Dispute (İşlem İtirazı) Nasıl Yapılır?

Başlatan AnilK, 15 Nisan 2011, 05:50:49

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

concgui66

universtely kardeş foruma pek uğrayamıyordum ya vizelerim varda hoş bulduk bu arada :) hiç umudum yok ama ptcden ilk kazığımı yemiş oldum:)

ElisaMcCline

Alıntı yapılan: concgui66 - 29 Kasım 2011, 02:58:18
universtely kardeş foruma pek uğrayamıyordum ya vizelerim varda hoş bulduk bu arada :) hiç umudum yok ama ptcden ilk kazığımı yemiş oldum:)
Tecrübe de denir ;)
Bizde ne tecrübeler var, bir bilseniz :) ( Yediğimiz kazık mı demeliydim :) )

arnutwowew

arkadaşlar payapldaki geçici bloke için ne işlem yapmalıyız tecrübesi olan varmı

arnutwowew


bilalyuzugullu

birisi sana yaptığı bir ödemeye karşılık dispute mi açmıştı arnutwowew. eğer öyle olduysa ve dispute karşı tarafın lehine sonuçlandıysa bunun olması mümkündür.

arnutwowew

Alıntı yapılan: bilalyuzugullu - 24 Haziran 2012, 12:26:14
birisi sana yaptığı bir ödemeye karşılık dispute mi açmıştı arnutwowew. eğer öyle olduysa ve dispute karşı tarafın lehine sonuçlandıysa bunun olması mümkündür.

hocam olay şöyle önceden ödeme almıştım bu siteden dün 5$ yatırdım ertesi gün forumda term of servisi bahane ederek banlamış beni bende ödememe dispute açınca oda ödeme yaptığı işleme paypalda itiraza bulundu benim paypal hesabı eksiye düştü   şimdi paypal cevap vermemi istiyor
Nasıl yanıt vermek istersiniz?
Alıcıya tam para iadesi yap.
İzleme bilgilerini sağlayabilirim.
Alıcıya önceden para iadesi yapıldığının ispatını sağlayın.            acaba ne yapmalıyımki ben kazanayım

bilalyuzugullu

kazanıp kazanamayacağın konusunda bişey diyemem ancak durumu olduğu gibi anlatman mantıklı gibi görünüyor bana.

tolgacan86

kesinlikle bencede durumu aynen anlat ve mümkünse gerekli herşeyin screenshotını al kanıt olarak onlarıda göster. Geçmiş olsun şimdiden.

arnutwowew

#38
paypal karşı tarafın ve benim açtığım disputeyi  reddetti   eksi bakiyem düzeldi
KARŞI TARAFA VERİLEN CEVAP:Satışını yaptığınız ürün PayPal Alıcı Koruması kapsamına girmeyen, maddi
olmayan, sanal veya dijital bir ürün olduğundan alıcınızın hak talebini
maalesef reddetmek zorundayız. Yalnızca kargoya verilebilen ve takip
edilebilen fiziksel ürünlere yönelik hak taleplerini kabul ederiz.
BANA VERİLEN CEVAP: Aldığınız ürün PayPal Alışveriş Koruması kapsamında olmayan sanal, dijital,
veya maddi olmayan bir ürün olduğu için maalesef hak talebinizi reddetmek
zorundayız. Yalnızca kargoya verilebilen ve takip edilebilen fiziksel
ürünlere yönelik hak taleplerini kabul ederiz.

bu durumda kazanan ve kaybeden yok tek sevindirici haber karşı tarafın açtığı disputeyi reddetmesi bakiyemim düzelmesi

tolgacan86

geçmiş olsun en azından eksi bakiyeden kurtulmuşsun..