Gönderen Konu: İthalat yatırım grubu V3(Devrim)  (Okunma sayısı 7894 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

17 Ocak 2017, 20:29:34

Çevrimdışı ata07

  • VIP Üye
  • eTüccar Puanı: (28)
  • Forum Müdavimi
  • *
  • İleti: 2.742
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +346
İthalat yatırım grubu V3(Devrim)
« : 17 Ocak 2017, 20:29:34 »
+1
Arkadaşlar şuana kadar 3 kere yatırım grubu açtık ve son 2'sini ithalat adı altında kurduk güzel kazançlar sağlayıp güzel yerlere geldik ve herkese ödemesini tam zamanında yaptık. Artık maddi bir desteğe ihtiyacımız kalmadı ve daha çok büyüyebilmek adına yeni bir proje oluşturduk herkesin kazanç sağlayabileceği %100 şeffaf bir grup ile karşınızdayım :)

Gerçek bir yatırımın içine yine hiç kendinizi yormadan fakat fiilen katılmak istiyorsanız tüm dikkatinizle okumaya devam edin arkadaşlar :)

1 yılı geçkin süredir içinde bulunduğumuz ve yurtdışından ithalatını yaptığımız farklı ürünler var ve bu ürünler için yeterli sermayemiz zaten fazlasıyla mevcut, şuan sizlere maddi olarak hiç bir yatırım sınırı olmayan bir gruptan bahsedeceğim fakat bundaki sınırlar biraz farklı :g

Kazanç Planı

10-30 Gün içersinde kargonun size ulaşıp bize gönderdiğiniz anda %110 olarak belirlenmiştir.

Şuanda ürünü Türkiye'den temin etmemiz bizim maliyetimizi fazlasıyla arttırıyor fakat yurtdışından getirmek bazı sınırlara tabi tutuluyor. Her adres ve isim başına toplamda 1 adet sipariş verebiliyoruz ve bu sipariş 350$-275$-210$ olarak 3 paketten oluşuyor isteyen istediği paket ile dahil olabilir. (Ödeme, gruba katılırken ki güncel kur üzerinden TL olarak istenir TL olarak ödenir hiç bir yatırımcı kur farkından bir kayıp yaşamaz.)

Grupa herkes 1 paket için dahil olabilir eğer ki akrabama gönderirim dostuma gönderirim arkadaşıma gönderirim derseniz verdiğiniz her adres karşılığında 1 kere daha gruba dahil olabilirsiniz yani bunun için her hangi bir sınır söz konusu değil yani size sınırsız kar yapabileceğiniz bir gruptan söz ediyorum.

Verdiğiniz miktar karşılığında yurtdışından vereceğimiz sipariş sizlere gelecek ve kutuyu bile açmanıza gerek kalmadan yok aynı şekilde direk bize kargoladığınız anda kar payınızla birlikte ödemeniz yapılmış olacaktır. Kargonun gelişi 10 gün ila 30 gün arasında sürmektedir en geç 35 gün diyebiliriz ve yatırdığınız miktarın %10'u kargoyu alıp bize gönderdiğiniz anda size kar olarak geri dönmüş olacak. Kargonuz geldikten hemen sonra aynı adres için tekrar gruba dahil olabilirsiniz.

Arkadaşlar parayı bize gönderikten 1-2 gün içersinde her şey şeffaf olarak grupta paylaşılacaktır her yatırılan miktar için 1 adet yurt dışından kargo takip numarası alıp grupta paylaşacağız yani gruba katılanlardan kimin kargosu nerede ne durumda geldimi gelmiş mi kontrol edebilecek :)

 ($$) Evet her şey şeffaf ve sınırsız bir kazançtan söz ediyorum peki herkes %100 kazabilecek mi ? Arkadaşlar söylediğimiz ürünler %90-%95 oranla gümrükten direk olarak geçiş yapıyor bir sorun yaşanmıyor fakat %10'da olsa bazen gümrükte takılabiliyor bunu zaten verdiğimiz kargo takip numarasıyla anlık kontrol edebilirsiniz öyle bir şey olması durumunda paranız hemen hesabınıza geri yatırılır. Zaten bizde geri alıyoruz merak etmeyin :)

Arkadaşlar XXX kadar para vereyim şu kadar ile dahil olayım gibi tekliflerde bulunmayın böyle bir şey söz konusu olamaz ama diyorsanız benim burda akrabam var burda eşim dostum var 1.500TL X Vereceğiniz adres , başına 1 paket alabilirsiniz. Sınırsız kazanç ve  sıfır risk ile tamamen gerçek bir ticaretin içinde bulunmak istiyorsanız hemen harekete geçip iletişim kurabilirsiniz arkadaşlar her şey gruptan tüm netliği ile yayınlanacak tüm katılımcı arkadaşlarımıız görebielcektir. Şimdiden herkese bol kazançlar diliyorum ;)

Katılımcılar:

1- @bandanar (Paket: 350$) 1350TL olarak kabul edilmiştir.  (spk) Kargo takip numarası:
Spoiler İçeriğini Göster
Üzgünüz, mesajın bu kısmını görme yetkiniz yok. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
(spk)
2- @bileydin    (Paket: 210+275$) 800TL olarak kabul edilmiştir.    (spk) Kargo takip numarası:
Spoiler İçeriğini Göster
Üzgünüz, mesajın bu kısmını görme yetkiniz yok. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
(spk)
3- @1601yy    (Paket: 700$) 2700TL olarak kabul edilmiştir.  (spk) Kargo takip numarası:
Spoiler İçeriğini Göster
Üzgünüz, mesajın bu kısmını görme yetkiniz yok. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
(spk)
4- @bycasper  (Paket: 210$) 800TL olarak kabul edilmiştir.    (spk)Kargo takip numarası:
Spoiler İçeriğini Göster
Üzgünüz, mesajın bu kısmını görme yetkiniz yok. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
(spk)
5- @Extraloob (Paket: 350$) 1300TL olarak kabul edilmiştir.  (spk) Kargo takip numarası:
Spoiler İçeriğini Göster
Üzgünüz, mesajın bu kısmını görme yetkiniz yok. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
(spk)
6- @mahmutabi (Paket: 700$) 2600TL olarak kabul edilmiştir (spk) Kargo takip numarası:
Spoiler İçeriğini Göster
Üzgünüz, mesajın bu kısmını görme yetkiniz yok. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
(spk)
7- @recyclix51 (Paket: 2100$) 7800TL olarak kabul edilmiştir (spk) Kargo takip numarası: Kargoya veriliyor (spk)

Kargo takip numarası sorgulama:  http://gonderitakip.ptt.gov.tr/
« Son Düzenleme: 10 Mart 2017, 12:28:23 Gönderen: ata07 »

Sponsor Linkleri
     

17 Ocak 2017, 23:33:29Yanıtla #1

Çevrimdışı recyclix51

  • eTüccar Puanı: (4)
  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 776
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +88
Ynt: İthalat yatırım grubu V3(Devrim)
« Yanıtla #1 : 17 Ocak 2017, 23:33:29 »
0
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun  grubunuz hocam @ata07
Uzun zamandır yatırım grubu açılmıyordu bu çok iyi olmuş.
Siz varsaniz guven sorunu zaten yok  grubunuza katılmak isterim tek sorum cevaplamışsiniz ama emin olayım diye soruyorum  gümrükte takıldı bişey oldu geri gitti ana paramızı kesin alıyoruz değil mi yada gümrükte takıldı geride gitmedi o zman ne oluyor yada öyle bir ihtimal var mı

17 Ocak 2017, 23:46:04Yanıtla #2

Çevrimdışı ata07

  • VIP Üye
  • eTüccar Puanı: (28)
  • Forum Müdavimi
  • *
  • İleti: 2.742
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +346
Ynt: İthalat yatırım grubu V3(Devrim)
« Yanıtla #2 : 17 Ocak 2017, 23:46:04 »
0
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun  grubunuz hocam @ata07
Uzun zamandır yatırım grubu açılmıyordu bu çok iyi olmuş.
Siz varsaniz guven sorunu zaten yok  grubunuza katılmak isterim tek sorum cevaplamışsiniz ama emin olayım diye soruyorum  gümrükte takıldı bişey oldu geri gitti ana paramızı kesin alıyoruz değil mi yada gümrükte takıldı geride gitmedi o zman ne oluyor yada öyle bir ihtimal var mı

Eyvallah hocam öncelikle çok teşekkürler :)

Gümrükten dönme takılma kalma gibi bütün durumlarda hem siz hemde ben ücret iadesi alacağım hiç bir problem yok merak etmeyin ;)

17 Ocak 2017, 23:54:39Yanıtla #3

Çevrimdışı recyclix51

  • eTüccar Puanı: (4)
  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 776
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +88
Ynt: İthalat yatırım grubu V3(Devrim)
« Yanıtla #3 : 17 Ocak 2017, 23:54:39 »
0
Eyvallah hocam öncelikle çok teşekkürler :)

Gümrükten dönme takılma kalma gibi bütün durumlarda hem siz hemde ben ücret iadesi alacağım hiç bir problem yok merak etmeyin ;)

Tamamdır  :y ben varım ne zaman başlıyor grup
« Son Düzenleme: 17 Ocak 2017, 23:54:58 Gönderen: recyclix51 »

18 Ocak 2017, 00:08:12Yanıtla #4

Çevrimdışı bandanar

  • eTüccar Puanı: (22)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 1.193
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +334
Ynt: İthalat yatırım grubu V3(Devrim)
« Yanıtla #4 : 18 Ocak 2017, 00:08:12 »
0
Nasipse ben de giriyorum yatırım grubuna. Hayırlı olsun  :)

18 Ocak 2017, 00:18:28Yanıtla #5

Çevrimdışı ata07

  • VIP Üye
  • eTüccar Puanı: (28)
  • Forum Müdavimi
  • *
  • İleti: 2.742
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +346
Ynt: İthalat yatırım grubu V3(Devrim)
« Yanıtla #5 : 18 Ocak 2017, 00:18:28 »
0
Tamamdır  :y ben varım ne zaman başlıyor grup

Hocam bu diğer gruplar gibi değil herkes istediği zaman istediği pakette adresine oranla istediği miktarda alım yapabilir hatta şimdi başlayacakar acele etse iyi olur 20'sinde çin tatile giriyor baya bekletirler :)

18 Ocak 2017, 00:22:08Yanıtla #6

Çevrimdışı illisionist

  • eTüccar Puanı: (18)
  • Forum Müdavimi
  • *****
  • İleti: 2.865
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +1784
Ynt: İthalat yatırım grubu V3(Devrim)
« Yanıtla #6 : 18 Ocak 2017, 00:22:08 »
+1
Yatırım grubu hayırlı  olsun ata   :)
"Akıllı kimdir? Herkesten öğrenen. Kuvvetli kimdir? Hırslarını yenen. Zengin kimdir? Halinden memnun olan."

18 Ocak 2017, 00:27:22Yanıtla #7

Çevrimdışı Extraloob

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 784
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +138
Ynt: İthalat yatırım grubu V3(Devrim)
« Yanıtla #7 : 18 Ocak 2017, 00:27:22 »
+1
Grubunuz hayırlı olsun.  Peki bu paketlerin içinde ne var?
Bitcoin Traffic Exchange: https://infinitytrafficboost.com/Extraloob
Link Kısaltarak Para Kazan: http://bc.vc/?r=181827
Addmefaste Benzer Siteden Para Kazanmak İçin : http://socialmedya.org/?ref=503

18 Ocak 2017, 00:39:37Yanıtla #8

Çevrimdışı ata07

  • VIP Üye
  • eTüccar Puanı: (28)
  • Forum Müdavimi
  • *
  • İleti: 2.742
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +346
Ynt: İthalat yatırım grubu V3(Devrim)
« Yanıtla #8 : 18 Ocak 2017, 00:39:37 »
0
Yatırım grubu hayırlı  olsun ata   :)

Eyvallah hocam çok teşekkürler :)

Grubunuz hayırlı olsun.  Peki bu paketlerin içinde ne var?

Gerekli bilgi öm olarak gönderildi hocam ;)

18 Ocak 2017, 11:56:37Yanıtla #9

Çevrimdışı ata07

  • VIP Üye
  • eTüccar Puanı: (28)
  • Forum Müdavimi
  • *
  • İleti: 2.742
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +346
Ynt: İthalat yatırım grubu V3(Devrim)
« Yanıtla #9 : 18 Ocak 2017, 11:56:37 »
+1
İlk grup üyemiz @bandanar olmuştur 350$'lık paket için ücreti ödemiştir kısa süre içersinde konuyu güncelleyeceğim hayırlı olsun :)
« Son Düzenleme: 18 Ocak 2017, 16:26:18 Gönderen: ata07 »