Gönderen Konu: Reklam Seçenekleri ve Ücretleri (2017)  (Okunma sayısı 6966 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

01 Haziran 2013, 01:34:50Yanıtla #10

Çevrimdışı hakanatik01

  • eTüccar Puanı: (21)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 13.628
  • Cinsiyet: Bay
  • Srebrenitsa
  • Beğeni: +5524
Ynt: Banner Reklam Ücretlerimiz
« Yanıtla #10 : 01 Haziran 2013, 01:34:50 »
0
tüf arkamda kuyruk oluşmuş yahu bileydim bırakmazdım ptcyi biranda :P :))
teşekkür ediyorum ama şaka yaptığımı anlamışsınızdır umarım pek ciddiye almayın beni nede olsa gümüş geyik sayılırım, altın geyik gelene kadar yerine vekalaten bakıyorum :))
ya rab bir hilal uğruna ne güneşler batıyor

Sponsor Linkleri
     

01 Haziran 2013, 01:39:53Yanıtla #11

Çevrimdışı ElisaMcCline

  • Yönetici
  • eTüccar Puanı: (63)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 34.010
  • Gargamel
  • Beğeni: +11064
Ynt: Banner Reklam Ücretlerimiz
« Yanıtla #11 : 01 Haziran 2013, 01:39:53 »
+1
Yaa cidden, şaka bir yana, tıkladığımızda sana da adam gibi faydamız olacak bir site bul artık yahu ;)

01 Haziran 2013, 13:47:19Yanıtla #12

Çevrimdışı Coulers79

  • VIP Üye
  • eTüccar Puanı: (6)
  • Forum Müdavimi
  • *
  • İleti: 6.929
  • Beğeni: +4692
Ynt: Banner Reklam Ücretlerimiz
« Yanıtla #12 : 01 Haziran 2013, 13:47:19 »
+1

Gelir kapısı üyelerinin ortak rüyası bu, yeter ki adam akıllı bir site olsun. Belki de artık kura çekeriz, hocam buyrun buraya gelin falan.  (k)
Üf nasıl yağ çektim di mi ya? Site bulun, güzel bir site bulun bana.  :D  Bu arada Hakan sitesi eksik olsada imzan çok güzel.
« Son Düzenleme: 01 Haziran 2013, 14:04:29 Gönderen: Coulers79 »

01 Haziran 2013, 16:31:41Yanıtla #13

Çevrimdışı ElisaMcCline

  • Yönetici
  • eTüccar Puanı: (63)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 34.010
  • Gargamel
  • Beğeni: +11064
Ynt: Banner Reklam Ücretlerimiz
« Yanıtla #13 : 01 Haziran 2013, 16:31:41 »
+1
Gelir kapısı üyelerinin ortak rüyası bu, yeter ki adam akıllı bir site olsun. Belki de artık kura çekeriz, hocam buyrun buraya gelin falan.  (k)
Üf nasıl yağ çektim di mi ya? Site bulun, güzel bir site bulun bana.  :D  Bu arada Hakan sitesi eksik olsada imzan çok güzel.


Teşekkür ettim  :-[ de,
ben de sizin gibi tıklıyorum, yatırım sitesiyse yatırım yapıyorum ya da ne yapılması gerekirse onu yapıyorum işte sitelere, ben ref olarak tıklayınca tıklar duble işlenmiyor :D
Ya da yatırımım 2 kat geçmiyor üst üyeye :D

Kendi sitelerim dışında sürekli 7-8 destek sitem var. Azalınca yeni tanıtılanlardan ref geliri düzgün olup da upline a adam gibi katkısı olacak bir site seçip destek oluyorum.
Plan dahilinde olmadığı için de herkese eşit şans vermiş oluyorum. Sonuçta birçok arkadaşımız gibi desteğim karşılıksız. başka bir özelliği yok :)

Neyse, bu konu biraz dağıldı, bir süre sonra konu ile ilgisiz mesajları silerim :)

02 Haziran 2013, 03:44:08Yanıtla #14

Çevrimdışı hakanatik01

  • eTüccar Puanı: (21)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 13.628
  • Cinsiyet: Bay
  • Srebrenitsa
  • Beğeni: +5524
Ynt: Banner Reklam Ücretlerimiz
« Yanıtla #14 : 02 Haziran 2013, 03:44:08 »
0
elisamccline hocaya haksızlık etmişim aslında yahu şimdik site ayarlayam dedim o zaman farkettim :) banner yanlış olmuş neden kimse benim refim değil olmalı :P kimse benim refim değilmiş yahu abcb dışında :) gerçi benimkide biraz adprize tıklamadan "bana neden ödül çıkmıyor" gibi oldu ,Sitem kalmamış çok pis bırakmışım PTC'yi destek tıklarını bıraksam neo,clixsense,ayuwage kalıyormuş sadece elimde :) 
ya rab bir hilal uğruna ne güneşler batıyor

02 Haziran 2013, 03:49:22Yanıtla #15

Çevrimdışı abcb

  • eTüccar Puanı: (40)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 12.787
  • Cinsiyet: Bayan
  • Beğeni: +4768
Ynt: Banner Reklam Ücretlerimiz
« Yanıtla #15 : 02 Haziran 2013, 03:49:22 »
0
Biraz daha Küçük Emrah'a bağla sen olayı  :g
Bak haaala Elisa Hoca refin değil  :D

02 Haziran 2013, 03:51:03Yanıtla #16

Çevrimdışı hakanatik01

  • eTüccar Puanı: (21)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 13.628
  • Cinsiyet: Bay
  • Srebrenitsa
  • Beğeni: +5524
Ynt: Banner Reklam Ücretlerimiz
« Yanıtla #16 : 02 Haziran 2013, 03:51:03 »
0
diğer arkadaşlar duymasın laf aramızda aslında refimdi Njoy2earn de  :P :) sırf böyle konuşabilmek için dedim tıklamayın artık hocam gerek yok dedim bıraktırdım :))
ya rab bir hilal uğruna ne güneşler batıyor

02 Haziran 2013, 03:55:51Yanıtla #17

Çevrimdışı abcb

  • eTüccar Puanı: (40)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 12.787
  • Cinsiyet: Bayan
  • Beğeni: +4768
Ynt: Banner Reklam Ücretlerimiz
« Yanıtla #17 : 02 Haziran 2013, 03:55:51 »
0
Birazdan Elisa Hocam gelip kafandan aşağı beton dökecek  :g


02 Haziran 2013, 03:57:23Yanıtla #18

Çevrimdışı hakanatik01

  • eTüccar Puanı: (21)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 13.628
  • Cinsiyet: Bay
  • Srebrenitsa
  • Beğeni: +5524
Ynt: Banner Reklam Ücretlerimiz
« Yanıtla #18 : 02 Haziran 2013, 03:57:23 »
+1
Silecem demiş ya rahat yazıyom :P çok yoruyoruz onuda ben olsam şimdiye 1-2 gün banlamıştım bizleri :)
ya rab bir hilal uğruna ne güneşler batıyor

02 Haziran 2013, 04:00:41Yanıtla #19

Çevrimdışı abcb

  • eTüccar Puanı: (40)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 12.787
  • Cinsiyet: Bayan
  • Beğeni: +4768
Ynt: Banner Reklam Ücretlerimiz
« Yanıtla #19 : 02 Haziran 2013, 04:00:41 »
0
Kaç 1-2 gün  ??? :D