Paypal Hakkında-2

Başlatan bilge8408, 08 Şubat 2012, 20:37:21

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

bilge8408

Ptcbox forumunda gördüm, burda da paylaşayım dedim. İngilizcesi olan arkadaşların sonuna kadar (yorumlar dahil) okumasını tavsiye ediyorum. Paypal'ın ne kadar 2 yüzlü, laçka bir şirket olduğunu anladım. Allah'tan genel olarak sadece ufak-tefek ptc para al-ver işlerinde kullandığım kendi halinde bir PP hesabım var. Ama Paypal bu tabi, sağı solu belli olur mu??

http://christianowens.com/post/15771850658/my-recent-experience-with-paypal-customer-service

Kısaca;

"Mass payment" yani "toplu ödeme" seçeneğini kendi paypal şirket hesabında "yeniden" aktifleştirmek isteyen bir kullanıcı ile paypal müşteri hizmetleri ve satış departmanındaki yetkililer arasında geçen ilginç (trajikomik) diyaloglar var. Örneğin, önce böyle bir seçeneğin varolmadığını söylemeleri, daha sonra bu seçeneğin ancak davetle ve otomatik olarak yapıldığı, ama bu kriterlerin Paypal şirketindeki hiçbir yetkilinin bilmediği gibi açıklamalar  var... Gerçekten ilginç..

arshi

Rekabetin olmadığı yerde sömürge vardır, ticaretin değişmez kanunu. :)
Alternatif hizmetleri toplasan da çarpsan da bir Paypal etmiyor maalesef. Adamlar da diledikleri gibi at koşturuyor. Yapacak bir şey yok.

enderege

Bende ingilizce fazla  yok ama facebook da PP sayfasını takip ediyorum bazı şeyleri. Gerçektende çok şikayet alıyor.
Bize bu dünya atalarımızdan miras kalmadı, Çocuklarımızdan ödünç aldık.

ahnamus

boşverin arkadaşlar ..meyve veren ağaç taşlanır.  en azından paypal alertpay gibi kara para aklamacılığı yapmıyor.. alertpay neden bu durumda sanıyorsunuz? mass payment olayı pek de genel bir sorun değil zaten. paypal haricinde hangi processor banka hesabınıza istediğinizde 3-4 gün içinde bedavaya aktarıyor ?

bilge8408

Alıntı yapılan: ahnamus - 08 Şubat 2012, 21:30:53
boşverin arkadaşlar ..meyve veren ağaç taşlanır.  en azından paypal alertpay gibi kara para aklamacılığı yapmıyor.. alertpay neden bu durumda sanıyorsunuz? mass payment olayı pek de genel bir sorun değil zaten. paypal haricinde hangi processor banka hesabınıza istediğinizde 3-4 gün içinde bedavaya aktarıyor ?

Meyve verdiği doğru.. Ama tam da bu sebepten dolayı, kafalarına estiği gibi davranıp, çifte standart uygulayabiliyorlar. O diyalogların sahte olduğunu düşünmüyorum çünkü aynı dertten muzdarip birçok şirket var. Ki benim bildiğim, en güncel olanı PTCBox.

ElisaMcCline

Arshi doğru bir tespitte bulunmuş.
Başka şansızın yoksa, tek alternatifiniz ne istiyorlarsa o olur.

Sonuç olarak Paypal ın masspay sistemi var. Ve baz sitelerden de ödeme alıyoruz.
Elemanlarını yetiştirmemek gibi bir eşşeklik etmişler.

enderege

Alıntı yapılan: elisamccline - 08 Şubat 2012, 22:15:57

Elemanlarını yetiştirmemek gibi bir eşşeklik etmişler.

En doğru tabir bu bence. PP ın bir yanlışı olacağını sanmıyorum. Ama elemanları katı, taviz vermeyen, umursamaz kişilerden  seçmişler sanki.
Bize bu dünya atalarımızdan miras kalmadı, Çocuklarımızdan ödünç aldık.

ElisaMcCline

Alıntı yapılan: enderege - 08 Şubat 2012, 22:28:45
En doğru tabir bu bence. PP ın bir yanlışı olacağını sanmıyorum. Ama elemanları katı, taviz vermeyen, umursamaz kişilerden  seçmişler sanki.

Hmm, sorun şu ki, Bizdeki gibi aynı işi yapacak 3 kişi, başlarına bir amir.. amirin başına bir müdür vs gibi bir silsileyle çalışmıyor adamlar. (Sadece PP için değil bı bahsettiğim)
Yanılgı noktası burası. Orada herşeyi bilmesi ve kontrolü elde tutması gereken bir kişi var. bilmek onun görevi.
O öğrenmemiş ya da Paypal öğretmemiş. Sonuç olarak kullanıcı hizmetini alamamış.
Müşteri o adam bilmiyor diye bakmaz. Orada müşteri temsilcisinden de bahsedilmiyor okuduğumuz üzere... Sorumllu her şartta PayPal dır.
Anlaşmayı da temsilcilerle değil PayPal ile yapıyor müşteriler. Bu bilgileri verecek birilerini bulundurmak zorunda...

bilge8408

Alıntı yapılan: enderege - 08 Şubat 2012, 22:28:45
Alıntı yapılan: elisamccline - 08 Şubat 2012, 22:15:57

Elemanlarını yetiştirmemek gibi bir eşşeklik etmişler.

En doğru tabir bu bence. PP ın bir yanlışı olacağını sanmıyorum. Ama elemanları katı, taviz vermeyen, umursamaz kişilerden  seçmişler sanki.

İyi de bu elemanın insiyatifinde olan birşey mi? Sonuçta burası uluslararası para transferi yapan bir banka, şirket.. Ben senin PP hesabını beğenmedim sana varolan hizmetimi vermiyorum diyemez.. (dememeli) Koyar kriterini, şartını.. Veya der ki bunun hakkı bizde saklıdır..  O zaman böyle komik diyaloglar da dönmez..

enderege

Alıntı yapılan: bilge8408 - 08 Şubat 2012, 22:51:18


İyi de bu elemanın insiyatifinde olan birşey mi?

Bu insiyatif işi değil hocam. Adamlara itiraz edemiyorsun ki. Ne derlerse tamam demek zorundasın. Mesela disputeleri açarken sanal hizmet diyorsun. Bazen sanal hizmetleri takip edemiyoruz deyip aleyhine sonuçlandırıyor. Bazende lehine. Sen diyebiliyormusun ki, benim şu davamda lehime karar verdin, bu davada aynısı bunda neden aleyhte karar verdin diye?

Satıcı hesabı boşalttı sizi çarptı diyebiliyor mu?

Bize bu dünya atalarımızdan miras kalmadı, Çocuklarımızdan ödünç aldık.