11 Adımda Dispute ve Hak Talebi

Başlatan universitely76, 28 Kasım 2011, 01:31:19

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Ufuko

Alıntı yapılan: ElisaMcCline - 07 Şubat 2015, 05:05:56
:)

http://www.gelirkapisi.com/paypal/paypal-ilke-guncellemesi-18-kasim-2014/
Hocam burda da 180 gün denilmiş ama konu ekim ayının konusu. Daha önceden 45 gündü diye biliyorum zaten disputeyi açtığımda hemen kapandı hatta Vaka Kapatılmış yazıyor geçmişte ama bu farklı bir vaka numarası ile aynı işlem için açılmış.

ElisaMcCline

Alıntı yapılan: ufuko - 07 Şubat 2015, 07:24:47
Hocam burda da 180 gün denilmiş ama konu ekim ayının konusu. Daha önceden 45 gündü diye biliyorum zaten disputeyi açtığımda hemen kapandı hatta Vaka Kapatılmış yazıyor geçmişte ama bu farklı bir vaka numarası ile aynı işlem için açılmış.

O zaman bunun orada verilen zamanla ilgisi yok. Yani sen 45 gün diye açtın ama kapatılmasıyla bu sürenin ilgisi yok.
Yeniden açılmasıyla da ilgisi olmayabilir.
Ben sadece bir yerde görmüştüm yazın için bilginin yerini verdim :)

Pztesi günü PP ile telefon görünüyor falında :D
3 vakte kadar yani :D

iyi sabahlar :)

Ufuko

Alıntı yapılan: ElisaMcCline - 07 Şubat 2015, 07:28:07
O zaman bunun orada verilen zamanla ilgisi yok. Yani sen 45 gün diye açtın ama kapatılmasıyla bu sürenin ilgisi yok.
Yeniden açılmasıyla da ilgisi olmayabilir.
Ben sadece bir yerde görmüştüm yazın için bilginin yerini verdim :)

Pztesi günü PP ile telefon görünüyor falında :D
3 vakte kadar yani :D

iyi sabahlar :)
Kapatılan Vakaya baktım şöyle yazıyor:
"Bu itiraz kapatıldı, çünkü işlem tarihinden en az 180 gün sonra açılmıştı veya diğer talepte bulunma kriterlerine uymuyordu."

İlk açtığımda hemen kapatıldı ve hatırlıyorum orada 180 değil 45 yazıyordu  :D Sonradan o da değiştirilmiş zaten 180 gün geçmiş olamaz. Bence bunlar 45 günü şuan 180 güne çıkardılar  :m

bjk1990


sopcastsports

2 gün önce Clix2015 için dispute açtım ve detaylıca yazdım herşeyi, karşı taraf da bunu cevapladı ve şimdi Paypal benden daha fazla bilgi istiyormuş gibi görünüyor sistemde. Ancak Yanıtla'ya tıkladığımda tekrar bir şeyler yazacak kısım yok.



Demek istediğim bu kısımdan sonra yani satıcı cevapladıktan sonra tekrar bir şeyler yazmak istiyorum..

universitely76

#116
@barahir, PP karşı tarafın cevap verdiğini bildiriyor, sorunu çözdüysen bilgi ver, yok sorun devam ediyorsa biz bildiğimizi okuyacağız diyor.. Sorun çözülmediğine göre herhangi bir şey yapmadan beklemeye devam edeceksin ;)

Umarım lehine çözümlenir :y
Şu sıra imzasız'ım...

sopcastsports

Alıntı yapılan: universitely76 - 17 Şubat 2015, 18:21:25
@barahir, PP karşı tarafın cevap verdiğini bildiriyor, sorunu çözdüysen bilgi ver, yok sorun devam ediyorsa biz bildiğimizi okuyacağız diyor.. Sorun çözülmediğine göre herhangi bir şey yapmadan beklemeye devam edeceksin ;)

Umarım lehine çözümlenir :y

Tamamdır teşekkür ederim :)

Keşke bu aşamada da yine bir şeyler ekleyebilseydik ifadelerimize içinde kalanlar var çünkü, ama sağlık olsun napalım :) Bekleyeceğiz artık..

ElisaMcCline

Yaa bu hiç hoş olmayan ve keyifli sonuçlanmayan bir mesaj (d)

Umarım bu sefer farklı bir sonuç görürüz.
Eğer ürünü aldıysan ve hatalıysa ya da istediğin ürün değilse gibi bir seçeneğe gitme şansı veriyor sadece.

universitely76

PP için genelde bizim yaptığımız açıklamaların pek bir önemi yok, kendi bildikleri stratejilere/kriterlere göre ptc sitelerini ya haklı buluyorlar ya da haksız..
Yok ben yine de bir şeyler yazayım dersen, "Ürünü aldıysanız ancak ürün beklediğinizden farklıysa..." diye devam eden linke tıklayıp farklı şeyler belirtebilirsin ;)
Şu sıra imzasız'ım...