GelirKapısı

Kazanç Teklifleri => Yatırım Grupları => Konuyu başlatan: ata07 - 26 Nisan 2016, 18:02:19

Başlık: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ata07 - 26 Nisan 2016, 18:02:19
Arkadaşlar merhaba yeni bir proje ile tekrardan karşınızdayım (hp) Önceki grubu biliyorsunuzdur 2800TL'lik bir yatırım grubu açmış ve ödememi zamanında yapmıştım :)

Bu sefer aynı işi yapmayacağız fakat siz tekrar pasif kazanç sağlayabileceksiniz. Değişik bir planımız olacak fakat herkes kazançlı çıkacak ;)

Paketler ile iş yapacağız 1 paketin size kazandıracağı aylık kar %10 olarak belirlenmiştir.

1 Paket fiyatı: 100TL
1 Paketin aylık getirisi: %10

1- İlk 2 ay içinde hiç bir paket için ödeme yapılmaz 2. aydan itibaren isteyen %20 kar ile gruptan ayrılabilir.
2- Grubun kalıcı/geçiçi olma durumu konu sahibine aittir ilk ayın kar payını ödeyip grubu kapatma hakkına sahiptir.
3- Grup sahibi istediği paketi kar payını ödemek şartı ile iptal etme hakkına sahiptir. ( Örnek olarak 10 paket alan x kişisini ilk ay gruptan 1100TL ödeyip çıkarabilir) bu durum grup devamlılığı için önemli bir madde. Gruptan çıkarılmak zorunda kalınan üyeler açıkta paket olursa tekrar alıp gruba dahil olabilir.
4- Yatırımcılar paketleri tamamlanıp ödeme istedikten sonra grup yöneticisi 7 gün içinde ödemesini yapmak zorundadır.

Grubun tahmini sonlanma süresi başladıktan itibaren 2 aydır.

2 Ay sonunda grup yöneticisi o anda grupta olan üyelere ödeme yapar.

Eğer grup yöneticisi 2 ay sonunda grup devam edecek onayını verirse o anda grupta olan yatırımcılar yatırımlarını 3. aya taşıyabilir yada ödemesini alıp gruptan ayrılabilir.


Yapılan iş nedir ?

Arkadaşlar Türkiye'de hazırda bekleyen müşterilerim var ve yırt dışından ürün getiriyoruz daha öncesinde yaptım şuanda hala elimde dağıttığım ürün var. Bu yüzden yatırımınız herhangi bir risk taşımıyor bildiğimiz işe devam ediyoruz fakat şuanda talep çoğaldı ve sizleri kar ortağı yapmaya karar verdim ne kadar talep olursa grup o kadar daha uzar veya paket sayısı artar ;)

Aktif satın alabileceğiniz paket sayısı : 0
İşlemde olan paket sayısı: 0
Tamamlanan paket sayısı: 21
 
Not: Grup başlangıç zamanı ilk 12 paketin tam olarak tamamlandığı zamandır. Eğer sonradan tekrar satın alabileceğiniz paket eklenirse havaleyi yaptığınız anda süresi başlayacaktır.

Katılımcılar:
1-utkuberk

V3 Katılımcılar:
1-recyclix51
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ElisaMcCline - 27 Nisan 2016, 03:21:54
Teklif onaylanmıştır.

@ata07 ,

Şu 2 ay konusu biraz karışmış, çok yerde bahsetmişsin kafa karıştırıyor.
Hepsini bir arada toplayabilirsin :)

Benim anladığım, 2 ay için öngörüyorsun bu grubu ancak, işlerin durumuna göre 1 ay sonunda kazançları iade ederek sonlandırabilr veya 2 aydan sonra da yatırıma devam edebilirsin. :) Henüz toparlanmamış bir iş olarak önünü görmeden ancak bu kadar süre için olan yapabiliyorsun diyelim :)


Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ata07 - 27 Nisan 2016, 10:39:39
Teklif onaylanmıştır.

@ata07 ,

Şu 2 ay konusu biraz karışmış, çok yerde bahsetmişsin kafa karıştırıyor.
Hepsini bir arada toplayabilirsin :)

Benim anladığım, 2 ay için öngörüyorsun bu grubu ancak, işlerin durumuna göre 1 ay sonunda kazançları iade ederek sonlandırabilr veya 2 aydan sonra da yatırıma devam edebilirsin. :) Henüz toparlanmamış bir iş olarak önünü görmeden ancak bu kadar süre için olan yapabiliyorsun diyelim :)




Evet hocam öngördüğümüz süre 2 ay ama 1 ay sonra %10 verip de bırakabiliriz yada grubu 6-7 ay ayakta da tutabiliriz :) 2 aylık süreçte ilk aydan bir kaç paketi iptal de edebiliriz ama kar paylarını ödeyerek tabiki. Yani kısacası bu grupta kaç paketin varsa her ay %10 değer kazanıyor.
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ata07 - 27 Nisan 2016, 17:07:30
Destek ve katılımlarınızı bekliyorum arkadaşlar ilk 12 paketin biraz aciliyeti var :) Hepimize bol kazançlar ;)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ElisaMcCline - 28 Nisan 2016, 00:46:57
Alan alsın arkadaşlar.
Kalanları ben alacağım. Sonra paket bırakmadınız demeyin diye bekliyorum.
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: utkuberk - 28 Nisan 2016, 01:03:56
havale nereye nasıl havale ücreti oluyormu
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ata07 - 28 Nisan 2016, 01:05:23
havale nereye nasıl havale ücreti oluyormu

İşbankas/Finansbank

Eft/Havale ücretlerini sizi bankanız belirliyor hocam ama her hangi bir finansbank atm'sinden kartsız işlem yaparsanız havale ücreti kesmez. Geri dönüşlerdeki masrafların tamamı bana ait zaten ;)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: utkuberk - 28 Nisan 2016, 01:13:34
12 paket 1200 tl düşünüyorum ben yeniyim ilk yatırımım olacak finansbak kartım var atmden düşünüyorum uygunsa yarın inşallah
en fazla 12 paket sanırım geri dönüşü 1 ay ve 2 ay sonra neolur en fazla alacağımız paketin
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ata07 - 28 Nisan 2016, 01:19:19
12 paket 1200 tl düşünüyorum ben yeniyim ilk yatırımım olacak finansbak kartım var atmden düşünüyorum uygunsa yarın inşallah
en fazla 12 paket sanırım geri dönüşüde 1200+240 doğrumu anlamışım iki ay sonunda

Tamamdır hocam ama bi @ElisaMcCline hocamada soralım yazmış şimdi ayıp olmasın ;)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: utkuberk - 28 Nisan 2016, 01:23:16
tabi tabii haklısın sor (hp)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ElisaMcCline - 28 Nisan 2016, 01:23:54
Olmaz.
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ElisaMcCline - 28 Nisan 2016, 01:24:42
Neyse yahu, uzatmayayım şakayı :)

Ok tamamdır :) arkadaş yeni yatırım yapıyor, bir tane kacacak admini olmayan yatırımı olsun bari :)

Hayırlı olsun o zaman :)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: utkuberk - 28 Nisan 2016, 01:39:55
elisa hocam teşekkürler finansbank noyu gönderirsen özelmesaj ile yarın konuştuğumuz rakamı göndereceğim... (hp) (a) :y
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ata07 - 28 Nisan 2016, 01:42:05
elisa hocam teşekkürler finansbank noyu gönderirsen özelmesaj ile yarın konuştuğumuz rakamı göndereceğim... (hp) (a) :y

Tamamdır hesap no ve ayrıntılı bilgiyi gönderdim şimdiden hayırlı olsun :)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: utkuberk - 28 Nisan 2016, 01:49:21
hayırlısı her ikimiz içinde teşekkürler yarın göndereceğim (hp)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: utkuberk - 28 Nisan 2016, 12:07:27
saat 10:22:28 9149 işlem no ile verdiğiniz hesaba 1200 tl gönderdim teyit ederseniz sevinirim (hp)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ata07 - 28 Nisan 2016, 12:58:17
saat 10:22:28 9149 işlem no ile verdiğiniz hesaba 1200 tl gönderdim teyit ederseniz sevinirim (hp)

Kontrol ettim transfer tarafıma ulaştı hayırlı olsun ;)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: utkuberk - 28 Nisan 2016, 13:04:40
ikimizede hayırlı olsun memnun oldum  :D
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: Mucahid - 28 Nisan 2016, 13:06:10
Hayırlı olsun. :)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: utkuberk - 28 Nisan 2016, 13:19:40
 teşekkür ederim mucahid :)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ata07 - 28 Nisan 2016, 15:38:28
Eyvallah teşekkürler @Mucahid :)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: cakkas - 28 Nisan 2016, 18:06:22
12 paket ile iş tamamladı mı ? gruba dahi olabiliyor muyuz ?
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: blqn - 28 Nisan 2016, 18:22:46
Hayırlı olsun :)

Ata hyip işine girsene :PP
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ElisaMcCline - 29 Nisan 2016, 02:05:39
Her iki tarafa da hayırlı olsun arkadaşlar :)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: utkuberk - 29 Nisan 2016, 03:26:35
teşekkürler (hp)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: 6arti9 - 29 Nisan 2016, 08:39:24
hayırlı olsun her iki tarafa da
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: utkuberk - 01 Mayıs 2016, 05:23:10
teşekkürler  6arti9 ve  recyclix51
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: recyclix51 - 01 Mayıs 2016, 07:03:54
Her iki tarafa hayırlı olsun :) 

@ata07   başka satış varsa iki paket alabilirim
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ata07 - 01 Mayıs 2016, 15:51:24
İyi dilekleri için herkese çok teşekkürler :)

@recyclix51

Temkinli gitmekte fayda var şuan için gerek yok ama kısa süre içinde tekrar paket alımı düşük bi ihtimalde olsa bir kaç tane açabilirim ;)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: conconcicibom - 01 Mayıs 2016, 19:33:27
Ben de katılmak istiyorum 6 paket alabilir miyim?
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: utkuberk - 22 Haziran 2016, 18:02:09
saygılar @ata07 28 nisanda 1200 tl ödemiştim 28 haziranda 2 ay doluyor önceden plan yapacağımdan dolayı, bitcoin madenciliğine yatırım yapacam 28 haziranda ödememi yapabilecekmisiniz saygılar selamlar kusura bakmayın hatırlattığım için.
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: utkuberk - 23 Haziran 2016, 01:16:22
bende @ata07 den cevap bekliyorum.
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: utkuberk - 24 Haziran 2016, 08:14:27
kendime göre ödeme planı yapacağımdan
@ata07 den cevap bekliyorum.
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ata07 - 24 Haziran 2016, 09:05:04
kendime göre ödeme planı yapacağımdan
@ata07 den cevap bekliyorum.

Hocam merhaba foruma giremedim kusura bakmayın iletileriniz hakkında yeni bilgim oldu.

Ödemeniz konuda geçtiği üzere ödeme tarihinden max 7 gün içinde ödenecektir. Aceleniz var sanırım yatırımlar için, bu süreyi olabildiğince kısa tutacağım.
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: utkuberk - 24 Haziran 2016, 09:14:59
teşekkür ederim bilgilendirme için @ata07
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: utkuberk - 29 Haziran 2016, 14:26:37
yaptığım yatırım söylenen günde tam saatinde geliri ile birlikte tamamı tarafımdan alınmıştır  :y @ata07 sana ilginden dolayı teşekkür edip bol kazançlar dilliyorum
@ElisaMcCline hocamızada yatırım konusunda bana önceliği verdiği için teşekkür ediyorum. saygılar selamlar ikinizede.  (a)  (spk)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ElisaMcCline - 30 Haziran 2016, 00:52:22
yaptığım yatırım söylenen günde tam saatinde geliri ile birlikte tamamı tarafımdan alınmıştır  :y @ata07 sana ilginden dolayı teşekkür edip bol kazançlar dilliyorum
@ElisaMcCline hocamızada yatırım konusunda bana önceliği verdiği için teşekkür ediyorum. saygılar selamlar ikinizede.  (a)  (spk)


Her iki tarafa da hayırlı olsun :)

@ata07 ,
Konu tamam mı, devam edecek misin ? , kapatalım mı ?
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ata07 - 23 Eylül 2016, 07:27:47
Arkadaşlar 7 paket açıyorum şuanda almak isteyen arkadaşlar benimle iletişim kurabilir ;)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: recyclix51 - 23 Eylül 2016, 08:10:58
Merhaba hocam @ata07  hepsini almak istiyorum .  Önceki yatırım şartları geçerli değil mi ve yatırım sizin garantiniz altında
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ata07 - 23 Eylül 2016, 10:20:44
Merhaba hocam @ata07  hepsini almak istiyorum .  Önceki yatırım şartları geçerli değil mi ve yatırım sizin garantiniz altında

Evet hocam tabi ki tüm yatırım gruplarımda olduğu gibi bu grupta da paranız benim güvencem altında hiç bir grubumuz da sorun olmadı ;)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ata07 - 23 Eylül 2016, 12:15:01
Hocam sizden haber bekliyorum çok aciliyetim var gün içinde.
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: recyclix51 - 23 Eylül 2016, 14:38:12
700  TL transfer gerçekleşmiştir.  Onaylar misiniz @ata07 hocam.   Hayırlı olsun  ikimizede  :)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ata07 - 24 Eylül 2016, 09:20:07
700  TL transfer gerçekleşmiştir.  Onaylar misiniz @ata07 hocam.   Hayırlı olsun  ikimizede  :)

Yatırım alınmıştır hayırlı olsun :)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: recyclix51 - 22 Ekim 2016, 11:56:37
4 paket in yatırım süresi sonlanmis ve @ata07 karıyla birlikte gönderim yapmıştır . Kendisine teşekkür ediyorum. 3 paket in yatırımı da devam ediyor
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: recyclix51 - 14 Ocak 2017, 10:22:58
Kalan 3 paket de sonlanmış karı ile birlikte 420 TL alınmıştır.
 @ata07 hocam Teşekkür eder yenilerinde de buluşmayı dilerim   :)
Başlık: Ynt: İthalat yatırım grubu V2
Gönderen: ElisaMcCline - 13 Ocak 2018, 18:38:06
Çok uzun zaman önce grup sonlanmıştı.

Konu kilitlenmiştir.