Gönderen Konu: Ayda 1000-1500 TL Arası Garanti Kazanç! Videolu Kazanç Yöntemi Eğitimi  (Okunma sayısı 2615 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

09 Eylül 2017, 14:04:38Yanıtla #20

Çevrimdışı yusuf91

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 196
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: -3
Merhaba arkadaşlar yeni bir çalışmamı sizlere bu konuda sunmak istiyorum.
Yeni bir kazanç yöntemi keşfettim. Bu kazanç yöntemi ile günlük 50-100-200-250 tl kadar kazanç oldukça basit ve sadece günde 10-15 dakikanızı ayıracaksınız.

Olay şundan ibaret arkadaşlar. Popüler bir oyun için yaklaşık 500TL lik yapacağınız yatırım ile günde 10 dakika girip 5-6 tık ile 50-100 tl kazanıp çıkıyorsunuz. 5 bin tl yatırırsanız günlük 500-1000 tl de kazanabilirsiniz.Yatırdığınız tutara göre kazançlar değişmektedir.

Bu taktiğin devamlılığı mevcuttur. 2 Gün Sonra Kazancınız Bitmez Süreklilik Olarak Devam Edebilmektesiniz.

Kesinlikle Ponzi Oyunu, Çiftlik Oyunu vs.. değildir, şans faktörü mevcuttur.
Ancak biz sizler için geliştirdiğimiz yöntemi videolu eğitim setimizde sizlere sunduk. Garantisini veriyoruz.

Bu derece güveniyoruz taktiğimize!

Ortalama 100 tl yatırım ile başlarsanız günlük 10-20 tl,
Ortalama 500 tl yatırım ile başlarsanız günlük 50-100 tl,
Ortalama 5000 tl yatırım ile başlarsanız günlük 500-1000 tl kazanmak mümkün.

Oyun ufakta olsa kumardan ve şanstanda ibarettir arkadaşlar. Bu konuda hassas üyeler olabilir. Bunu belirtmek isterim.

Ayrıca oyuna girebilmek için ayrıca 24 tl ödemeniz gerekecek - bu parada bizlik birşey yoktur.

Kazanç Garantili Videolu Eğitim Seti

Fiyat: 0.0065 BTC Payeer ve Bankada Geçerlidir.

Satın Almak İçin Özel Mesaj Gönderebilirsiniz veya Skype: ............... ekleyebilirsiniz.

Tekrar söylüyorum, kazanç garantisi veriyoruz.
İllegal bir durum söz konusu değildir. Ufakta olsa kumardan ibarettir.

NOT: RULET VS. Oyunu Değildir.

Hepinize bol kazançlar aynı taktikle kendimde oynamaktayım. ($$)
Piyasadaki ponzi oyunlardan hyip sitelerinden daha iyi kazandırmaktadır ve herşey sizin elinizdedir.

Hocam hem garanti demişsiniz şimdide size kalmış videoya uyarsanız diyorsunuz. Vaadettiğiniz kazanç oranı günlük minimum %10 değilmi %10 kazançla günlük 51 günde 500 bini geçiyor işte.  Hesap makine var ise 5000 bin * 10 %  += yaparak gidebilirsin

Sponsor Linkleri
     

09 Eylül 2017, 14:06:01Yanıtla #21

Çevrimdışı yusuf91

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 196
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: -3
Neyse Alana da mani olmıyayım. Satışınıza da engel olmıyayım. Hayırlı satışlar olsun ($$)

09 Eylül 2017, 14:31:36Yanıtla #22

Çevrimdışı Ozkan1151

  • eTüccar Puanı: (12)
  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 650
  • Cinsiyet: Bay
  • Helloğ ay em Özkan
  • Beğeni: +112
Mesaj Sayısı ve itraderi yüksek olan bir kişiye referans amaçlı ücretsiz vereceğim.
Bakar oynar yorumlarını yazar herkes içinde uygun olmuş olur

@Mucahid modumuz denesin bence hemde escrow yaptığı için  :) Hemde hyiplerle uğraşıyor buda günlük yüzde 10 falan demişsin hyip sayılır
« Son Düzenleme: 09 Eylül 2017, 14:32:53 Gönderen: Ozkan1151 »

09 Eylül 2017, 14:43:06Yanıtla #23

Çevrimiçi Mucahid

  • Bölüm Moderatörü
  • eTüccar Puanı: (210)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 5.925
  • Cinsiyet: Bay
  • Hyip-Yatırım
  • Beğeni: +1185
@Mucahid modumuz denesin bence hemde escrow yaptığı için  :) Hemde hyiplerle uğraşıyor buda günlük yüzde 10 falan demişsin hyip sayılır

Özelden biraz bilgi verdi.Daha önce uğraştığım bir bölüm değil.Şu an herkes(ben dahil) ön yargılı davranıyor.Birinin deneyip sonuçları bildirmesi herkes için daha iyi olacak gibi duruyor.
Anadolufarm 29.09.2017 10.000₺ Yatırımla Başlandı.

AnadoluFarm Yatırım Grubum

09 Eylül 2017, 14:54:36Yanıtla #24

Çevrimdışı EgemenTR

  • eTüccar Puanı: (4)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 63
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +1
Özelden biraz bilgi verdi.Daha önce uğraştığım bir bölüm değil.Şu an herkes(ben dahil) ön yargılı davranıyor.Birinin deneyip sonuçları bildirmesi herkes için daha iyi olacak gibi duruyor.

@mucahit cahid hocam'a gönderildi dosya kendisi bizzat deneyip gerekli açıklamayı yapacaktır.

09 Eylül 2017, 17:10:05Yanıtla #25

Çevrimiçi Mucahid

  • Bölüm Moderatörü
  • eTüccar Puanı: (210)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 5.925
  • Cinsiyet: Bay
  • Hyip-Yatırım
  • Beğeni: +1185
Referans alındı.Sıra görüşlerimi yazmakta. :)

Arkadaş 2 adet kısa video gönderdi.Videolar tamamen bilgi üzerine.İzlediğinizde aklınızda hiç soru işareti kalmıyor.

Sistem şans üzerine kurulu.Bahis vb bir şey şey diyebiliriz.Videoda bununla ilgili bir bilgi veriyor.Bu bilgi ile işlem yapıldığında %99 gibi bir ihtimalle kazançlı çıkıyoruz.

10$ deneme amaçlı yatırımla başladım.8 adet işlem yaptım ve 8'ini de kazandım. :) 10$'ın tamamını kullanmıyorum.En fazla 3'te birini kullanarak işlem yapıyorum.10$ ile 10 dakika gibi bir sürede 2.1$ kar elde ettim.Biraz sabır gerektiriyor.Videoda verilen bilgilere uyulduğu sürece kar elde etmek muhtemel.

Denemek isteyen olursa tavsiye ederim.Kendi parasını çok kısa bir sürede çıkartacaktır.Bu dediklerim videoda belirtilen işlem yapılırsa geçerli.

Hayırlı satışlar dilerim.  (a)
Anadolufarm 29.09.2017 10.000₺ Yatırımla Başlandı.

AnadoluFarm Yatırım Grubum

09 Eylül 2017, 17:13:59Yanıtla #26

Çevrimdışı EgemenTR

  • eTüccar Puanı: (4)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 63
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +1
Referans alındı.Sıra görüşlerimi yazmakta. :)

Arkadaş 2 adet kısa video gönderdi.Videolar tamamen bilgi üzerine.İzlediğinizde aklınızda hiç soru işareti kalmıyor.

Sistem şans üzerine kurulu.Bahis vb bir şey şey diyebiliriz.Videoda bununla ilgili bir bilgi veriyor.Bu bilgi ile işlem yapıldığında %99 gibi bir ihtimalle kazançlı çıkıyoruz.

10$ deneme amaçlı yatırımla başladım.8 adet işlem yaptım ve 8'ini de kazandım. :) 10$'ın tamamını kullanmıyorum.En fazla 3'te birini kullanarak işlem yapıyorum.10$ ile 10 dakika gibi bir sürede 2.1$ kar elde ettim.Biraz sabır gerektiriyor.Videoda verilen bilgilere uyulduğu sürece kar elde etmek muhtemel.

Denemek isteyen olursa tavsiye ederim.Kendi parasını çok kısa bir sürede çıkartacaktır.Bu dediklerim videoda belirtilen işlem yapılırsa geçerli.

Hayırlı satışlar dilerim.  (a)

Görüşünüz için teşekkür ederim, bol kazançlar

09 Eylül 2017, 19:12:52Yanıtla #27

Çevrimdışı EgemenTR

  • eTüccar Puanı: (4)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 63
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +1
İlk 2 Kişiyide İndirimli verilecektir. Satış Günceldir

09 Eylül 2017, 23:49:58Yanıtla #28

Çevrimdışı Menfis

  • eTüccar Puanı: (2)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 118
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +9
Evet arkadaşlar öncelikle şunu söylemek istiyorum ön yargılı yaklasmayin pişman olursunuz an itibarı ile egemen hocamla tüm işlemleri halettik saolsun herşeyiyle yardımcı oldu ve site muazzam bi site irade işi ozetlicek olursak sistem gayet açık ve net uyarılara uydugumuz taktirde kazançlı çıkıyoruz birebir az önce denedim ve bi bütçe ayırıp başladım siteye. Denemelisiniz bence altını çizerek belirtiyorum on yargılı olmayın kazançlar gerçektir. Videoyu ve sistemin nasıl işlediğini satın aldım suan yapıyorum ilgilenen arkadaşlar olursa tavsiye ederim egemen hocam yardımcı olacaktır bol kazançlar.

10 Eylül 2017, 00:47:07Yanıtla #29

Çevrimdışı hakanenerjik

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +1
EgemenTR ilgili video icin sizinle nasil iletisim kurabiliriz?