Gönderen Konu: MMM Japan (SCAM)  (Okunma sayısı 8337 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

12 Ocak 2017, 00:26:31Yanıtla #100

Çevrimdışı maex_bloore

  • VIP Üye
  • eTüccar Puanı: (0)
  • Kıdemli Üye
  • *
  • İleti: 634
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +53
Ynt: MMM Japan 9 günde %30
« Yanıtla #100 : 12 Ocak 2017, 00:26:31 »
0
190 dolar yardım alma talebinde bulundum. Karşı taraf gönderim yaptı 2 gün boyunca onaylanmamış işlem olarak göründü blockchain de, şimdi blockchain de böyle bi kayıt yok hesabıma geçen miktar yok. MMM de onaylamama rağmen onaylanmış durumda ne yapabilirim.

ödeme kanıtınız varsa  gönderin krolar inceliyor onay veriyor zaten

Sponsor Linkleri
     

12 Ocak 2017, 22:43:57Yanıtla #101

Çevrimdışı Bahdem

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Sınırlı Yeni Üye
  • *
  • İleti: 3
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: 0
Ynt: MMM Japan 9 günde %30
« Yanıtla #101 : 12 Ocak 2017, 22:43:57 »
0
ödeme kanıtınız varsa  gönderin krolar inceliyor onay veriyor zaten
ödeme talep eden benim adam ödeme yaptı doğrulanmamış işlem olarak 2 gün blockchainde bekledikten sonra yok oldu yani ödeme almadım ama sistem kendi kendine ödeme almışım gibi onaylamış durumda

13 Ocak 2017, 00:30:14Yanıtla #102

Çevrimdışı maex_bloore

  • VIP Üye
  • eTüccar Puanı: (0)
  • Kıdemli Üye
  • *
  • İleti: 634
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +53
Ynt: MMM Japan 9 günde %30
« Yanıtla #102 : 13 Ocak 2017, 00:30:14 »
0
ödeme talep eden benim adam ödeme yaptı doğrulanmamış işlem olarak 2 gün blockchainde bekledikten sonra yok oldu yani ödeme almadım ama sistem kendi kendine ödeme almışım gibi onaylamış durumda

siz onay vermeden  sistem onay sunmuyorki  kullanan arkadaşlarda rastlamadım ama olabilirde ilk defa böyle bi şey siteden supporta yönetime mesaj atın hocam durumu bildirin size dönüş yaparlar

13 Ocak 2017, 00:32:58Yanıtla #103

Çevrimdışı maex_bloore

  • VIP Üye
  • eTüccar Puanı: (0)
  • Kıdemli Üye
  • *
  • İleti: 634
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +53
Ynt: MMM Japan 9 günde %30
« Yanıtla #103 : 13 Ocak 2017, 00:32:58 »
0

16 Ocak 2017, 02:09:38Yanıtla #104

Çevrimdışı MuratCool

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 247
  • Cinsiyet: Bay
  • May the Force be with you
  • Beğeni: +40
Ynt: MMM Japan 9 günde %30
« Yanıtla #104 : 16 Ocak 2017, 02:09:38 »
0
MMM Japan patladı mı? site hata veriyor şuan.



Server Error in '/' Application.

Parser Error

Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.

Parser Error Message: Could not load the assembly 'App_Web_ucaovhmp'. Make sure that it is compiled before accessing the page.

Source Error:

Line 1:  <%@ page language="C#" autoeventwireup="true" inherits="_Default, App_Web_ucaovhmp" enableEventValidation="false" viewStateEncryptionMode="Never" %>
Line 2: 
Line 3:  <!DOCTYPE html><!--[if lt IE 7]>

Source File: /Default.aspx    Line: 1

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.6.1087.0
May the Force be with you...

16 Ocak 2017, 02:55:38Yanıtla #105

Çevrimdışı maex_bloore

  • VIP Üye
  • eTüccar Puanı: (0)
  • Kıdemli Üye
  • *
  • İleti: 634
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +53
Ynt: MMM Japan 9 günde %30
« Yanıtla #105 : 16 Ocak 2017, 02:55:38 »
0
MMM Japan patladı mı? site hata veriyor şuan.



Server Error in '/' Application.

Parser Error

Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.

Parser Error Message: Could not load the assembly 'App_Web_ucaovhmp'. Make sure that it is compiled before accessing the page.

Source Error:

Line 1:  <%@ page language="C#" autoeventwireup="true" inherits="_Default, App_Web_ucaovhmp" enableEventValidation="false" viewStateEncryptionMode="Never" %>
Line 2: 
Line 3:  <!DOCTYPE html><!--[if lt IE 7]>

Source File: /Default.aspx    Line: 1

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.6.1087.0

ÇOK ÖNEMLİ HABERLER!

Sayın MMM Japonya Katılımcıları! Teknik ekip, halen PO'yu korumak için en iyi güvenlik hizmetini geliştirmeye yönelik sisteme doğru çalışmaktadır, bu işlem sırasında PO'ya erişemeyebilirsiniz. Bu yüzden lütfen panik yapma. Aslında onları mümkün olduğunca çok yapıyoruz ve çözüyoruz. Bu yüzden onlarla ilgili endişelenme. Her şey mükemmel ve harika ve daha da iyi olacak.

İçtenlikle,

MMM Japonya İdaresi.

16 Ocak 2017, 18:22:40Yanıtla #106

Çevrimdışı lufy57

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 91
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +20
Ynt: MMM Japan 9 günde %30
« Yanıtla #106 : 16 Ocak 2017, 18:22:40 »
0
kardeş sisteme göre bugün bloke süresi doluyordu umarım patlamamıştır

16 Ocak 2017, 19:01:35Yanıtla #107

Çevrimdışı maex_bloore

  • VIP Üye
  • eTüccar Puanı: (0)
  • Kıdemli Üye
  • *
  • İleti: 634
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +53
Ynt: MMM Japan 9 günde %30
« Yanıtla #107 : 16 Ocak 2017, 19:01:35 »
0
kardeş sisteme göre bugün bloke süresi doluyordu umarım patlamamıştır

Site patlamadı güncelleme öncesi duyuru yapıldı

18 Ocak 2017, 18:58:45Yanıtla #108

Çevrimdışı maex_bloore

  • VIP Üye
  • eTüccar Puanı: (0)
  • Kıdemli Üye
  • *
  • İleti: 634
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +53
Ynt: MMM Japan 9 günde %30
« Yanıtla #108 : 18 Ocak 2017, 18:58:45 »
0
güncelleme bitti arkadaşlar  gh'lar anında eşleşmeye devam..

18 Ocak 2017, 20:51:25Yanıtla #109

Çevrimdışı MuratCool

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 247
  • Cinsiyet: Bay
  • May the Force be with you
  • Beğeni: +40
Ynt: MMM Japan 9 günde %30
« Yanıtla #109 : 18 Ocak 2017, 20:51:25 »
0
güncelleme bitti arkadaşlar  gh'lar anında eşleşmeye devam..

@maex_bloore dostum şuraya senin refinle üye olup bi deneyeyim diyorum, var mı bi tavsiyen?
May the Force be with you...