Arkadaşlar merhaba, 2007'den beri aktif olarak kullandığım bir hesabım vardı, geçtiğimiz ay bu hesabı kapattım kullanmak istemiyorum diye, bu ay tekrar açayım dedim, 19'unda açtım ve 27'sinde hesap sınırlandırıldı. Fotoğraflı Kimlik ve Kredi Kartı Ekstresi isteniyor. Fotoğraflı Kimliği sisteme yükledim ancak hesabımda debit kart tanımlı, bu nedenle ekstre yükleme şansım yok, birkaç kez iletişime geçmeye çalıştım fakat bir türlü dönüş alamıyorum, sizce ne yapmam gerekir?
sınırlama ne gibi durumlarda oluyor ki, örnegin ben suan onaysız hesap kullanıyorum tek basına sınırlama için sebep mi?
Alıntı yapılan: smbllr424 - 31 Aralık 2015, 00:36:02
sınırlama ne gibi durumlarda oluyor ki, örnegin ben suan onaysız hesap kullanıyorum tek basına sınırlama için sebep mi?
Var ise daha onceki uyeliginiz islemleriniz bilhassa para aktarma durumlari etkili. Sanal kart tanimlayanlarda incelemeye takilan cok fazla olur misal. Ben debit kart ekleyip odeme yaptigim icin islem incelemeye takilmis garip bir durum donuste yapmiyorlar :)
daha önceden herhangi bir isimle veya kullandıgım ip den hiç bir uyelik yok..kullandıgımda kendi hesabım ve hiç bir farklı ip den hesabıma girmedim..istenirse hesaptaki kişi oldugumuda kanıtlarım ancak adres yüzünden fatura tarzı şeyler istenirse onu kanıtlayamam üzerime degil hiç biri :D ancak muhtarlıktan alıcam belgeyle kanıtlarım..umarım baıma gelmez sanada gecmiş olsun inş. bian önce düzelir sacma bir durum hesaptaki kişi oldugunu kanıtladımı insan bu tarz şeylerin olmaması gerek
İçeride hatırı sayılır bir miktar var açıkcası o yüzden rahatsızım :)
Alıntı yapılan: Maeglin - 31 Aralık 2015, 01:27:54
İçeride hatırı sayılır bir miktar var açıkcası o yüzden rahatsızım :)
paypalla ilgili kafam daha cok karısıyor acıkcası böyle durumları görünce umarım düzelir bian önce..ben düşük miktarlarda nakit cekimi ve yurt içi sitelerden alışveriş olarak kullanıyorum ve öyle devam edicem, onaysız olması sorun teşkil etmez umarım
Hocam paypalla iletişim konusunda aksaklık yaşamayın. Direk paypal'ı arayın telefondan böylece durum neyse daha net telefondan bizzat söylerler... Mail veya mesaj atıp cevabını beklemek çok daha uzun sürebiliyor. :y
Alıntı yapılan: iovanovic - 31 Aralık 2015, 02:35:54
Hocam paypalla iletişim konusunda aksaklık yaşamayın. Direk paypal'ı arayın telefondan böylece durum neyse daha net telefondan bizzat söylerler... Mail veya mesaj atıp cevabını beklemek çok daha uzun sürebiliyor. :y
4 gün kadar bekledim ama yarın artık arayacağım çünkü hem hesabı kullanmam gerekiyor hem de ciddi bir tutar var riske atamıyorum açıkcası.
Alıntı yapılan: Maeglin - 31 Aralık 2015, 02:43:37
4 gün kadar bekledim ama yarın artık arayacağım çünkü hem hesabı kullanmam gerekiyor hem de ciddi bir tutar var riske atamıyorum açıkcası.
Hocam benden sana tavsiye mesajlarla falan hiç uğraşma direk her sorun olduğunda ara gitsin. En hızlısı ve neti böyle. :y
Paypal şu anda Christmas tatilinde. yani önümüzdeki hafta direk telefonla iletişime geçmeyi deneyin.
Şu andaki çabalarınız beelki boşuna değilse de, kısa zamanda cevap beklemeyin.
Bugün aradım ısrarla açmamakta direttiler :D Artık yılbaşından sonrasına kaldı
Alıntı yapılan: Maeglin - 31 Aralık 2015, 13:43:28
Bugün aradım ısrarla açmamakta direttiler :D Artık yılbaşından sonrasına kaldı
kafani takma 180 gun sonra parayi cekebiliyorsun.
İnşallah böyle bir durumla karşılaşmam :)
Alıntı yapılan: Maeglin - 31 Aralık 2015, 19:37:57
İnşallah böyle bir durumla karşılaşmam :)
Paypala nedense guvenemiyorum.onlarin yuzunden 5 yildan beri çok sayida hesap açmak zorunda kaldim.1000 lira da icerde kaldi 180 gunun dolmasini bekliyorum.
Merhaba sorunumu çözümledim arkadaşlar, başkasının başına gelmesi durumunda bilgi olması amacıyla attığım adımları ekleyeyim.
- Mail ile sorunu çözemiyorsunuz hiç uğraşmanıza gerek yok zaman kaybı.
- Benden kimlik ve kredi kartı ekstresi istendi. Kimlik fotoğrafını yükledim ancak paypalda bankamatik kartı tanımlı olduğu için ekstre ekleyemedim. (enpara)
-Müşteri temsilcisi ile iletişim kurdum online bankacılıktan kartın numarasının görülebileceği ekran görüntüsünü eklememi istediler. Bunu ve kimlik bilgilerimi ekledikten sonra kısıtlama kaldırıldı.
Bu sorunla karşılaşacak olası kişiler için sizleri de bilgilendirmek istedim.
@smbllr424 ,
@iovanovic,
@ElisaMcCline @tamtam52
teşekkürler oldukca aydınlatıcı oldu şu aralar sırf bu sebeplerden paypal a hiç güvenim kalmadı, size konuyla ilgili bir sorum olacak onu özel mesaj olarak atıcam tekrar teşekkürler
@Maeglin
Alıntı yapılan: Maeglin - 01 Ocak 2016, 15:26:10
Merhaba sorunumu çözümledim arkadaşlar, başkasının başına gelmesi durumunda bilgi olması amacıyla attığım adımları ekleyeyim.
- Mail ile sorunu çözemiyorsunuz hiç uğraşmanıza gerek yok zaman kaybı.
- Benden kimlik ve kredi kartı ekstresi istendi. Kimlik fotoğrafını yükledim ancak paypalda bankamatik kartı tanımlı olduğu için ekstre ekleyemedim. (enpara)
-Müşteri temsilcisi ile iletişim kurdum online bankacılıktan kartın numarasının görülebileceği ekran görüntüsünü eklememi istediler. Bunu ve kimlik bilgilerimi ekledikten sonra kısıtlama kaldırıldı.
Bu sorunla karşılaşacak olası kişiler için sizleri de bilgilendirmek istedim.
@smbllr424 , @iovanovic, @ElisaMcCline @tamtam52
Hayirli olsun,sorun çözülmüş önemli olan da o.Ben şahsen paypalla sürekli cebelleşmekteyim.Bir şekilde yeninin de yenisi olan hesaplarla yola devam ediyorum. :)
Sevindim durumun çözülmesine. :)
Alıntı yapılan: smbllr424 - 01 Ocak 2016, 16:58:44
teşekkürler oldukca aydınlatıcı oldu şu aralar sırf bu sebeplerden paypal a hiç güvenim kalmadı, size konuyla ilgili bir sorum olacak onu özel mesaj olarak atıcam tekrar teşekkürler @Maeglin
Tabi ki her zaman elimden geldiğince yardımcı olmak isterim.
Alıntı yapılan: tamtam52 - 01 Ocak 2016, 17:10:10
Hayirli olsun,sorun çözülmüş önemli olan da o.Ben şahsen paypalla sürekli cebelleşmekteyim.Bir şekilde yeninin de yenisi olan hesaplarla yola devam ediyorum. :)
İsim vb bir şekilde tespit ettikleri için sorunu kökten çözmeye çalışmak daha iyi şu sıralar eğer sorun var ise aramanızı öneririm müşteri temsilcileri oldukça iyi ve ilgili yaklaşıyorlar, ben bildirim yaptıktan sonra kontrol edip sizi arayacağım bekletmeyeyim sizi dedi, aradılar direk.
Alıntı yapılan: iovanovic - 01 Ocak 2016, 17:11:39
Sevindim durumun çözülmesine. :)
Bende çok rahatladım anita isimli mesaj yanıtlayıcısı sıkıntı çıkarmaya başlamıştı :D
Alıntı yapılan: Maeglin - 01 Ocak 2016, 17:14:38
Bende çok rahatladım anita isimli mesaj yanıtlayıcısı sıkıntı çıkarmaya başlamıştı :D
İşte her zaman arayacaksın hocam en hızlısı, kötüyse kötü iyiyse iy sonucu da net olarak görüyorsun. Mail ve mesaj uzatıyor işi...