Kısa İngilizce Çevirileriniz Karşılıksız Yapılır

Başlatan iovanovic, 20 Ekim 2015, 19:52:04

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


meilyu

Thank you for using SolidTrust Pay We have approved your transaction, However, In order to continue using your credit card we require that you email a copy of your credit card statement showing this current charge. . You are able to send your statement to [email protected]. Once we have received this statement we will verify your credit card and future transactions will be instantly approved. Thank you
hocam bunuda

iovanovic

#52
@meilyu 2 çeviriyi de yaptım aşağıdadır. Yalnız hocam nedir durum bilmiyorum yani kartınızın güvenliğini riske atacak bir durum olmasın da. Ben sadece çevirisini yaparım.   :y

[spoiler]Mehmet Merhaba,

Yanlış bir mikro tutar girdiğini görüyorum, lütfen tutarı cent olarak onaylar mısın ?

Bu tutarı kartının ekstresinde görebilirsin. Bankanı arayıp da sorabilirsin. Biz mu ufak tutara ihtiyaç duyuyoruz ama dolar olarak söylemeniz gerekli.

Mesela 50 $'lık bir işlem yaptıysam ekstrede bu 50.36 $ gözükecek ve ben 36 gireceğim.

Kartınızı sağlayan firma tutarları onaylayamam derse bir üst yetkiliye sorun çünkü onların onaylamaya yetkisi vardır.

Saygılarla,
Alex

[/spoiler]


[spoiler]SolidTrustPay kullandığınız için teşekkürler. İşleminizi onayladık ama kredi kartını kullanmaya devam edebilmek için bize kredi kartı ekstrende bu işlemi gösteren kısımla bize e-mail ile bilgilendirme yapmanız gerekiyor. Bunu [email protected] adresine gönderebilirsiniz. Sizden bu belgeyi aldığımızda credi kartınızı gelecek işlemler için de onaylamış olacağız ve artık işlemleriniz anlık olarak onaylanacak. Teşekkürler.[/spoiler]

meilyu

ilgilendiğin teşekkür ederim iovanovic solid e kart eklemiştim onay için belge istiyorlardı yeni bir kampanya yapmış lar ayın 6 sında kart onayı için onların belirlemiş oldukları bir rakamı girecektim onuda yanlış girdim ondan dolayı bu yazışmalar.sana tekrar ihtiyaç duyucam şimdiden teşekkürler

meilyu

This message is a reminder that your Payza Credit Card Deposit 519B7-E43BA-5B6D9 for $550.00 USD will appear on your credit card statement under this description: XYLH Business Services Co., Ltd .

For more information, or if you ever need assistance, you can always contact our Customer Support Team and a support advisor will be happy to assist you.

Thanks for choosing Payza,
Team Payza             kardeş seninde başını ağrıtıyorum ama adbrook a yatırım yapmıştım 3 gün sonra ödemeyi kesti dispute açtım 18 gün oluyor bugün bu mesajı göndermişler tekrar mesaj atayımmı yardımcı olursan

ero

ya banada soyle bi msj gelmispayzadan turkceye cevirdim ama tam anlayamadim

Reason: The Resolution Specialist did a partial reversal of the transaction.

Note by the Resolutions Specialist: Seller is no longer active. Refund issued as 30% of the amount at loss due to insufficient funds.

iovanovic

@meilyu Hocam konuyu bilmediğim için direk metinden anladığımı yazıyorum altta.  :y

[spoiler]Bu mesaj size 550$'lık payza depozitinin kredi kartı ekstrenizde XYLH Business Services Co., Ltd. olarak gözükeceğini hatırlatmak üzere gönderilmiştir.

Daha ileri yardım için, veya ne zaman yardıma ihtiyacınız olursa müşteri hizmetleriyle temasa geçiniz.

Teşekkürler,
[/spoiler]


@ero Şöyle anladığım kadarını yazayım. Neticede olayı bilmediğim için.  :y

[spoiler]Sebep: Resolution Specialist işlemin bir kısmını kendi lehine çevirmiş, kararı bozmuş.

Resolution Specialist tarafından Not: Satıcı artık aktif değil. Geri iade yetersiz bakiye yüzünden kaybolan miktarın %30'u olarak işlendi. [/spoiler]

ero

Alıntı yapılan: iovanovic - 18 Kasım 2015, 16:24:37
@meilyu Hocam konuyu bilmediğim için direk metinden anladığımı yazıyorum altta.  :y

[spoiler]Bu mesaj size 550$'lık payza depozitinin kredi kartı ekstrenizde XYLH Business Services Co., Ltd. olarak gözükeceğini hatırlatmak üzere gönderilmiştir.

Daha ileri yardım için, veya ne zaman yardıma ihtiyacınız olursa müşteri hizmetleriyle temasa geçiniz.

Teşekkürler,
[/spoiler]


@ero Şöyle anladığım kadarını yazayım. Neticede olayı bilmediğim için.  :y

[spoiler]Sebep: Resolution Specialist işlemin bir kısmını kendi lehine çevirmiş, kararı bozmuş.

Resolution Specialist tarafından Not: Satıcı artık aktif değil. Geri iade yetersiz bakiye yüzünden kaybolan miktarın %30'u olarak işlendi. [/spoiler]

tsk

meilyu

Hello Mehmet,

I see you have entered the incorrect micro amount, please can you confirm the correct amount for me in US cents?

You can find the amount by checking your online card statement or calling the card provider (number is on the back of the card). We need need the micro amount in cents, it is a small amount that has been added to the transaction total so you will only see one amount.

For example If I made a transaction for $50 my online statement will show $50.36 and I will have to enter 36.

If you call your card provider and they say they cannot confirm the amount please ask to speak to a supervisor as they are able to confirm the amount in USD.


---
Sincerely,
Alex                 iovanovic hocam geçen gün bu mesajı çevirmiştiniz.solidtrust pay a cevap için ticket açmam gerekiyor bugün bankamdan öğrendim (06) olarak cevaplandırmamız gerekiyor size zahmet

meilyu

hocam birde disputelerim var 2tane bekleyen payza ya size güveniyorum her zaman müşterilerinin yanındasınız diye övgü dolu bir şeyler yazarmısın teşekkür ederim şimdiden