Payza Prepaid Card hakkında yardım

Başlatan fraghera, 26 Nisan 2013, 23:44:12

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

fraghera

PAYZA hesabım personal olarak onaylı

Daha önce prepaid card için hesabımda linki vardı şuanda yok yada ben bulamadım.

Prepaid Card için aylık yıllık ücret yok yazıyor sitedeki tanıtımda... (Prepaid card kargo ücreti hariç)

Sadece hesaptan prepaid carda para aktarmada ücret alınıyormuş.  Aktarma başına 1 USD yada kura göre 1 CAD...

Aktarma işlemi 2 - 4 iş günü içinde gerçekleştiriliyormuş...

Algeria, France, Mexico, South Africa, Argentina, Germany, Moldova, Spain, Australia, Greece, Morocco, Sri Lanka, Bangladesh, Hungary, New Zealand, Switzerland, Belgium, Indonesia, Pakistan, Thailand, Brazil, Israel, Peru, Trinidad and Tobago, Canada, Italy, Philippines, Tunisia, Chile, Jamaica, Poland, Turkey, China, Kazakhstan, Portugal, United States, Colombia, Latvia, Russian, Federation, Venezuela, Egypt, Lithuania, Saudi Arabia, Vietnam, Estonia, Malaysia, Singapore

(Kanada diğer yaşadığım ülke olduğundan siyahlaştırdım...)

Listedeki ülkelerde alışverişte dahil olmak üzere para çekme işleminde kullanılabiliyormuş... (sadece bu ülkelere gönderim yapılıyormuş)

Yukarıda yazdıklarım prepaid card ile ilgili benim tercüme ettiklerim Uygulamada farklılıklar varmı?

Aktif kullanan arkadaşlar varsa bilgi verirse sevinirim.


Support'a ticket attım konu ile ilgili ama henüz dönüş yapılmadı...

Payza Prepaid Card ile ilgili daha detaylı bir sabit konu da yönetici arkadaşlar düşünebilir.... Çeviri gereken konularda yardım ederim.

f1b0n4cc1

dünya genelinde bazı kart sahiplerinin kartları iptal edildi . Benim kart dahil ve 3. iptal edilme . Konu ile ilgili ticket vs attım . Gelen cevap aşağıda :

Alıntı YapHi Bilal,
My name is Carolyn, and let me start by thanking you for contacting us.
We apologize for the inconvenience but there seem to be a technical issue with the prepaid cards at the moment. I have notified my prepaid card department regarding the issue with your card, as soon as we have any more information or updates we will notify you by e-mail.
We sincerely apologize for any inconvenience that this has caused you and thank you for your continued patience with this situation.
Thanks again for contacting us. If you have any other questions or problems in the future, myself or one of my colleagues will be more than happy to help.
Kind regards,
Carolyn D.
Customer Support Advisor
Payza Customer Support

ilgili birim ilgileniyor falan filan . Sonuç yok

Coulers79

#2
Prepaid karta para aktarmada teknik bir hata yaşanmış, ne zaman düzelir belli değil. Daha yeni alan ve masraf ödeyen arkadaşlar vardı kötü olmuş. Gerçi alma sebepleri PC'den Payza'ya aktardıklarını çekmekti. Şuan tek seçenek döviz hesabına çekim gibi gözüküyor. O da bir ara kapatılmıştı.

fraghera

Hi,

My name is Rishi, and let me start by thanking you for contacting us.

We regret to inform you that we are no longer accepting new Payza prepaid card orders. We have encountered some technical issues with loading and unloading the Payza prepaid card.

To prevent any further issues, we have temporarily disabled the feature. We are currently investigating the source of this problem and will keep you posted on any and all developments.

I apologize for any inconvenience caused and thank you for your understanding.

Thanks again for contacting us. If you have any other questions or problems in the future, myself or one of my colleagues will be more than happy to help.

Sincerely,

Rishi C.
Customer Support Advisor
Payza.com


derler yani @Coulers79 dediğin gibi para aktarmadaki teknik sorun hala çözülmemiş geçici olarak kullanımı kapatılmış