GelirKapısı

İnternetten Kazanç Yöntemleri => PTC Siteleri => Konuyu başlatan: ElisaMcCline - 17 Ekim 2013, 23:54:02

Başlık: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: ElisaMcCline - 17 Ekim 2013, 23:54:02
Arkadaşlar,
bu konuda ref yarışması destek ihtiyacı olan arkadaşların ref link ve destek sitesi bilgilerini paylaşalım.

Örneğin ben birkaç kişiye destek olacağım ama, konu konu aramak, hangi yarışma ne zaman bitecek gibi bilgileri aramak ya da sürekli aklımda tutmak
istemiyorum. Burada toplu olarak bir arada bulunursa, herkes için çok daha kolay olacaktır.

Destek isteyen arkadaşlar, aşağıda belirtilen formatta bu konuya mesaj atsınlar, mesajlar silinecek, bilgiler ilk ana konuya eklenerek liste sürekli güncel tutulacaktır. ;)
Destek olan arkadaşlar da isterlerse yine burada bilgi paylaşabilirler.

Birçok kişinin birçok sitede hesabı olduğunu unutmayalım, 1 kişi için 1 yarışma konusu güncel tutmaya özen gösterelim.
1 nolu contest aktif olmasa da örnek olarak kalacaktır. Taslağa uygun şablonda bilgi vemeye özen gösterelim.

Bol şans, bol kazançlar :)



AKTİF REF YARIŞMALARI:

(str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str)

--- = Paylaşım için Örnektir: = ---

elisamccline - Neobux - Yarışma bitiş tarihi: 01-01-2016
Link : http://www.neobux.com/?r=elisamccline

Özel şart :  4 adet  turuncu renkli fixed reklam tıklaması .

(https://images.neobux.com/imagens/banner9/?u=elisamccline&u3=1045362) (http://www.neobux.com/?r=elisamccline)

Forum linki: http://www.neobux.com/forum/?/3/
Yarışma durumu (güncel): http://www.neobux.com/forum/?catid=1


 (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str)

erden57 - Ferdinadz - Yarışma bitiş tarihi: 16-07-2018
Link : http://www.ferdinadz.com/?ref=bitarsenal

Özel şart :  Standart reklamların tıklaması .

(https://www.gelirkapisi.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.ferdinadz.com%2Fbanner02.gif&hash=2d4aa1719711ae9fc0702cf69a40c03c) (http://www.ferdinadz.com/?ref=bitarsenal)



 (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str) (str)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Futurenet - 10 Mart 2017, 12:56:57
Futurenet  - Bitcofarm - Yarışma bitiş tarihi: 20-03-2017
Link : http://bitcofarm.com/home?r=Futurenet1

Özel şart :    reklam tıklaması (çok önemli değil)
(https://www.gelirkapisi.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fbitcofarm.com%2Fimg%2Fbanner1.gif&hash=3fb0850133b3a41dd9c046b1f77ae5a7) (http://bitcofarm.com/home?r=Futurenet1)

Forum linki: http://bitcofarm.com/forum
Yarışma durumu (güncel): http://bitcofarm.com/referral_contest


 (str) (str) (str) (str) (str)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: utkuberk - 13 Nisan 2017, 12:30:40
@Futurenet yarışma bittimi. ?
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Futurenet - 26 Nisan 2017, 15:49:29
@utkuberk evet bu bitti 13. Başladı her 10 günde bir yapılıyor tekrar yazmadım isterseniz kaldırabilirsiniz
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: ctuka - 02 Haziran 2017, 02:48:08
Grandbux da günlük Puan yarışmasında 8 insıradayım.isteyen izamdaki Grandbux linkinden üye olup destekleyebilir yarışma saydasımdan da sonucu takip edebilir.
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: ElisaMcCline - 17 Haziran 2017, 01:56:35
Arkadaşlar, tiktigo da ref yarışması var,

İkose modum için desteklerinizi bekliyoruz  :g Kendisinin haberi yok, forumdan çıkmasını bekledim  :g
bu mesajı görmeden gelin üye olun, da az da olsa reklam da tıklayın lütfen :)

Şu anda 9 uncu sırada :)
http://tiktigo.com/points_contest.php


 (str) (str) (str) (str) (str)

ikose  - Tiktigo - Yarışma bitiş tarihi: 20-06-2017
Link : http://tiktigo.com/?ref=ikose

Özel şart :    reklam tıklaması (biraz reklam tıklayın da, adminler de kazansın :) )
(https://www.gelirkapisi.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftiktigo.com%2Fbanner-468x60.gif&hash=cf54fd26f61effe12e5ffb7bde3eec22) (http://tiktigo.com/?ref=ikose)

Forum linki: http://tiktigo.com/forum.php?topic=78
Yarışma durumu (güncel): http://tiktigo.com/points_contest.php


 (str) (str) (str) (str) (str)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: ikose - 17 Haziran 2017, 02:07:44
Hocammmm   (prt)
naaptınızzzz
nerden çıktı buuu   (prt)
yarışmadan büyük ödül kazanmış gibiyim şu an  (p)
ne gerek vardı  :m
Çok çok çok teşekkür ederim , iyide sizde yarışmadansınız ve ilk üçtesiniz yahuuuu  :g
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: ElisaMcCline - 17 Haziran 2017, 02:13:27
Hocammmm   (prt)
naaptınızzzz
nerden çıktı buuu   (prt)
yarışmadan büyük ödül kazanmış gibiyim şu an  (p)
ne gerek vardı  :m
Çok çok çok teşekkür ederim , iyide sizde yarışmadansınız ve ilk üçtesiniz yahuuuu  :g

Enee, yakalandık :g

Yahu ben tek başına ilk 3 te olacağıma, birlikte ilk 5 te olalım, nedir ki :)
Maksat, bize de birşeyler çıktı yarışmadan diyelim :)

Rastgele :)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: ikose - 17 Haziran 2017, 02:15:48
Enee, yakalandık :g

Yahu ben tek başına ilk 3 te olacağıma, birlikte ilk 5 te olalım, nedir ki :)
Maksat, bize de birşeyler çıktı yarışmadan diyelim :)

Rastgele :)
2 gün öncesinde siz 3,cü ben 4.cüydüm
ama bugün baktım 9.cuyum.
teşekkür ederim tekrar nazik düşüncenize. :)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: yerceylan - 17 Haziran 2017, 08:59:18
yerceylan - Fingersclix- Yarışma bitiş tarihi: 29-06-2017
Link : http://fingersclix.com/?ref=yerceylan

Desteklerinizi bekliyorum arkadaşlar  :)

Özel şart :  Belirtilmemiş (Reklamlara tıklarsanız 1 point geliyor)

(https://fingersclix.com/banner1.gif) (http://fingersclix.com/?ref=yerceylan)

Forum linki: http://fingersclix.com/forum.php
Yarışma durumu (güncel): http://fingersclix.com/points_contest.php?show=last_30

Güncel Durum Foto:
Spoiler İçeriğini Göster
Üzgünüz, mesajın bu kısmını görme yetkiniz yok. Lütfen giriş yapın veya üye olun.



 (str) (str) (str) (str) (str)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: erden57 - 21 Haziran 2018, 15:02:31
Herkese merhaba

http://www.ferdinadz.com/?ref=bitarsenal

Sitenin yarışmasına katılma kararı aldım bugün. Sadece kayıt olmanız yeterli.   (a) Kayıt olup standart reklamlara bir kereliğine tıklayanlara ayrıca teşekkür ederim.  :g

Yarışma bitiş tarihi :16.07.2018

Herkese şimdiden teşekkürler.
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: strenergy - 21 Haziran 2018, 15:14:58
İlk mesaja eklendi  ;)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: rota26 - 21 Haziran 2018, 16:12:40
 +1
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: erden57 - 21 Haziran 2018, 16:17:07
İlk mesaja eklendi  ;)

Teşekkürler modum  (spk)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: erden57 - 21 Haziran 2018, 16:17:27
+1

Teşekkür ederim desteğiniz için  (spk)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: ikose - 21 Haziran 2018, 17:21:04
 +1 başarılar
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: enderege - 21 Haziran 2018, 19:13:03
+1 de benden.
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Kamrey - 22 Haziran 2018, 09:01:26
 +1 standart reklamlarda tıklandı.
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: erden57 - 22 Haziran 2018, 10:04:28
+1 başarılar

Teşekkür ederim desteğiniz için.  (spk)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: erden57 - 22 Haziran 2018, 10:04:40
+1 de benden.

Teşekkür ederim desteğiniz için.  (spk)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: erden57 - 22 Haziran 2018, 10:05:24
+1 standart reklamlarda tıklandı.

Çok çok teşekkür ederim desteğiniz için.  (spk)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: tiki93 - 22 Haziran 2018, 12:06:03
Herkese merhaba

http://www.ferdinadz.com/?ref=bitarsenal

Sitenin yarışmasına katılma kararı aldım bugün. Sadece kayıt olmanız yeterli.   (a) Kayıt olup standart reklamlara bir kereliğine tıklayanlara ayrıca teşekkür ederim.  :g

Yarışma bitiş tarihi :16.07.2018

Herkese şimdiden teşekkürler.
+1
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: erden57 - 22 Haziran 2018, 14:38:38
+1

Çok teşekkür ederim desteğiniz için  (spk)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Futurenet - 22 Haziran 2018, 15:36:11
 +1 kardes @erden57
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: erden57 - 22 Haziran 2018, 16:19:47
+1 kardes @erden57

Çok çok teşekkür ederim iyi ki varsınız  (spk)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: ikose - 05 Eylül 2018, 23:35:11
@Balansci - Norclix - Yarışma bitiş tarihi: 2018-09-09
Link :   https://www.gelirkapisi.com/odeme-kanitlari/nor-clix-com-odemeleri/
konu linkine tıklayarak  , bannerdan üye olmanız sanırım daha  uygun olacak.

Özel şart :  4 adet   Nor Ads (Allow Earning From Referrals) fixed reklam tıklaması . ( Kazanç bedeli 0,005$ olan )

(https://www.gelirkapisi.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fnorclix.com%2Fbanner02.gif&hash=090dd055e595aa3c259500e643115b20) (http://norclix.com/?ref=balansci)


Yarışma durumu (güncel):http://norclix.com/points_contest.php


Yarışma için son 4 gün ,   desteğimize  son günlerde ihtiyacı olabilir
destek verirseniz çok mutlu oluruz.
her Dr 100 Point ve yarışma Point yarışması
destek veren tüm arkadaşlara kendi adıma şimdiden Teşekkür ederim.  (spk) (a)

Not 0 Bunu eklemememi istiyordun ama @Ufuko modumda yazınca dayanamadım, sormadan ekledim.
Çğnki senin birinciliğin eminimki hepimizi mutlu edecek
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Balansci - 06 Eylül 2018, 10:14:32
çok teşekkür ederim hocam (spk)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: yerceylan - 06 Eylül 2018, 16:39:28
@Balansci  +1
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Balansci - 06 Eylül 2018, 17:08:16
çok teşekkür ederim  (spk) @yerceylan  gördüm
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Kamrey - 06 Eylül 2018, 17:10:26
@Balansci - Norclix - Yarışma bitiş tarihi: 2018-09-09
Link :   https://www.gelirkapisi.com/odeme-kanitlari/nor-clix-com-odemeleri/
konu linkine tıklayarak  , bannerdan üye olmanız sanırım daha  uygun olacak.

Özel şart :  4 adet   Nor Ads (Allow Earning From Referrals) fixed reklam tıklaması . ( Kazanç bedeli 0,005$ olan )

(https://www.gelirkapisi.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fnorclix.com%2Fbanner02.gif&hash=090dd055e595aa3c259500e643115b20) (http://norclix.com/?ref=balansci)


Yarışma durumu (güncel):http://norclix.com/points_contest.php


Yarışma için son 4 gün ,   desteğimize  son günlerde ihtiyacı olabilir
destek verirseniz çok mutlu oluruz.
her Dr 100 Point ve yarışma Point yarışması
destek veren tüm arkadaşlara kendi adıma şimdiden Teşekkür ederim.  (spk) (a)

Not 0 Bunu eklemememi istiyordun ama @Ufuko modumda yazınca dayanamadım, sormadan ekledim.
Çğnki senin birinciliğin eminimki hepimizi mutlu edecek


Hadi desteğe gelin son 60 kişi

@cimbomlu88 @hispasat @Kamrey  @strenergy @Coulers79 @smbllr424 @Balansci
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: strenergy - 06 Eylül 2018, 17:16:55

Hadi desteğe gelin son 60 kişi

@cimbomlu88 @hispasat @Kamrey  @strenergy @Coulers79 @smbllr424 @Balansci

Ben daha önce destek atmıştım @Balansci  ya ;)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Kamrey - 06 Eylül 2018, 17:18:59
Ben daha önce destek atmıştım @Balansci  ya ;)

:) ben nazımın geçeciği arkadaşlarımı ekledim desteğin için teşekkürler kardeşim :) @strenergy
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Balansci - 06 Eylül 2018, 17:24:34
teşekkürler @Kamrey   ufuko ikose cocoextra strenergy halibo yerceylan nötron ipucuik  breska  bunlar benim refim (spk)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: cimbomlu88 - 06 Eylül 2018, 17:38:53
:) ben nazımın geçeciği arkadaşlarımı ekledim desteğin için teşekkürler kardeşim :) @strenergy
Benim de üyeliğim var desteğe gelemedim maalesef :(
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Kamrey - 06 Eylül 2018, 17:44:58
Benim de üyeliğim var desteğe gelemedim maalesef :(


@cimbomlu88  sen çakallık yaparsın yap bi 5 tane üyelik :)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: cimbomlu88 - 06 Eylül 2018, 17:46:22

@cimbomlu88  sen çakallık yaparsın yap bi 5 tane üyelik :)
Çakallik yapilir da ödül sikintiya girmesin :)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Ufuko - 06 Eylül 2018, 18:10:19
Aynen multi üyelik açıp durduk yere şüpheli duruma düşürmeyelim  :) Jurassic'ten birkaç ref gelir belki, benimde nazım o admine geçiyor  :PP :D
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Balansci - 06 Eylül 2018, 18:13:29
1adet geldi hocam ama tıklama yapmadı @Ufuko  (spk)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Kamrey - 06 Eylül 2018, 19:23:24
1adet geldi hocam ama tıklama yapmadı @Ufuko  (spk)

ben sımdı telefonların 4.5g lerinden bağlanıp uye yapıyorum tıklamaları da sonra yapıcam :)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Ufuko - 06 Eylül 2018, 22:18:17
Takumi atak yapmış  (zopa)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Balansci - 06 Eylül 2018, 22:24:23
bende yapıcam biraz sabır (zopa) son günde bombayı patlatırız artık @Ufuko
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: theboss41 - 07 Eylül 2018, 01:19:38
Merhaba arkadaşlar uzun süredir forumu uzaktan takip ediyorum. Üye girişi yapma fırsatım pek olmuyor maalesef ama destek konusunu görünce dayanamadım  +1 de benden gelsin istedim. Selamlar. İnş kazanırsın @Balansci ...:) (boston41)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Kamrey - 07 Eylül 2018, 09:30:57
 +1 Değil +3 :)

@Balansci
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: halibo - 07 Eylül 2018, 09:33:39
teşekkürler @Kamrey   ufuko ikose cocoextra strenergy halibo yerceylan nötron ipucuik  breska  bunlar benim refim (spk)

evdeki pc den tıklamadıysam bir hesapta ordan açayım (SEYFİL)adıyla
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: kazims - 07 Eylül 2018, 17:55:19
 +1
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Balansci - 08 Eylül 2018, 00:59:41
arkadaşlar hepinize  bu duyarlılıgınız için çok teşekkür ediyorum  beni çok mutlu ettiniz inş allahın izniyle 1. olucam bi aksilik olmassa  halibo sen eski dostumsun seni biliyorum  @SEYFİL bu nikte onuda biliyorum  @kazims 
 hocam  (spk)@boston41 hepinize saygı ve selamlar allaha emanet olun can dostlarım  (spk)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Ufuko - 08 Eylül 2018, 14:08:39
Bu HASSAN kim yahu adı sanı duyulmuş mu  :D Bir anda nasıl $500 bastı da 1. oldu  (zopa)
Kesin Fake hesap bu  :D
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: ikose - 08 Eylül 2018, 14:19:12
Bak üzüldüm şimdi  :S :'(
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Nathan47 - 08 Eylül 2018, 15:46:12
Birilerinin araya gireceğini tahmin ediyordum. Başkaları da araya girebilir yarın akşama kadar.
Hayırlısı bakalım. inşallah @Balansci birinci olur.
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: sdthlms - 08 Eylül 2018, 16:04:16
 +1  Hatta +2  (ok)  (spam)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Balansci - 08 Eylül 2018, 19:38:12
usta bunları admin görmüyormu  ben baştan beri al ver yapıyorum son anda para yatırdı diye onamı verilecek  ikramiye @Ufuko  (sinir)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Ufuko - 08 Eylül 2018, 21:59:08
usta bunları admin görmüyormu  ben baştan beri al ver yapıyorum son anda para yatırdı diye onamı verilecek  ikramiye @Ufuko  (sinir)
Bence o Admin in kendi hesabıdır zaten, öyle büyük bir ikramiyeyi kolay kolay veremez.

Adam son 24 saatte 322bin puan yapmış gözüküyor. Bu 650 dolar civarı para basması anlamına gelir ki hiç sanmıyorum, büyük ihtimalle sahte hesaptır (zopa)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: fzthkurmaz - 08 Eylül 2018, 23:00:42
+1
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Balansci - 09 Eylül 2018, 13:37:25
teşekkürler @fzthkurmaz  (spk)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Balansci - 09 Eylül 2018, 17:05:50
ewet hocam sahte hesap çok arastırdım ne forum,da bi yazısı var nede ödeme kanıtlarında @Ufuko
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: sdthlms - 09 Eylül 2018, 17:12:48
ewet hocam sahte hesap çok arastırdım ne forum,da bi yazısı var nede ödeme kanıtlarında @Ufuko

Bu tür ödül dağıtan çoğu site hitini arttırmak için yapıyor. O kadar ödülü neden versin ki  :) Bunu da düşünmek lazım çoğu site kendi hesap kurup ödülü oraya vermiş gibi gösteriyor. Bir nevi sosyal mühendislik yapıyor.
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Ufuko - 10 Eylül 2018, 00:43:44
Üzülerek belirtmek gerekiyor ki bu adam dolandırıcı hocam, Point Contest filan hikaye yani son anda 6 kişiyi araya sokmuş  (zopa) 3bin dolar mı bastı bu adam da 1 milyon 400 bin puan yapıyor bir anda  (hydr) @Balansci
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Neutron - 10 Eylül 2018, 07:55:01
Üzülerek belirtmek gerekiyor ki bu adam dolandırıcı hocam, Point Contest filan hikaye yani son anda 6 kişiyi araya sokmuş  (zopa) 3bin dolar mı bastı bu adam da 1 milyon 400 bin puan yapıyor bir anda  (hydr) @Balansci

Yani herşey 10 Dolar içinmiymiş  (sns)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Ufuko - 10 Eylül 2018, 10:34:40
Yani herşey 10 Dolar içinmiymiş  (sns)
Zırnık koklatmamak dedikleri böyle bir şey galiba  :D $1000 veremez zaten de bari 2.'lik ödülünü bırak  :D
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: sdthlms - 10 Eylül 2018, 10:46:12
Zırnık koklatmamak dedikleri böyle bir şey galiba  :D $1000 veremez zaten de bari 2.'lik ödülünü bırak  :D

$1000 verse bu site kapanmıştı  :D kasasında $1000 olduğunu düşünmüyorum.  -:))

olsa bile vereceğini sanmam  :) açık konuşmak gerekirse bizde olsa vermezdik
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: ikose - 10 Eylül 2018, 10:58:26
Site bende açılmıyor arkadaşlar son durum ne
Not = bugün netimde yada pcmde sorun var  %80 sitelerim açılmıyor
site gitti diye panik olmayın
kaçıncı oldu balanscı
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Ufuko - 10 Eylül 2018, 11:53:13
Site bende açılmıyor arkadaşlar son durum ne
Not = bugün netimde yada pcmde sorun var  %80 sitelerim açılmıyor
site gitti diye panik olmayın
kaçıncı oldu balanscı
Sitenin Database sıkıntısı var galiba ara ara oluyor zaten yavaş biraz  :D
Balansci'yı araya 6 fake hesap sokup 7. yaptı (eht)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Nathan47 - 10 Eylül 2018, 15:07:43
Bir an önce paranızı çekmeye bakın, ne olur ne olmaz.
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Balansci - 10 Eylül 2018, 20:32:45
aynen ole admin bizi dönme dolaba soktu 1 olacakken 7.olduk bana destek verenlere çok teşekkür ederim arkadaşlarım 7. olduk sus payı 10 dolar hesaba geçmiş  (spk) hepinizi çok seviyorum hakkınızı helal edin  şimdi siteyi yonmaya geldi tabiki nekadar dayanır meçhul  (zopa)
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: Ufuko - 10 Eylül 2018, 22:22:08
aynen ole admin bizi dönme dolaba soktu 1 olacakken 7.olduk bana destek verenlere çok teşekkür ederim arkadaşlarım 7. olduk sus payı 10 dolar hesaba geçmiş  (spk) hepinizi çok seviyorum hakkınızı helal edin  şimdi siteyi yonmaya geldi tabiki nekadar dayanır meçhul  (zopa)
İnşallah kazanca geçip iyice bir yontarsınız hocam  (zopa) :D
Hadi 1000 çok geldi vermedin bari 250yi bırak :D Ya da baştan verebileceğin düzgün ödüller koyda millet mağdur olmasın  (zopa) Kıl oldum buna, adını lekeledi anca :D
Başlık: Ynt: Aktif Ref Yarışması Destek Konusu
Gönderen: sdthlms - 25 Eylül 2018, 20:01:12
Desteklerinizi bekliyorum, ilk 5 içerisinde kazanmam durumunda kazancımın bir kısmını destek olanlara pay olarak vereceğim.
Herkesin desteğini bekliyorum arkadaşlar, referans değişimi de mümkündür, ileti gönderebilirsiniz. Destek veren
arkadaşlara şimdiden teşekkürler, desteğinize gerçekten çok ihtiyacım var.


($$) sdthlms - Atibux - Yarışma bitiş tarihi: 24-10-2018 00.00
 (ok) Link : http://www.atibux.com/?ref=Turratk

 (ok) Özel şart :  Standart Ads'lerin tıklanması (isteğe bağlı)

 (ok) Forum linki: http://www.atibux.com/forum.php?topic=5879
 (ok) Yarışma durumu (güncel): http://www.atibux.com/referral_contest.php

(https://www.gelirkapisi.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.atibux.com%2Fbanner1.gif&hash=8bf256d3a7f10a4be08884ac7b467a8b) (http://www.atibux.com/?ref=Turratk)