Kısa İngilizce Çevirileriniz Karşılıksız Yapılır

Başlatan iovanovic, 20 Ekim 2015, 19:52:04

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

bandanar

Yaklaşık 3 saat önceki aldığım paketlerden hala gelir gelmedi.Paketler de sorun mu var?İlgilenirseniz sevinirim.Teşekkürler.

ElisaMcCline

Alıntı yapılan: bandanar - 16 Kasım 2015, 00:01:23
Yaklaşık 3 saat önceki aldığım paketlerden hala gelir gelmedi.Paketler de sorun mu var?İlgilenirseniz sevinirim.Teşekkürler.

Bu konuyu admin yerine, sitenin bizim forumdaki konusunda sormanız gerekebilir önce :)
Pek çok sitede bakım vs gibi durumlar da var. Sitenin forumumuzdaki tanıtım kendi konusundan bir cevap çıkmadı mı ?

bandanar

Sordum sanırım çoğu kişide ilk 1 saatte gelirler yansımış.Şu ana kadar ben de tık yok yarına kadar bekleyip sonra bu maili çevirecektim saati değiştirip sanırım en iyisi yarına kadar beklemek   :)

bandanar

Alıntı yapılan: ElisaMcCline - 16 Kasım 2015, 00:21:00
Bu konuyu admin yerine, sitenin bizim forumdaki konusunda sormanız gerekebilir önce :)
Pek çok sitede bakım vs gibi durumlar da var. Sitenin forumumuzdaki tanıtım kendi konusundan bir cevap çıkmadı mı ?
Gönlünüz temizmiş hocam gelir gelmeye başlamış  :)



bandanar

#46
Çevirebilir misiniz?

[spoiler]Merhabalar; Dün 10 tane paket aldım ve paketler aktif. Sorunum ise gelirler yarım saatte bir yansımıyor. Yansıması 5 saat veya daha fazla sürüyor. Ayrıca günlük yaklaşık 0,4-0,5 almam gerekirken şu ana kadar 0,02 hesabıma yansımış.Bu sorunla ilgilenirseniz sevinirim.[/spoiler]

iovanovic

#47
@bandanar Çeviri spoiler içindedir hocam.  :y

[spoiler]Hi there, I purchased 10 packs and the packs are all active. My problem is that I don't get the revenue in each half an hour, it takes about 5 hours to get the revenue. Another thing is that I should have gotten around 0.4-0.5$ so far, yet only 0.02$ was credited on my account. I'd be very glad If you take care of this issue. Thanks. [/spoiler]

bandanar


meilyu

Hello Mehmet,

I see you have entered the incorrect micro amount, please can you confirm the correct amount for me in US cents?

You can find the amount by checking your online card statement or calling the card provider (number is on the back of the card). We need need the micro amount in cents, it is a small amount that has been added to the transaction total so you will only see one amount.

For example If I made a transaction for $50 my online statement will show $50.36 and I will have to enter 36.

If you call your card provider and they say they cannot confirm the amount please ask to speak to a supervisor as they are able to confirm the amount in USD.


---
Sincerely,
Alex