Gönderen Konu: Click başı site önerene 150 TL facebook reklamı vereceğim.  (Okunma sayısı 1364 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

16 Ocak 2020, 09:31:30

Çevrimdışı Beansandrice

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 23
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +4
Arkadaşlar, şöyle bir siteye ihtiyacım var.

Sürekli değişen reklamlar değil de bana sabit bir reklam versin ben o reklama tıklattıkla kazanç sağlıyayım. Yani görev olarak değil de tek link. Böyle site önerisi ve kullanmayı öğreten arkadaşa 150 tl reklam bakiyesi olan hesap vereceğim.

Sponsor Linkleri
     

06 Şubat 2020, 13:04:58Yanıtla #1

Çevrimdışı guneydogu

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Sınırlı Yeni Üye
  • *
  • İleti: 4
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: 0
Ynt: Click başı site önerene 150 TL facebook reklamı vereceğim.
« Yanıtla #1 : 06 Şubat 2020, 13:04:58 »
0
Spoiler İçeriğini Göster
Üzgünüz, mesajın bu kısmını görme yetkiniz yok. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
Buyur reis basit bir şekilde burda kazanç sağlaya bilirsin. Giripbir göz atabilirsin

REf link yasaktır
« Son Düzenleme: 07 Şubat 2020, 03:01:11 Gönderen: kazims »

06 Şubat 2020, 15:57:58Yanıtla #2

Çevrimdışı ElisaMcCline

  • Yönetici
  • eTüccar Puanı: (66)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 35.149
  • Gargamel
  • Beğeni: +12168
Ynt: Click başı site önerene 150 TL facebook reklamı vereceğim.
« Yanıtla #2 : 06 Şubat 2020, 15:57:58 »
0
Buyur reis basit bir şekilde burda kazanç sağlaya bilirsin. Giripbir göz atabilirsin


Bu sitenin ödeme yaptığına emin misiniz ? Aldığınız ödeme varsa, görmeyi çok isteriz.



« Son Düzenleme: 07 Şubat 2020, 03:01:23 Gönderen: kazims »

04 Haziran 2020, 03:24:50Yanıtla #3

Çevrimdışı kaptaniyazi

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 18
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +2
Ynt: Click başı site önerene 150 TL facebook reklamı vereceğim.
« Yanıtla #3 : 04 Haziran 2020, 03:24:50 »
0
Spoiler İçeriğini Göster
Üzgünüz, mesajın bu kısmını görme yetkiniz yok. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
Buyur reis basit bir şekilde burda kazanç sağlaya bilirsin. Giripbir göz atabilirsin

REf link yasaktır

yolladığın linkten kayıt oldum bi faydası olmuştur umarım.

04 Haziran 2020, 03:29:27Yanıtla #4

Çevrimdışı kaptaniyazi

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 18
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +2
Ynt: Click başı site önerene 150 TL facebook reklamı vereceğim.
« Yanıtla #4 : 04 Haziran 2020, 03:29:27 »
0
birde biraz inceleyip denedim de bana pek inandırıcı gelmedi. senle alakası yok yanlış anlama kayıt oldum ne onay istedi ne bişey kayıt oldun başla dedi direkt :D

04 Haziran 2020, 03:40:57Yanıtla #5

Çevrimdışı ElisaMcCline

  • Yönetici
  • eTüccar Puanı: (66)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 35.149
  • Gargamel
  • Beğeni: +12168
Ynt: Click başı site önerene 150 TL facebook reklamı vereceğim.
« Yanıtla #5 : 04 Haziran 2020, 03:40:57 »
0
birde biraz inceleyip denedim de bana pek inandırıcı gelmedi. senle alakası yok yanlış anlama kayıt oldum ne onay istedi ne bişey kayıt oldun başla dedi direkt :D

Boşuna üye olmuşsunuz, Günlük 400$+ kazançtan bahsediyor ödeme kanıtı alanında.
Böyle bir sitenin ödeme kanıtları her yerde uçuşması lazımdı, ama yok :)


04 Haziran 2020, 03:47:49Yanıtla #6

Çevrimdışı kaptaniyazi

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 18
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +2
Ynt: Click başı site önerene 150 TL facebook reklamı vereceğim.
« Yanıtla #6 : 04 Haziran 2020, 03:47:49 »
0
Boşuna üye olmuşsunuz, Günlük 400$+ kazançtan bahsediyor ödeme kanıtı alanında.
Böyle bir sitenin ödeme kanıtları her yerde uçuşması lazımdı, ama yok :)

ya öyle de çok keyifli geldi bi an sadece 3 rakamı girerek 5 dakıkada 10 dolar yaptım bakiyeyi :) xyz diye zaten alan adı mı olur

04 Haziran 2020, 15:31:19Yanıtla #7

Çevrimdışı beytubilinmi

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 27
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +3
Ynt: Click başı site önerene 150 TL facebook reklamı vereceğim.
« Yanıtla #7 : 04 Haziran 2020, 15:31:19 »
0
Hocam nerede kullanacaksınız.Sadece sabit bir link tıklatarak kazanabilirsiniz fakat link yönlendirmeli olur tıklayan kişinin ipsine göre sistemdeki uygun reklama yönlendirir.Bu şekilde sizin için uygunsa pm atarsanız müsait olunca yazarım.