GKideas (Ptcbong) Yatırım Grubu

Başlatan 6il9in, 12 Temmuz 2015, 01:22:42

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

bilgin1490

emeğine sağlık @bilqin :)

@ikose hocamında dediği gibi çok kısa sürdü , keşke birazcık daha eğlenebilseydik :P

neyse ne diyelim , başka yatırım gruplarında görüşmek üzere ;)

4ne1ka

sağlık olsun-emeğinize sağlık.

Ufuko

Benim dispute sonuçlandı; kazanmışım  :m

sopcastsports

Hayırlı olsun ufuko, darısı bizim grubun başına

6il9in

Paypalda  bende bekliyorum satıcıdan ek olarak bişeyler daha istedik diye pp mail atmıştı. Payzadanda bir ara dispute acacaz inşallah :D

6arti9

>> 6arti9 <<
Bir süre yokum acil durumlar mail atabilirsiniz

6arti9

site sıkıntılıysa ki öyle gözüküyor imza kısmında link veren arkadaşlar yönlendirmeleri kaldırsalar başkları yatırım yapmasa
>> 6arti9 <<
Bir süre yokum acil durumlar mail atabilirsiniz

6il9in

@6arti9 eğer ki benim imzamdaki bannerden bahsediyorsan bunu ben veya moderatörler kaldıramaz :)

İmza larda banner olunca buna sadece yöneticiler müdahale edebiliyor :)

6arti9

Alıntı yapılan: bilqin - 07 Ağustos 2015, 12:03:50
@6arti9 eğer ki benim imzamdaki bannerden bahsediyorsan bunu ben veya moderatörler kaldıramaz :)

İmza larda banner olunca buna sadece yöneticiler müdahale edebiliyor :)

ok bilgi için teşekkürler
>> 6arti9 <<
Bir süre yokum acil durumlar mail atabilirsiniz

6il9in

Paypaldan Cevap gelmiş parayı kurtardık mı kurtaramadık mı anlayamadım :D Kazandık gibi geliyor bana ama ingilizcesi olanlar söyler bişeyler. Payzadan halen bir cvp yok sorun var galiba. Olmadı tekrar bakacağız dispute için :)

[spoiler]Hello BiLgin ÇeTin,

PayPal has concluded our investigation of your case.

Case ID: PP-004-072-620-239
Transaction Date: 22.07.2015
Transaction Amount: -$30,00 USD
Seller's Email: [email protected]
Seller's Name: jabez radley

Our investigation is complete and and we have recovered your funds. $30,00 USD has been credited to you. This is the maximum amount we were able to recover. Please allow up to 5 days for this adjustment to be posted.

We regret that you had this experience but hope that you are satisfied with this claim resolution.

Thank you,

Protection Services Department
[/spoiler]