GelirKapısı

GelirKapısı.com => Sitemizden Haberler => Konuyu başlatan: AnilK - 01 Kasım 2012, 23:37:23

Başlık: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: AnilK - 01 Kasım 2012, 23:37:23
Yöneticilerimizin ortak kararı sonucu forumumuzun değerli üyelerinden tolgacan86, HYIP bölümü moderatörlüğüne getirilmiştir.

Kendisine yeni görevinde başarılar dilerim :)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ElisaMcCline - 01 Kasım 2012, 23:39:50
Hayırlı olsun tolga :)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: btguven - 01 Kasım 2012, 23:49:35
Hayırlı olsun başarılar .
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: enderege - 02 Kasım 2012, 00:17:42
Tolga, hayırlı olsun. Başarılar.
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: hakanatik01 - 02 Kasım 2012, 00:21:44
Tebrikler :y başarılar  (p)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: YingYang - 02 Kasım 2012, 00:32:43
Hayırlı olsun Tolga  :)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: lovablegs - 02 Kasım 2012, 01:04:16
hayırlı olsun tolgacan :)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: nouma26 - 02 Kasım 2012, 03:22:58
Hayırlı olsun Tolga  :)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: bekeli - 02 Kasım 2012, 08:55:01
Hayırlı olsun Tolga ;)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: arnutwowew - 02 Kasım 2012, 09:26:03
süper olmuş hayırlı olsun yakışır  (p) (p)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: hsyn1514 - 02 Kasım 2012, 09:53:33
hayırlı olsun  başarılar..
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ghostlesh - 02 Kasım 2012, 10:39:13
Hayırlı olsun Tolga   (a)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ikose - 02 Kasım 2012, 10:56:31
Hayırlı Olsunnnnn   (a)  (p)  :) hem forumumuz hemde senin adına  :)
Anıl Hocamız ve Elisa Hocamız çok iyi bir karar almışlar , çok sevindirici bir haberle güne başlamış oldum  (p)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: orontes - 02 Kasım 2012, 11:52:31
Hayırlı olsun Tolga
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: regortaz - 02 Kasım 2012, 13:55:16
Tebrikler :)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: behnam2016 - 02 Kasım 2012, 16:30:03
Tebrikler tolgacan86 hocam  :y
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: Tolga Can - 02 Kasım 2012, 17:49:27
Herkese çok tşk ederim :) :-[
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ikose - 02 Kasım 2012, 17:54:14
Herkese çok tşk ederim :) :-[
Öyle kuru kuruya Tşk. ederim demekle olmaz.
En azından +karma ları verip Top10 - Top 10 Post Voters
listesindede gözükeceksin dimi ama  :g
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: Tolga Can - 02 Kasım 2012, 17:55:43
:D:D:D aklımı okudun verecektim aslında ama baktımki top 10 respect puan sıralamasınnda ite kaka 8. olmuşum sınırdan şimdi şartları zorlamayım dedim :P
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ikose - 02 Kasım 2012, 17:57:24
:D:D:D aklımı okudun verecektim aslında ama baktımki top 10 respect puan sıralamasınnda ite kaka 8. olmuşum sınırdan şimdi şartları zorlamayım dedim :P
+karma kazanmakta 8 ci sıradasın
+karma vermektede bonkör olmak lazım  :g

zorla + alıcam senden yahu  8)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: Tolga Can - 02 Kasım 2012, 17:59:16
tamam sana torpil bile geçtim :D :D yalnız +karma verme sıralamasında gözlerim ışıldadı o nasıl bir farktır öyle :D ikinciyi ikiye katlamışsın maşallahhhhhhh :)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ikose - 02 Kasım 2012, 18:01:13
tamam sana torpil bile geçtim :D :D yalnız +karma verme sıralamasında gözlerim ışıldadı o nasıl bir farktır öyle :D ikinciyi ikiye katlamışsın maşallahhhhhhh :)
eeee bonkör olmak lazım dedim ya  :D
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: abcb - 02 Kasım 2012, 18:13:32
Hayırlı olsun Tolga, başarılar  :)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: FilmsizKalma - 06 Kasım 2012, 12:37:25
Hehe çokmu çok uzak kalmışım nee:) Hayırlı olsun Tolgacan86 tebrik ederim ..Görevini güzel bir şekilde yerine getireceğinden hiç şüphem yok (p) (p) (p)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: halise - 06 Kasım 2012, 19:21:52
Hayırlı olsun ,tebrik ederim Tolga :)
Başlığı henüz farkettim tebrik gecikmiş gibi görünüyor ama bu sıralar foruma çok az uğrayabiliyorum.
Kariyer basamaklarında hızla ilerlerken görevi layıkıyla yerine getireceğinden hiç kuşkum yok  ;)
Başarılar dilerim  :y
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ikose - 06 Kasım 2012, 19:25:02
Hayırlı olsun ,tebrik ederim Tolga :)
Başlığı henüz farkettim tebrik gecikmiş gibi görünüyor ama bu sıralar foruma çok az uğrayabiliyorum.

Özlettiniz kendinizi Halise Hocam , gözlerimiz sizi arar oldu  ???
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: Maverickk - 06 Kasım 2012, 21:00:02
Bende yeni gördüm.Hayırlı olsun:)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: Tolga Can - 06 Kasım 2012, 22:32:04
Hehe çokmu çok uzak kalmışım nee:) Hayırlı olsun Tolgacan86 tebrik ederim ..Görevini güzel bir şekilde yerine getireceğinden hiç şüphem yok (p) (p) (p)

Teşekkürler, gerçekten özlettin kendini ama geçerli sebepleri olduğuna eminim :)

Hayırlı olsun ,tebrik ederim Tolga :)
Başlığı henüz farkettim tebrik gecikmiş gibi görünüyor ama bu sıralar foruma çok az uğrayabiliyorum.
Kariyer basamaklarında hızla ilerlerken görevi layıkıyla yerine getireceğinden hiç kuşkum yok  ;)
Başarılar dilerim  :y

Çok kibarsınız, çok tşkler :)  Umarım güzel dilekleriniz gerçek olur :D  8)

Bende yeni gördüm.Hayırlı olsun:)

Teşekkürler :)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: btguven - 06 Kasım 2012, 22:34:39
Hayırlı olsun başarılar..
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: Tolga Can - 06 Kasım 2012, 23:08:29
Teşekkürler.. :)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: Metilli - 08 Kasım 2012, 13:12:26
Biraz geç oldu ama yine de tebrik ediyorum Tolga :)
Bende dün gördüm ne ara moderatör olmuş dedim yeni düştü jeton :D
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: Tolga Can - 08 Kasım 2012, 13:13:10
Tşkler :)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: halise - 11 Kasım 2012, 17:03:30
Özlettiniz kendinizi Halise Hocam , gözlerimiz sizi arar oldu  ???

Ah ne denir böyle durumlarda bilemedim ,teşekkür ederim ,insan normal olaraktan arıyor tabi görmeye alıştıklarını ya da  Sevdiklerini (duygusala bağlayıp azcık da şımarayım )

Gözlerinizi yorsam da kendiniz hiç yorulmuşa benzemiyorsunuz ikose ,avatara baktıkça ben yoruluyorum ,sizi çok net yansıttığı da kesin  :D
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ikose - 11 Kasım 2012, 17:14:07
Ah ne denir böyle durumlarda bilemedim ,teşekkür ederim ,insan normal olaraktan arıyor tabi görmeye alıştıklarını ya da  Sevdiklerini (duygusala bağlayıp azcık da şımarayım )

Gözlerinizi yorsam da kendiniz hiç yorulmuşa benzemiyorsunuz ikose ,avatara baktıkça ben yoruluyorum ,sizi çok net yansıttığı da kesin  :D

Şımarmak en doğal hakkınız, Şımarın Hocam..
ama ama bu hafta 4.cü avatar bu ..
yinemi değiştireyim..
yakında anket açıcam Halise Hocam
hangi avatarı istersiniz diye  :D  :D  :D
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: halise - 11 Kasım 2012, 17:19:40
Şımarmak en doğal hakkınız, Şımarın Hocam..
ama ama bu hafta 4.cü avatar bu ..
yinemi değiştireyim..
yakında anket açıcam Halise Hocam
hangi avatarı istersiniz diye  :D  :D  :D

Avatarla ilgili bir muhabbet mi oldu ,üzerinizde baskı varmış gibi geldi bana  :D
Benim ilk defa ilgimi çekti ona mahsuben yapmıştım yorum ,daha önceki de penguen di sanki ama hareketsiz miydi  ???
Değiştirmenize lüzum yok siz mutluysanız ve sizi yansıttığını düşünüyorsanız sorun yok  ;)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ikose - 11 Kasım 2012, 17:22:21
Avatarla ilgili bir muhabbet mi oldu ,üzerinizde baskı varmış gibi geldi bana  :D
Benim ilk defa ilgimi çekti ona mahsuben yapmıştım yorum ,daha önceki de penguen di sanki ama hareketsiz miydi  ???
Değiştirmenize lüzum yok siz mutluysanız ve sizi yansıttığını düşünüyorsanız sorun yok  ;)
Bu avatarla başladı herşey  :(  :D
http://www.gelirkapisi.com/geyik-bolumu/ikosenin-moderator-olmasi/

(https://www.gelirkapisi.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.smiley-faces.org%2Fsmiley-faces%2Fsmiley-face-matrix-006.gif&hash=4bfd808851942f0de908dc2b703b0103)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: enderege - 11 Kasım 2012, 17:31:39
Bu avatarla başladı herşey  :(  :D
http://www.gelirkapisi.com/geyik-bolumu/ikosenin-moderator-olmasi/

(https://www.gelirkapisi.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.smiley-faces.org%2Fsmiley-faces%2Fsmiley-face-matrix-006.gif&hash=4bfd808851942f0de908dc2b703b0103)

Ya ben sebep olmuşum gibi hissettim kendimi.  :(

Eski avatara dön bi daha bişeycik demem.  (a)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ElisaMcCline - 11 Kasım 2012, 17:37:40
Yönetim kademesine tek tip avatar getirelim bari :D Uniforma mantığıyla :D
Konu kapansın :D :D :D
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ikose - 11 Kasım 2012, 17:40:03
Yönetim kademesine tek tip avatar getirelim bari :D Uniforma mantığıyla :D
Konu kapansın :D :D :D
Merakla yeni avatarımı bekliyor olucam..  ???
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ElisaMcCline - 11 Kasım 2012, 17:43:24
Merakla yeni avatarımı bekliyor olucam..  ???

Mesela yaaaani :P

Kemal Sunal ' ın bir filmi vardı.. Sürekli birşeyleri karıştrıp sonra konuyu bu şekilde kapatırdı :) O geldi şimdi aklıma :D
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ikose - 11 Kasım 2012, 17:51:09
Mesela yaaaani :P


(https://www.gelirkapisi.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg38.imageshack.us%2Fimg38%2F4224%2F3080.png&hash=5c3023988090f7bc016af51e0685f66a)

(https://www.gelirkapisi.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.korgturk.com%2FThemes%2Fonder%2Fimages%2F6.gif&hash=1e541638a49fe38e61b79ad68345ff64)

(https://www.gelirkapisi.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.desidhamal.com%2Fgroups%2FMod.jpg&hash=cb8820a63c600d7449adcc7ebcdad7e1)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: Tolga Can - 11 Kasım 2012, 17:53:45
benim oyum bu avatara :)

(https://www.gelirkapisi.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fpellidi.files.wordpress.com%2F2007%2F10%2Fmoderator.gif&hash=a79ccd5aa75d0965677fdbc1ec7b6fb8)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ikose - 11 Kasım 2012, 18:00:00
ben beklemeye geçtim
Patron ne derse o   ;)
Şu an için

(https://www.gelirkapisi.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F-M0znNyo0ReY%2FTjhk-cKqVnI%2FAAAAAAAAAF8%2FnTlY4otxCek%2Fs1600%2F28715173_jpeg_preview_large.jpg&hash=fb9e7e05a261cfc96d71e1ad11695802)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: halise - 11 Kasım 2012, 18:40:08
Bu avatarla başladı herşey  :(  :D
http://www.gelirkapisi.com/geyik-bolumu/ikosenin-moderator-olmasi/

(https://www.gelirkapisi.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.smiley-faces.org%2Fsmiley-faces%2Fsmiley-face-matrix-006.gif&hash=4bfd808851942f0de908dc2b703b0103)

Konuyu bayaa tırmandırmışsınız ben kaçırmışım ,eğlenceli olduğu muhakkak :D
Son söz patronun diyorsanız bir şey diyemem ama tartışmaya sebep olan avatar bence çok yakışmış size  :y
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: enderege - 11 Kasım 2012, 18:41:46
Konuyu bayaa tırmandırmışsınız ben kaçırmışım ,eğlenceli olduğu muhakkak :D


Valla eğlence sonuçta bana işkence oldu.  :(
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ikose - 11 Kasım 2012, 18:48:51
Valla eğlence sonuçta bana işkence oldu.  :(
Eğleniyoz işte hocam :)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ElisaMcCline - 11 Kasım 2012, 19:15:17
Abowww, herkesin amma derdi/beklentisi varmış :)
İyi böyle iyi.... Herkes serbest.. biz de her gün Cuma, .... Kot pantolon günü yani, serbest :D

Daha sonra bir ara yine güncelleme, script le ilgili geliştirme, eklemeler vs gündeme geldiğinde, Avatar değil de bilgileri daha belirgin hale getirecek görseller ekleyebiliriz.
Bir süre önce düşünüyorduk zaten, beğendiğimiz birkaç şey de oldu. Ama elzem olanlar ve stabil bir yapı daha önce geliyor. Şimdilik olan bu.
Bizi izlemeye devam edin :)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ikose - 11 Kasım 2012, 19:20:22
Teşekkürler Elisa Hocam  (a)
o  zaaammmaannn
Necefli maşrapa =Arıza var-lütfen bekleyiniz   modundan çıkıyım ..  :D
(Ender Hocam kurtardıkmı sizi sıkıntıdan  :g )

Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: enderege - 11 Kasım 2012, 19:23:26

(Ender Hocam kurtardıkmı sizi sıkıntıdan  :g )

Hayır kurtulamadım. Demek ki hala arıza var.  :'(
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: hakanatik01 - 11 Kasım 2012, 19:49:54
tolgacan penguen resmi paylaşmış ikose ustamın ve abcb'nin avatarları, acaba forumda penguen ayaklanması mı oldu? :g :g
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ikose - 11 Kasım 2012, 19:52:44
tolgacan penguen resmi paylaşmış ikose ustamın ve abcb'nin avatarları, acaba forumda penguen ayaklanması mı oldu? :g :g
Yaaaaaa   :X  :X  :g  :g
ben daha öncede Penguendim diyorum
başkada bir şey demiyorum..  :X  :g
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ElisaMcCline - 11 Kasım 2012, 23:22:56
Aboww, forumu penguenler basmış :)

ikose ve abcb,
yeni avatarlarınız çok şekermiş :D Daha kimseden ses çıkmaz heralde :D
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ikose - 03 Aralık 2012, 11:10:29
Artık sarı gözükmüyorsun  ???  , listede artık çok renkli gözükmüyor  :S
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ElisaMcCline - 03 Aralık 2012, 13:16:59
Artık sarı gözükmüyorsun  ???  , listede artık çok renkli gözükmüyor  :S

Kendileri sponsor üye oldular da :)
Birden fazla üyelik tipini aynı kişide göstermek böyle sorunlarla sonuçlanıyor....
Çözebilecekmiyiz diye bakıyoruz, örnek olarak deniyoruz, uzarsa eski haline getireceğiz :)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ikose - 03 Aralık 2012, 13:20:01
Kendileri sponsor üye oldular da :)
Birden fazla üyelik tipini aynı kişide göstermek böyle sorunlarla sonuçlanıyor....
Çözebilecekmiyiz diye bakıyoruz, örnek olarak deniyoruz, uzarsa eski haline getireceğiz :)
Kolay gelsin Hocam  :)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: Tolga Can - 04 Aralık 2012, 10:10:22
ben farkettim durumuda modluk yaptığım sayfalarda mod olarak görünüyorum diğer sayfalarda sponsor üye, ayrımcılık var kardeşim aaa :D
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ghostlesh - 04 Aralık 2012, 11:51:15
ben farkettim durumuda modluk yaptığım sayfalarda mod olarak görünüyorum diğer sayfalarda sponsor üye, ayrımcılık var kardeşim aaa :D

 :g :g :g
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: ElisaMcCline - 04 Aralık 2012, 16:28:08
ben farkettim durumuda modluk yaptığım sayfalarda mod olarak görünüyorum diğer sayfalarda sponsor üye, ayrımcılık var kardeşim aaa :D
Bak işte, Paypal ile foruma bir bağış yaptın, başına iş aldın :D
Olmadı kaldıracağım sponsor üyeliğini, nasıl olsa bilen biliyor herkesi ;)
Başlık: Ynt: Yeni Bölüm Moderatörümüz: tolgacan86
Gönderen: Tolga Can - 04 Aralık 2012, 17:50:21
Bak işte, Paypal ile foruma bir bağış yaptın, başına iş aldın :D
Olmadı kaldıracağım sponsor üyeliğini, nasıl olsa bilen biliyor herkesi ;)

hocam öncelikle son bağış bekelinin bağışıydı onu tekrar hatırlatayım. Ben kendi adıma sponsor üye diye görünmekten pek hoşnut değilim aynen dediğin gibi bilen biliyor ancak forum açısından bakıldığındada diğer arkadaşlara örnek olmak yada onları teşvik etmek (yanlış kelimeler seçtiysem kusura bakmayın, umarım neyi kastettiğimi tam anlamışsınızdır) adına o şekilde görünmesi iyi olur. Misal " a bak bizim tolgada bağış yapmış al bir 5-10 lukta benden feda olsun gibi.." :)