Gönderen Konu: Getmyads - (SCAM)  (Okunma sayısı 178151 defa)

0 Üye ve 6 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

17 Şubat 2017, 19:33:00Yanıtla #2580

Çevrimdışı osman44

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 126
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: -4
Ynt: Getmyads - (SCAM)
« Yanıtla #2580 : 17 Şubat 2017, 19:33:00 »
-1
Arkadaşlar bu şekilde paylaşımlar geldikçe umutlarımız yeşermekte inşallah mağdur insan kalmaz GMA şaşırt bizleri hepmizin kazanmaya ihtiyacı var çünki



Sponsor Linkleri
     

17 Şubat 2017, 19:37:39Yanıtla #2581

Çevrimdışı boss

  • Donator Üye
  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • *****
  • İleti: 168
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +23
Ynt: Getmyads - (SCAM)
« Yanıtla #2581 : 17 Şubat 2017, 19:37:39 »
+1
Arkadaşlar burada boşu boşuna tartışıyorsunuz. Mercury mi neyse artık o çıkardıkları wallet. Zaten kendi walletleri değil mi ? Mantık olarak gma'dan çektiğinizin ona geçmesi lazım zaten. Boşu boşuna mercurye gelen paraların resimlerini yüklüyorsunuz. Bir durun bakalım boş yere tartışmayın. Mercuryden alınıyor mu ödemeler asıl bakmanız gereken konu o.
Burda kimsenin bir bilgisi yok. Herkes sağdan soldan duyduğuyla birşeyler ispatlamaya çalışıyor. İyi de neden ?

17 Şubat 2017, 20:08:28Yanıtla #2582

Çevrimdışı suskun34

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 59
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +12
Ynt: Getmyads - (SCAM)
« Yanıtla #2582 : 17 Şubat 2017, 20:08:28 »
0
MMC`ye para gecmesi benim icin ve bir cok kisi icinde birsey ifade etmiyor ki..Paramiz ha getmyads`de durmus ha MMC`de durmus :D Bizim cebimizden veya banka hesabimizdan daha güvenli yer mi var? MMC hesabimiza gecen parayi, MMC 4-5 gün icerisinde talep ettigimiz banka hesabimiza aktarirsa o zaman iyi bir gelisme sayilir! En gec pazartesi sali gününe kadar parasi banka hesabina gecenler olacaktir.Onlari görürsek herkes icin o zaman bir UMUT`tur :D

17 Şubat 2017, 20:32:24Yanıtla #2583

Çevrimdışı sehmus

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 194
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +7
Ynt: Getmyads - (SCAM)
« Yanıtla #2583 : 17 Şubat 2017, 20:32:24 »
0
Hocalarım bi mmc hesaptan başka bi mmc hesaba para aktarma kaç saat sürüyor?

17 Şubat 2017, 20:35:35Yanıtla #2584

Çevrimdışı sehmus

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 194
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +7
Ynt: Getmyads - (SCAM)
« Yanıtla #2584 : 17 Şubat 2017, 20:35:35 »
0
Şöyle bir planım var mmc hesabıma gelecek olan parayı üst referansıma yollicam ''kendi banka hesabınfaki parayı da sen bana yolla"diyecem kabul etmez ise o zaman sahtekarlıkları tescillenmiş olacak...

17 Şubat 2017, 21:03:09Yanıtla #2585

Çevrimdışı thetarki

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 64
  • Cinsiyet: Bay
  • Yardımsever
  • Beğeni: -1
    • Kazandıran Siteler
Ynt: Getmyads - (SCAM)
« Yanıtla #2585 : 17 Şubat 2017, 21:03:09 »
0
Şöyle bir planım var mmc hesabıma gelecek olan parayı üst referansıma yollicam ''kendi banka hesabınfaki parayı da sen bana yolla"diyecem kabul etmez ise o zaman sahtekarlıkları tescillenmiş olacak...

Dostum yanlış düşünüyorsun. Şimdi şöyle düşün senin alt üyen gelse sana dese ki ben sana mmc den para yollucam sen bana cebindeki parayı ver.. Sen ne dersin ? yok dersin o zaman sende mi sahtekar olucaksın.. Bak ben kimseyi savunmuyorum yanlış anlaşılmakta istemem baştan beri iki tarafıda dinliyorum savunanı savunmayanı benim için halen yatırım tavsiyesi değil. Ben alt üyelerime riski kesinlikle belirttim batabilir gidebilir ponzi olabilir olmayabilir bu riski alacaksan ağlamayacağın parayla girmek istiyorsan gir ben ağlamayacağım miktarda girdim ama alt üyem bana dese ki mmc den göndereyim sen bana cebindeki parayı ver neden vereyim? mantıklı mı sence? Eğer seni yalan dolanla üye yaptıysa zaten cebindekini göndermez bu 1 ikincisi seni yalanla bu işe soktuysa zaten karakter yoksunu paragöz biridir bu 2. Böyle bir insan da sana kuruşu boşver günahını vermez buda 3. Haksızmıyım güzel dostum. Yanlış anlama lütfen seni kötülemek için demedim öyle bir kötü artniyette bir insan da değilim asla
Webmaster

17 Şubat 2017, 21:55:01Yanıtla #2586

Çevrimdışı sehmus

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 194
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +7
Ynt: Getmyads - (SCAM)
« Yanıtla #2586 : 17 Şubat 2017, 21:55:01 »
0
Haklısınız hocam.

17 Şubat 2017, 21:56:14Yanıtla #2587

Çevrimdışı pontiac

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 36
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +1
Ynt: Getmyads - (SCAM)
« Yanıtla #2587 : 17 Şubat 2017, 21:56:14 »
0
beyler sa 17-01-2017 de çekim emri veripte 17-02-2017 de payeer hesabına para yatan var mı, 16sında isteyenlere 16 sı yatmıştıda bu yüzden soruyorum

17 Şubat 2017, 22:28:09Yanıtla #2588

Çevrimdışı sehmus

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 194
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +7
Ynt: Getmyads - (SCAM)
« Yanıtla #2588 : 17 Şubat 2017, 22:28:09 »
0
Bu getmy bize memleketimin ne kadar karaktersiz insanları olduğunu gösterdi....

Bize sistemi pazarlarken ez az "5 yıl" gidecek diyen mahluklar şimdi aramaya tenezzül dahi etmiyorlar...

Burdan para kaybederiz yada etmeyiz o sponsorlar kendi kaybetti, ne sistemler geldi,ne sistemler geçecek. ..

Eğer ki burdan para kazandığımızda o mahluklar o paralarımızı değerlendirmek için tekrar bizi ararlar ise onlara bir

çift sözüm olacak. ..

17 Şubat 2017, 22:37:37Yanıtla #2589

Çevrimdışı Demirel

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 20
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +12
    • Angels Of Air | Gökyüzünden Haberler
Ynt: Getmyads - (SCAM)
« Yanıtla #2589 : 17 Şubat 2017, 22:37:37 »
0
Getmyads den gelen maillere dikkat etseniz iyi olur arkadaşlar.
« Son Düzenleme: 17 Şubat 2017, 22:38:07 Gönderen: Demirel »