Paypal Hesap Sınırlandırılması

Başlatan Maeglin, 30 Aralık 2015, 23:01:22

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Maeglin

Bugün aradım ısrarla açmamakta direttiler :D Artık yılbaşından sonrasına kaldı

tamtam52

Alıntı yapılan: Maeglin - 31 Aralık 2015, 13:43:28
Bugün aradım ısrarla açmamakta direttiler :D Artık yılbaşından sonrasına kaldı
kafani takma 180 gun sonra parayi cekebiliyorsun.

Maeglin

İnşallah böyle bir durumla karşılaşmam :)

tamtam52

Alıntı yapılan: Maeglin - 31 Aralık 2015, 19:37:57
İnşallah böyle bir durumla karşılaşmam :)
Paypala nedense guvenemiyorum.onlarin yuzunden 5 yildan beri çok sayida hesap açmak zorunda kaldim.1000 lira da icerde kaldi 180 gunun dolmasini bekliyorum.

Maeglin

#14
Merhaba sorunumu çözümledim arkadaşlar, başkasının başına gelmesi durumunda bilgi olması amacıyla attığım adımları ekleyeyim.

- Mail ile sorunu çözemiyorsunuz hiç uğraşmanıza gerek yok zaman kaybı.
- Benden kimlik ve kredi kartı ekstresi istendi. Kimlik fotoğrafını yükledim ancak paypalda bankamatik kartı tanımlı olduğu için ekstre ekleyemedim. (enpara)
-Müşteri temsilcisi ile iletişim kurdum online bankacılıktan kartın numarasının görülebileceği ekran görüntüsünü eklememi istediler. Bunu ve kimlik bilgilerimi ekledikten sonra kısıtlama kaldırıldı.

Bu sorunla karşılaşacak olası kişiler için sizleri de bilgilendirmek istedim.

@smbllr424 , @iovanovic, @ElisaMcCline @tamtam52

smbllr424

teşekkürler oldukca aydınlatıcı oldu şu aralar sırf bu sebeplerden paypal a hiç güvenim kalmadı, size konuyla ilgili bir sorum olacak onu özel mesaj olarak atıcam tekrar teşekkürler @Maeglin

tamtam52

#16
Alıntı yapılan: Maeglin - 01 Ocak 2016, 15:26:10
Merhaba sorunumu çözümledim arkadaşlar, başkasının başına gelmesi durumunda bilgi olması amacıyla attığım adımları ekleyeyim.

- Mail ile sorunu çözemiyorsunuz hiç uğraşmanıza gerek yok zaman kaybı.
- Benden kimlik ve kredi kartı ekstresi istendi. Kimlik fotoğrafını yükledim ancak paypalda bankamatik kartı tanımlı olduğu için ekstre ekleyemedim. (enpara)
-Müşteri temsilcisi ile iletişim kurdum online bankacılıktan kartın numarasının görülebileceği ekran görüntüsünü eklememi istediler. Bunu ve kimlik bilgilerimi ekledikten sonra kısıtlama kaldırıldı.

Bu sorunla karşılaşacak olası kişiler için sizleri de bilgilendirmek istedim.

@smbllr424 , @iovanovic, @ElisaMcCline @tamtam52
Hayirli olsun,sorun çözülmüş önemli olan da o.Ben şahsen paypalla sürekli cebelleşmekteyim.Bir şekilde yeninin de yenisi olan hesaplarla yola devam ediyorum. :)

iovanovic

Sevindim durumun çözülmesine.  :)

Maeglin

Alıntı yapılan: smbllr424 - 01 Ocak 2016, 16:58:44
teşekkürler oldukca aydınlatıcı oldu şu aralar sırf bu sebeplerden paypal a hiç güvenim kalmadı, size konuyla ilgili bir sorum olacak onu özel mesaj olarak atıcam tekrar teşekkürler @Maeglin

Tabi ki her zaman elimden geldiğince yardımcı olmak isterim.

Alıntı yapılan: tamtam52 - 01 Ocak 2016, 17:10:10
Hayirli olsun,sorun çözülmüş önemli olan da o.Ben şahsen paypalla sürekli cebelleşmekteyim.Bir şekilde yeninin de yenisi olan hesaplarla yola devam ediyorum. :)

İsim vb bir şekilde tespit ettikleri için sorunu kökten çözmeye çalışmak daha iyi şu sıralar eğer sorun var ise aramanızı öneririm müşteri temsilcileri oldukça iyi ve ilgili yaklaşıyorlar, ben bildirim yaptıktan sonra kontrol edip sizi arayacağım bekletmeyeyim sizi dedi, aradılar direk.

Alıntı yapılan: iovanovic - 01 Ocak 2016, 17:11:39
Sevindim durumun çözülmesine.  :)

Bende çok rahatladım anita isimli mesaj yanıtlayıcısı sıkıntı çıkarmaya başlamıştı :D

iovanovic

Alıntı yapılan: Maeglin - 01 Ocak 2016, 17:14:38

Bende çok rahatladım anita isimli mesaj yanıtlayıcısı sıkıntı çıkarmaya başlamıştı :D

İşte her zaman arayacaksın hocam en hızlısı, kötüyse kötü iyiyse iy sonucu da net olarak görüyorsun. Mail ve mesaj uzatıyor işi...