strenergy  @Coulers79  @smbllr424  @Balansci
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Balansci - 06 Eylül 2018, 17:16:00
teşekkürler @Nathan47  ewet az kaldı son gün basıcam parayı son 3gün (spk)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Nathan47 - 06 Eylül 2018, 17:16:31
@Balansci Takumi daha da para yatırmaz diye düşünüyorum.
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Balansci - 06 Eylül 2018, 17:40:05
bencede son gün patlatıcam bombayı @Nathan47  (spk)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Ufuko - 14 Eylül 2018, 15:14:33
Adamlarla savaşıyorum yakında banlanıcam sanırım  :D

Spoiler İçeriğini Göster
Üzgünüz, mesajın bu kısmını görme yetkiniz yok. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: ikose - 14 Eylül 2018, 15:31:04
bencede banlanman an meselesi @Ufuko  modum  :S
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Ufuko - 14 Eylül 2018, 15:51:57
bencede banlanman an meselesi @Ufuko  modum  :S
Zaten yatırımcı değilim sorun olmaz ama Balansci hocamla Ref değişimi yaptık ona üzülürüm  :D
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Nathan47 - 14 Eylül 2018, 17:53:15
Adamlarla savaşıyorum yakında banlanıcam sanırım  :D

Spoiler İçeriğini Göster
Üzgünüz, mesajın bu kısmını görme yetkiniz yok. Lütfen giriş yapın veya üye olun.


Baya kaşımışsın, bakalım Admin ne diyecek :)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Balansci - 14 Eylül 2018, 18:58:21
benim için sıkıntı olmaz hocam siz gerekeni yapın ben yine devam ederim sizin sitenizede biz arkadaşlarımızı sokakta bulmadık  (spk) @Ufuko beni savunan arkadaşıma saygı duyarım tşk
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Nathan47 - 22 Eylül 2018, 18:48:09
NorClix şu anda en çok kazandıran PTC sitesi konumundadır.
Üye olmayan arkadaşlara değerlendirmelerini tavsiye ederim :y
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Balansci - 22 Eylül 2018, 19:23:40
 (spk) admin benim ödememi geri attı neden acaba tickete verdigi cevap
Sevgili bayım! Lütfen ödeme almak için mebershipinizi yükseltin @Nathan47
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Ufuko - 22 Eylül 2018, 20:59:39
(spk) admin benim ödememi geri attı neden acaba tickete verdigi cevap
Sevgili bayım! Lütfen ödeme almak için mebershipinizi yükseltin @Nathan47
Superior değil misiniz zaten hocam daha ne kadar yükselmesini bekliyor ki  :D
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Balansci - 22 Eylül 2018, 21:30:04
bende anlamadım bu işi burnuma pis kokular geliyor @Ufuko  @Nathan47
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: lebowskia - 22 Eylül 2018, 21:40:53
normalde standart üyeler ödeme alamıyor mu? forumda ödeme alan standart üyeler falan da var.
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: cimbomlu88 - 22 Eylül 2018, 22:08:05
ROI oldunuz mu @Balansci hocam. Site yarişmada yamuk yapmişti galiba. Roi olanları, yavaş yavaş siteden uzaklaştirmak istiyo olabilirler.
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: yerceylan - 22 Eylül 2018, 23:56:43
Sitenin admini garip hareketler sergiliyor  Geçen ref olayı şimdi ödeme olayı ilginç  ???
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Balansci - 23 Eylül 2018, 10:01:18
şimdide bana  vip üyesi ol diyor (zopa)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Nathan47 - 23 Eylül 2018, 11:18:47
Ben 2 gün önce ödeme aldım. Bir sorun ile karşılaşırsam burada yazarım.
Her zaman dikkatli olmak gerekir.
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Nathan47 - 28 Eylül 2018, 19:19:26
Admin Ödeme Talebimi geri iade etti. Bu siteye artık güvenmeyin.
İçerdeki paranızı reklama basın :y
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Balansci - 28 Eylül 2018, 23:13:57
benim 2 kere ödememi geri attı  @Nathan47  ben ozaman söyledim şimdi çıtır ödemeleri yapıyor kişileri kandırmak için ödeme yapıyor üyelik alsınlar diye bana da vip al diyor be şarapsız admin (zopa)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: yerceylan - 29 Eylül 2018, 00:37:18
Bunları emsde filan paylaşın bence millet para yatırmasın
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Nathan47 - 29 Eylül 2018, 13:42:39
benim 2 kere ödememi geri attı  @Nathan47  ben ozaman söyledim şimdi çıtır ödemeleri yapıyor kişileri kandırmak için ödeme yapıyor üyelik alsınlar diye bana da vip al diyor be şarapsız admin (zopa)

Bana da Vip üyelik alırsan ödeme alabilirsin diyor. Bu da yalandır.
Ben reklama veriyorum şimdi içerdeki parayı.
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Ufuko - 29 Eylül 2018, 13:52:34
NBR'de ve EMS'de sesler yükseliyor zaten, bende yazdım puanı düşüyor NBR'de. Sahte hesaplarla Proof paylaşıp 5 yıldız vererek gizlemeye çalışıyor ama site  (scm)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Balansci - 29 Eylül 2018, 21:59:23
helal olsun hocam arkandayız sen konu aç bizde  destege gelelim (zopa) @Ufuko
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: strenergy - 29 Eylül 2018, 22:26:19
Sitenin tüm sahte ödeme kanıtları, script bilgileri, ödeme işlemci bilgileri kayıt altına alınacak  ;)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Nathan47 - 30 Eylül 2018, 09:23:43
Keşke zaman varken parayı içerde çevirmek yerine parayı çabucak çekseydik.
Bu da bize bir ders olsun ne diyim.
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: strenergy - 30 Eylül 2018, 12:52:08
93 sayfalık kanıt konusu incelendi, 3 farklı paypal maili kullanmış ki bu sıkıntı olduğunu gösteriyor zaten. Şu an hiç bir ödeme de kullanmasa da bu üç mailden farklı bir adrese paypal topluyor şu an. Onu da kayıtlara ekledim.

PM ve payeer adresi hiç değişmemiş. Bundan sonraki süreçte forum kısmına atılan tüm ödeme kanıtları ve add fund kısmındaki işlemci bilgileri düzenli kontrol edilecek  ;)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Balansci - 30 Eylül 2018, 16:01:58
dün ödeme günüydü biraz birikeni satın almaya attımki belki ödeme yapar diye gene yok bu sefer beklemede ödeme 51 dolar (zopa)
Başlık: Ynt: Norclix
Gönderen: Ufuko - 01 Ekim 2018, 14:05:51
Adminin VIP olmanızı istediği ticket görüntüleri varsa verin ben NBR'de paylaşayım böyle yapıyor diye. Nickinizi gizlerim yine bir umut belki öder diyorsanız  :D NBR'de kendini aklattırıyor, hemen kanıt paylaşıp kötü yorumları aşağı çekiyorlar  (zopa)