Gönderen Konu: Nitelikli Dolandırıcılık  (Okunma sayısı 10788 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

01 Eylül 2012, 13:16:28Yanıtla #20

Çevrimdışı yorkashton

  • eTüccar Puanı: (36)
  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 901
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +129
Ynt: Nitelikli Dolandırıcılık
« Yanıtla #20 : 01 Eylül 2012, 13:16:28 »
0
Başına birşey gelmedi de, inşallah arkadaş hukuksal olarak hakkını aramıştır ki böyleleri çok rahat dolaşamaz ortamda, ayrıca siteden neden uzaklaştırılmıyor hala bu arkadaş çünkü halen özel mesaj ile para işlemleri yapmaya çalışıyor...

uzaklaştırılsada yeni üye olur bişeyler yapar o yüzden bırak dolaşsın nasılsa biliniyo..  bu uyarılardan sonra kimse yeni bi üyeye para almadan para göndermiceni biliyo. biraz daha dolandırıcılık yapsın madem iyice suç dosyası kabarsın yapabiliyosa.

Sponsor Linkleri
     

01 Eylül 2012, 13:22:08Yanıtla #21

Çevrimdışı ricci

  • eTüccar Puanı: (29)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 1.062
  • Cinsiyet: Bay
  • Anti Kahraman
  • Beğeni: +508
Ynt: Nitelikli Dolandırıcılık
« Yanıtla #21 : 01 Eylül 2012, 13:22:08 »
0
Başına birşey gelmedi de, inşallah arkadaş hukuksal olarak hakkını aramıştır ki böyleleri çok rahat dolaşamaz ortamda, ayrıca siteden neden uzaklaştırılmıyor hala bu arkadaş çünkü halen özel mesaj ile para işlemleri yapmaya çalışıyor...

uzaklaştırılsada yeni üye olur bişeyler yapar o yüzden bırak dolaşsın nasılsa biliniyo..  bu uyarılardan sonra kimse yeni bi üyeye para almadan para göndermiceni biliyo. biraz daha dolandırıcılık yapsın madem iyice suç dosyası kabarsın yapabiliyosa.

Üç beş kuruşa hayatını mahvedecek desene... Yazık...

01 Eylül 2012, 15:02:30Yanıtla #22

Çevrimdışı kalakara

  • eTüccar Puanı: (4)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 247
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +20
Ynt: Nitelikli Dolandırıcılık
« Yanıtla #22 : 01 Eylül 2012, 15:02:30 »
0
arkadaşım çok geçmiş olsun...gerçekten çok üzüldüm..evet bilişim suçları bu işlerle uğraşıyor ve emin olki aldığı daha doğrusu çaldığı para fitil fitil burnundan gelecek..
arkadaşlar bir konuya değinmek istiyorum..evet ben yeni ,başkası acemi ,diğeri falan filan ...şimdi ben ve benim gibi arkadaşları forumda yeni olarak bu şahsiyetsizle bir tutmak bence etik değil..arkadaşın bir tanesi demişki bundan sonra yeni veya acemi üyelerle para alış verişi yapılmayacak veya yapmayacağız ..bizim günahımız ne ...Yanlış anlamayın evet ateş düşütüğü yeri yakar ..ancak hepimizi böyle şerefsizlerele bir tutmak bence hoş değil..sağlıcakla kalın

01 Eylül 2012, 15:13:29Yanıtla #23

Çevrimdışı enderege

  • eTüccar Puanı: (17)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 19.327
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +6530
Ynt: Nitelikli Dolandırıcılık
« Yanıtla #23 : 01 Eylül 2012, 15:13:29 »
0
ancak hepimizi böyle şerefsizlerele bir tutmak bence hoş değil..sağlıcakla kalın

Dediğiniz doğru ama birde bizim açımızdan bakın. Şimdi ben size güvenmiyorum ve size "bana 100$ payza veya paypal yollayın bende size eft yapayım" diyorum. Sizde parayı paypaldan gönderiyorsunuz bende eft nizi yapıyorum. Sonrada bana dispute açıyorsunuz. Gelde derdini paypala anlat. veya anlatasıya kadar hesabının bloke olmasına mı yanarsın?

Her şeyi kontrollü yapmak lazım. Mesela siz Paypaldan bana para gönderecekseniz hediye olarak göndereceksiniz ki bana dispute açma imkanınız olmasın. Sonuçta tanımadık kişilerle alışveriş yapmama diye birşey yok. Kontrollü olmak var. Dikkatli olmak var.
Bize bu dünya atalarımızdan miras kalmadı, Çocuklarımızdan ödünç aldık.

01 Eylül 2012, 15:22:51Yanıtla #24

Çevrimdışı kalakara

  • eTüccar Puanı: (4)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 247
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +20
Ynt: Nitelikli Dolandırıcılık
« Yanıtla #24 : 01 Eylül 2012, 15:22:51 »
0
evet hocam kesinlikle katılıyorum....böyle şerefsizlere para vermemek için en mantıklı yol parayı alacaksın sonra göndereceksin...ben yaklaşık 10 gün önce yorkashton arkadaştan para talep etmiştim...jss kapanmadan önce ..ancak arkadaş haklı ve doğal olarak eft olmadan gönderemeyeceğini söyledi..ben neden eft yapamadım bayram dolayısı ile..neyse olmadı jss kapandı falan filan ...tabi ilk etapta kırıldım sonra kendi kendime sen olsan ne yapardın gönderirmiydin  dedim..ve kırılmamın gereksiz olduğunu düşündüm...sonuç olarak arkadaşlar  EFT yi almadan para göndermek akıl karı değil...en güzeli bu...ancak yeni üyelerle  alış veriş yapmamak düşüncesi etik değil diye düşünüyorum...yorkashton  kusura bakma özele girdik biraz ama ....Hakkını helal et...Sağlıcakla kalın..

01 Eylül 2012, 16:41:16Yanıtla #25

Çevrimdışı yorkashton

  • eTüccar Puanı: (36)
  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 901
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +129
Ynt: Nitelikli Dolandırıcılık
« Yanıtla #25 : 01 Eylül 2012, 16:41:16 »
0
evet hocam kesinlikle katılıyorum....böyle şerefsizlere para vermemek için en mantıklı yol parayı alacaksın sonra göndereceksin...ben yaklaşık 10 gün önce yorkashton arkadaştan para talep etmiştim...jss kapanmadan önce ..ancak arkadaş haklı ve doğal olarak eft olmadan gönderemeyeceğini söyledi..ben neden eft yapamadım bayram dolayısı ile..neyse olmadı jss kapandı falan filan ...tabi ilk etapta kırıldım sonra kendi kendime sen olsan ne yapardın gönderirmiydin  dedim..ve kırılmamın gereksiz olduğunu düşündüm...sonuç olarak arkadaşlar  EFT yi almadan para göndermek akıl karı değil...en güzeli bu...ancak yeni üyelerle  alış veriş yapmamak düşüncesi etik değil diye düşünüyorum...yorkashton  kusura bakma özele girdik biraz ama ....Hakkını helal et...Sağlıcakla kalın..

yeni üyelerle alışveriş yapmayalım dememiştim ki hiçbi zaman sadece parayı önce alırım demiştim yenilerden..  paypalsa hediye olarak gönderilmesi lazım..  böylelerine para kaptırmamak için böyle olmak gerekiyo.. kırılmana gerek yoktu gönderdiğin zaman  lr ne gönderceğimi söylemiştim. öyle anlaşmıştık. neyse. sitede tüccar puanları 5 ve yukarısı olumlu olmuş kişilerin çoğu zaten birbirine alılşmış onlardan biri olana kadar sende bu şekilde alışveriş yap bence.   güvenlik açısından kendime kural koydum sadece :) başıma bikez geldi bidahada gelme ihtimali olmasın diye

01 Eylül 2012, 16:52:07Yanıtla #26

Çevrimdışı hakanatik01

  • eTüccar Puanı: (21)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 13.628
  • Cinsiyet: Bay
  • Srebrenitsa
  • Beğeni: +5547
Ynt: Nitelikli Dolandırıcılık
« Yanıtla #26 : 01 Eylül 2012, 16:52:07 »
0
ben sizin gibi algılamamıştım yazılanları:) Yeni üyeyiz diye kimse bizle alışveriş yapmayacak diye bir şey yok herkes bir zamanlar yeni üyeydi:)

Diğer konu da haklılar işte sonuç ortada yeni üyeye güvendiler ne oldu?Yeni üyeler alışveriş yapacaksa önce onlar göndermeli istedikleri miktarları bence de zaten karşı taraf %97 siz gönderdiğiniz an size anlaştığınız miktarı gönderecektir. .Yeni üyeler olarak üstümüze alınmayalım böyle konuları herkes bilir maalesef 5 parmağın 5'i bir değil aramızda çürük domoteslerde bulunuyor.
ya rab bir hilal uğruna ne güneşler batıyor

01 Eylül 2012, 17:13:30Yanıtla #27

Çevrimdışı ElisaMcCline

  • Yönetici
  • eTüccar Puanı: (63)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 34.020
  • Gargamel
  • Beğeni: +11192
Ynt: Nitelikli Dolandırıcılık
« Yanıtla #27 : 01 Eylül 2012, 17:13:30 »
0
Arkadaşlar,
yeni-eski üye diye bir kavram yok. Az çok tanıdığımız veya tanımadığımız arkadaşlar konusu var ;)

Bu konuyu böyle değerlendirirseniz, hangi açıdan bakarsanız bakın, sorun kalmayacaktır.

01 Eylül 2012, 17:27:38Yanıtla #28

Çevrimdışı hakanatik01

  • eTüccar Puanı: (21)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 13.628
  • Cinsiyet: Bay
  • Srebrenitsa
  • Beğeni: +5547
Ynt: Nitelikli Dolandırıcılık
« Yanıtla #28 : 01 Eylül 2012, 17:27:38 »
0
Yeni-eski üye diye bir kavram yok.
Yenilikler iyidir genelde "Yeni tanıdıklar-Eski tanıdıklar" olsun o zaman :g :g

Dediğiniz gibi pek yenilikle eskilikle alakalı değil zaten bu dolandırılma işlemlerin de sonuçta biraz forumda vakit geçiren kim ne, ne değil az çok anlıyor " eski olsun yeni olsun":)

Not: Önyargı her zaman iyi değildir ama güven kolay kazanılan bir şey değil:)

"İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim." Robert BOSCH :)
ya rab bir hilal uğruna ne güneşler batıyor

01 Eylül 2012, 18:11:38Yanıtla #29

Çevrimdışı kalakara

  • eTüccar Puanı: (4)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 247
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +20
Ynt: Nitelikli Dolandırıcılık
« Yanıtla #29 : 01 Eylül 2012, 18:11:38 »
+1
evet hocam kesinlikle katılıyorum....böyle şerefsizlere para vermemek için en mantıklı yol parayı alacaksın sonra göndereceksin...ben yaklaşık 10 gün önce yorkashton arkadaştan para talep etmiştim...jss kapanmadan önce ..ancak arkadaş haklı ve doğal olarak eft olmadan gönderemeyeceğini söyledi..ben neden eft yapamadım bayram dolayısı ile..neyse olmadı jss kapandı falan filan ...tabi ilk etapta kırıldım sonra kendi kendime sen olsan ne yapardın gönderirmiydin  dedim..ve kırılmamın gereksiz olduğunu düşündüm...sonuç olarak arkadaşlar  EFT yi almadan para göndermek akıl karı değil...en güzeli bu...ancak yeni üyelerle  alış veriş yapmamak düşüncesi etik değil diye düşünüyorum...yorkashton  kusura bakma özele girdik biraz ama ....Hakkını helal et...Sağlıcakla kalın..

yeni üyelerle alışveriş yapmayalım dememiştim ki hiçbi zaman sadece parayı önce alırım demiştim yenilerden..  paypalsa hediye olarak gönderilmesi lazım..  böylelerine para kaptırmamak için böyle olmak gerekiyo.. kırılmana gerek yoktu gönderdiğin zaman  lr ne gönderceğimi söylemiştim. öyle anlaşmıştık. neyse. sitede tüccar puanları 5 ve yukarısı olumlu olmuş kişilerin çoğu zaten birbirine alılşmış onlardan biri olana kadar sende bu şekilde alışveriş yap bence.   güvenlik açısından kendime kural koydum sadece :) başıma bikez geldi bidahada gelme ihtimali olmasın diye

ya dostum bende orda kırılmamın gereksiz olduğunu belirttim zaten...dedimya sen haklısın..bende olsa aynısını yapardım..sorun yok yani..inşallah şu jss işi düzelsin kaldığımız yerden devam eder, verdiğim sözü tutmuş olurum...sağlıcakla kal
« Son Düzenleme: 01 Eylül 2012, 18:14:49 Gönderen: elisamccline »