Gönderen Konu: Mobilion ile gelin beraber kazanalım. (TÜRK firma)  (Okunma sayısı 7555 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

30 Ocak 2018, 17:35:01Yanıtla #10

Çevrimdışı leylametin

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 226
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: -68
Ynt: MOBİLON İLE KAZAN
« Yanıtla #10 : 30 Ocak 2018, 17:35:01 »
-2
Refin olarak üye oldum ödemeyide yaptım. hesabım ne zaman aktif olur.

tamam kardeşim ilgileniyorum ama parayı gec yatırdı iseniz mesai saatinden sonra yarın aktif olur kardeşim.

« Son Düzenleme: 30 Ocak 2018, 17:36:02 Gönderen: leylametin »

Sponsor Linkleri
     

30 Ocak 2018, 17:42:41Yanıtla #11

Çevrimdışı murratt

  • eTüccar Puanı: (22)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 273
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +31
Ynt: MOBİLON İLE KAZAN
« Yanıtla #11 : 30 Ocak 2018, 17:42:41 »
0
tamam kardeşim ilgileniyorum ama parayı gec yatırdı iseniz mesai saatinden sonra yarın aktif olur kardeşim.


saat 12 gibi ödeme yaptım.

30 Ocak 2018, 17:44:19Yanıtla #12

Çevrimdışı leylametin

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 226
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: -68
Ynt: MOBİLON İLE KAZAN
« Yanıtla #12 : 30 Ocak 2018, 17:44:19 »
-2
saat 12 gibi ödeme yaptım.
isim soy isim ve banka adını özelden yazar mısın şirketi arıcam.

30 Ocak 2018, 17:48:30Yanıtla #13

Çevrimdışı murratt

  • eTüccar Puanı: (22)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 273
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +31
Ynt: MOBİLON İLE KAZAN
« Yanıtla #13 : 30 Ocak 2018, 17:48:30 »
0
isim soy isim ve banka adını özelden yazar mısın şirketi arıcam.

yazdım. Bakabilirsin.

30 Ocak 2018, 17:54:14Yanıtla #14

Çevrimdışı leylametin

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 226
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: -68
Ynt: MOBİLON İLE KAZAN
« Yanıtla #14 : 30 Ocak 2018, 17:54:14 »
-2
yazdım. Bakabilirsin.
mesaj gelmedi kardeşim.
 yasak arayabilirsin.
« Son Düzenleme: 31 Ocak 2018, 22:25:10 Gönderen: kazims »

30 Ocak 2018, 18:01:37Yanıtla #15

Çevrimdışı murratt

  • eTüccar Puanı: (22)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 273
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +31
Ynt: MOBİLON İLE KAZAN
« Yanıtla #15 : 30 Ocak 2018, 18:01:37 »
-1
mesaj gelmedi kardeşim.
 05073645244 arayabilirsin.

whatsapp den yazdım. Bakabilirsin.

31 Ocak 2018, 16:27:58Yanıtla #16

Çevrimdışı leylametin

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 226
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: -68
Ynt: MOBİLON İLE KAZAN
« Yanıtla #16 : 31 Ocak 2018, 16:27:58 »
-2
hocam hesabınız sabah aktif oldu güle güle kullanın bol kazançlar.

31 Ocak 2018, 17:00:00Yanıtla #17

Çevrimdışı murratt

  • eTüccar Puanı: (22)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 273
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: +31
Ynt: MOBİLON İLE KAZAN
« Yanıtla #17 : 31 Ocak 2018, 17:00:00 »
-1
hocam hesabınız sabah aktif oldu güle güle kullanın bol kazançlar.

yardımların için teşekkür ederim.

31 Ocak 2018, 18:09:49Yanıtla #18

Çevrimdışı leylametin

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 226
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: -68
Ynt: Mobilion
« Yanıtla #18 : 31 Ocak 2018, 18:09:49 »
-2
önemi değil hocam.

01 Şubat 2018, 09:09:57Yanıtla #19

Çevrimdışı leylametin

  • eTüccar Puanı: (0)
  • Acemi Üye
  • **
  • İleti: 226
  • Cinsiyet: Bay
  • Beğeni: -68
Ynt: Mobilion
« Yanıtla #19 : 01 Şubat 2018, 09:09:57 »
-2
daha önce 50 tl idi ödeme limiti şuan 150 tl oldu benim 113 tl var 150 tl olunca ayın 1 de ve 15. inde talep ediliyor limite gelince alıcam.
daha önce alanlar oldu tabiki şirket daha 2 aylık ama gelişmeye çok müsait devamlı kazancı yükseltiyorlar. yenilikler getiriyorlar.
özellikle mart ayından itibaren kazançların çok yükseleceği bi yapı üzerine çalışıyolar şuan.